eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki - odcinek nr 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Barlinek: Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki - odcinek nr 2.
Numer ogłoszenia: 421936 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku , ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki - odcinek nr 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki - odcinek nr 2. 2. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Budowę ścieżki rowerowej; 2) Przebudowę zjazdów do posesji; 3) Wykonanie balustrady U-11a; 4) Remont nawierzchni z brukowca kamiennego; 5) Powierzchniowe odprowadzenie wód deszczowych w tereny zielone; 6) Wykonanie i montaż oznakowania poziomego i pionowego (znaki drogowe). 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają nw załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: 1) Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt budowlany Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki; 2) Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlano-wykonawczy Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki; 3) Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Specyfikacje techniczne- Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki; 4) Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót: Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki; 5) Załącznik nr 12 do SIWZ - Projekt stałej organizacji ruchu Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki - w zakresie od działki nr 681/1 poprzez ul. Sportową do Krzynki. 6) Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót: stała organizacja ruchu dla zadania Budowa ścieżki rowerowej z Krzynki do Barlinka- należy uwzględnić zakres robót od działki nr 681/1 poprzez ul. Sportową do Krzynki. UWAGA: przywołane wyżej przedmiary mają charakter pomocniczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia dodatkowe i uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 17.01.2011 r. do godz. 1100. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 ustawy pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku nr 18 8355 0009 0000 0387 2000 0013. 4. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek 6. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej: a) dwie roboty budowlane w zakresie budowy, remontu lub przebudowy, chodników lub parkingów z kostki betonowej o powierzchni min. 1000 m2 każdy; b) dwie roboty budowlane w zakresie budowy, remontu lub przebudowy dróg z nawierzchni bitumicznej o powierzchni min.1000 m2 każdy. Ocena spełniania tego warunku będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawa, musi wykazć, iż najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z polskim Prawem Budowlanym). Ocena spełniania tego warunku będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawa, musi wykazć, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiada środki finansowe w wysokości minimum 500.000 zł lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000 zł.Ocena spełniania tego warunku będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz ofertowy, 2) Zobowiązania innych podmiotów, które udostępnią potencjał techniczny i/lub osoby do realizacji zamówienia, 3)Zaparafowanego projekt umowy, 4) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty i załączonych do niej dokumentów, na przykład aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny status spółki lub aktualny rejestr handlowy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) kosztorys ofertowy, 6)harmonogram

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmian ogólnych: a) zmiany adresusiedziby ZamawiającegoWykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy upoważnionych do reprezentacji stron w procesie budowy, c) zmiany w kolejności i terminach wykonywanych robót. 2) Zmiany wpływające na termin wykonania umowy - możliwe jest wówczas przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeśli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazania terenu budowy, z przyczyn nie zakończenia inwestycji przez PWK Płonia Sp. z o. o. w Barlinku pn. Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Sportowej w Barlinku które planowane jest na 01 sierpnia 2011 r. b) przekazania dokumentów budowy. 3) Zmiany wpływające na termin wykonania umowy - możliwa jest wówczas zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymaniewznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez organy administracyjne), b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje itp.), c) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych, d) zamówienia dodatkowe, roboty uzupełniające, e) zmianę technologii wykonywania robót, f) zmiany stanu prawnego, g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, h) niesprzyjające warunki atmosferyczne, i) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, j) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej, k) zmiany w dokumentacji projektowej dokonywane na wniosek Zamawiającego/Wykonawcy. Termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec przesunięciu jedynie o ilość dni potwierdzonych przez Zamawiającego o niemożliwości realizacji robót z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa wyżej. 4) Zmiany wpływające na wynagrodzenie - możliwa jest wówczas zmiana postanowień w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 5) Inne zmiany - strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z ustawą Prawo budowlane. 6) Zmiana osób nadzorujących roboty po każdej stronie może nastąpić po pisemnym powiadomieniu stron i nie wymaga aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku ul. Niepodległości 20 74-320 Barlinek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuję, że zadanie pn. Budowa ścieżki rowerowej z Barlinka do Krzynki - odcinek nr 2 jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.