eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNICHÓW w sezonie 2012/2013 z podziałem na 4 rejony. Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie, Rejon IV - Czernichów i Tresna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Czernichów: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNICHÓW w sezonie 2012/2013 z podziałem na 4 rejony. Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie, Rejon IV - Czernichów i Tresna
Numer ogłoszenia: 421886 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNICHÓW w sezonie 2012/2013 z podziałem na 4 rejony. Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie, Rejon IV - Czernichów i Tresna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 z podziałem na rejony: Rejon I -Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 2,20 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 17,44 km Razem: 19,64 km zgodnie z wykazem ulic Rejon II -Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 7,01 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 14,78 km Międzybrodzie Bialskie chodniki o dł. 2,50 km Razem: 24,29 km zgodnie z wykazem ulic Rejon III -Międzybrodzie Żywieckie drogi powiatowe o dł. 2,44 km Międzybrodzie Żywieckie drogi gminne o dł. 21,46 km Międzybrodzie Żywieckie chodnik o dł. 3,64 km Razem: 27,54 km zgodnie z wykazem ulic Rejon IV -Czernichów i Tresna drogi powiatowe o dł. 5,45 km Czernichów i Tresna drogi gminne o dł. 15,92 km Chodniki przy ul. Nad Jeziorem o dł. 0,40 km Razem: 21,37 km zgodnie z wykazem ulic 3.2. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca. Materiał winien spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 Nr 230, poz.1960).Zabrania się stosowania żużlu do likwidacji śliskości dróg. 3.3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości. 3.4. Odśnieżanie chodników i likwidacji śliskości. 3.5. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi, przystankach autobusowych oraz innych miejsc ustalonych przez Urząd Gminy. Ulicę Górską w Międzybrodzie Żywieckie na odcinku do pętli utrzymać na czarno 3.6. Prace należy rozpocząć od ustalenia zaistnienia zjawiska uzasadniającego podjęcie objętych umową prac nie później niż 0,5 godziny w danym rejonie. Czas jednorazowego objazdu wszystkich dróg w danym rejonie - max. do 3,5 godziny. Dla dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego i Powiatu Bielskiego zasady zimowego utrzymania określają załączniki do specyfikacji. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg) osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowo może być nie wykonalne. Organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych warunków, zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązania np. odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu i prowadzenie samochodów konwojami organizowanymi przy udziale policji, zaczynając od dróg o największym natężeniu ruchu. 3.7. W przypadku, jeżeli zajdzie konieczność wykonawca jest zobowiązany wywozić zwałowany śnieg Wywóz śniegu dotyczy parkingu w Czernichowie-centrum oraz z pl. Św. Ambrożego w Międzybrodziu Bialskim 3.8. Wykaz ulic przeznaczonych do odśnieżania wg harmonogramu stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia z dróg materiału użytego do likwidacji śliskości z chwilą ustąpienia warunków zimowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem - z uwagi na górzysty teren niezbędny jest pojazd z dwoma napędami, w przypadku trudnych warunków zimowych wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pługiem wirnikowym, posiadanie przez wykonawcę urządzenia do likwidacji śliskości dróg oraz do odśnieżania chodników. Wykonawca winien posiadać sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego typu prac. W załączonym do specyfikacji wykazie, należy zaznaczyć rodzaj sprzętu, którym dysponuje wykonawca, podając jednocześnie jego ilość. 2) Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego przez wykonawcę. Z ramienia wykonawcy przez cały sezon zimowy będzie kompetentna osoba prowadząca akcję zimową. Osoba ta musi mieć łączność bezprzewodową z osobą pełniącą dyżur z ramienia zamawiającego oraz osobami obsługującymi sprzęt. O podjęciu działań będzie decydowała osoba koordynująca prace z ramienia wykonawcy w porozumieniu z osobą pełniącą dyżur ze strony zamawiającego. Osoba koordynująca prace działająca z ramienia wykonawcy zobowiązana jest na bieżąco informować osobę pełniącą dyżur z ramienia zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. 3) Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie i zaopatrzone plombami. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy w siedzibie Urzędu Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej przy ul. Żywiecka 2 zainstaluje centralny system umożliwiający: a) kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS, b) automatycznie zapisujący w pamięci dane o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach powiatowych i gminnych, c) w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest zastąpić sprzętem posiadającym sprawny GPS zarejestrowanym w centralnym systemie zainstalowanym w siedzibie zamawiającego, d) w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności e) w przypadku wystąpienia zaniku sygnału pisemne potwierdzenie tego zdarzenia przez właściciela GPS z podaniem czasookresu zaniku. Potwierdzenie winno być zamawiającemu przekazane niezwłocznie, najpóźniej z chwilą złożenia faktury za wykonywane prace w danym miesiącu. Brak potwierdzenia będzie stanowił podstawę wstrzymania realizacji faktury f) kompletne dane z urządzeń GPS zamontowanych na pracującym sprzęcie podczas akcji zimowego utrzymania dróg wykonawca jest zobowiązany przekazać do Urzędu Gminy Czernichów w formie elektronicznej po zakończeniu sezonu tj. do dnia 5 maja 2013 r,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 2) Wzór umowy - zał. nr 7

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedziba w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedziba w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, biuro 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon I - Międzybrodzie Bialskie o łącznej długości 19,64 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 z podziałem na rejony: Rejon I -Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 2,20 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 17,44 km Razem: 19,64 km zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon II -Międzybrodzie Bialskie o łącznej długości 24,29 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon II -Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 7,01 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 14,78 km Międzybrodzie Bialskie chodniki o dł. 2,50 km Razem: 24,29 km zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie o łącznej długości 27,54 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon III -Międzybrodzie Żywieckie drogi powiatowe o dł. 2,44 km Międzybrodzie Żywieckie drogi gminne o dł. 21,46 km Międzybrodzie Żywieckie chodnik o dł. 3,64 km Razem: 27,54 km zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon IV -Czernichów i Tresna o łącznej długości 21,37 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2012/2013 Rejon IV -Czernichów i Tresna drogi powiatowe o dł. 5,45 km Czernichów i Tresna drogi gminne o dł. 15,92 km Chodniki przy ul. Nad Jeziorem o dł. 0,40 km Razem: zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.