eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Góra: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze
Numer ogłoszenia: 421830 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395412 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443924, faks 065 5433511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Górze. Tablice wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. u. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późniejszymi zmianami) w przewidywanych ilościach: Tablice samochodowe jednorzędowe/jednorzędowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 9000 kpl Tablice samochodowe jednorzędowe/dwurzędowe(w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 225 kpl Tablice do przyczep jednorzędowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 450 szt Tablice do przyczep dwurzędowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 375 szt Tablice motocyklowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 900 szt Tablice motorowerowe (w tym zwyczajne, tymczasowe, indywidualne oraz zabytkowe): 600 szt Wtórniki wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych: 300 szt Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcy dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic. Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego każdorazowo do siedziby Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo dostarcza zamówioną partię towaru własnym transportem na własny koszt po otrzymaniu zamówienia. Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo-cyfrowe będą każdorazowo określone przez Zamawiającego w zamówieniu przesłanym pisemnie, telefonicznie lub poprzez program do zamawiania tablic. Dostawy partii tablic będą dokonywane w trwałych opakowaniach zawierających po 25 kpl. bądź 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych. Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Wykonanie wtórników tablic w terminie do 2 dni po otrzymaniu zamówienia. Reklamowane tablice Wykonawca zobowiązany jest wymienić bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 7 dnia od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego. Wszystkie dodatkowe koszty wiązane z reklamacją ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice licząc od daty ich wydania Zamawiającemu. Nieodpłatny odbiór tablic złomowanych i ich kasacji powinien odbywać się przynajmniej raz na kwartał, zgodnie z ustawa o gospodarce odpadami. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. Protokolarny odbiór zamówionych tablic oraz tablic przeznaczonych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy wykonawcą a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Dróg. Termin płatności 14 dni, licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonaną i odebraną część przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać program do zarządzania zamówieniami tablic rejestracyjnych umożliwiający elektroniczne składanie zamówień, program winien być kompatybilny z programem Zamawiającego i posiadać co najmniej następujące cechy: sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów z właściwym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr186, poz. 1322 ze zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisywania niepoprawnych numerów z uwzględnieniem zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczania określonych typów tablic niedopuszalnych sekwencji cyfr, automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery, elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, obsługa umów z wykonawcami polegającymi na ewidencji umów oraz weryfikacji wartościowej i ilościowej stanu realizacji umowy, niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcześniej numerów poprzez weryfikację wcześniej składanych zamówień i wykrycie takiej sytuacji już na etapie tworzenia nowego zamówienia, obsługa tablic wycofanych polegających na ewidencji numerów tablic wycofanych, praca na oprogramowaniu w trybie off-line ( baza danych znajduje się u Zamawiającego). Zamawiający posiada aplikacje ETA firmy UTAL. Wymagania techniczne oprogramowania: Łatwy w użyciu program instalacyjny niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakończeniu działania udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. Program powinien posiadać możliwość automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez internet przeprowadzanej bez udziału użytkownika. Program powinien posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonanie kopii bezpieczeństwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii. Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. Możliwość wysyłania formularza zamówień w pliku xml. Program powinien działać w systemach Windows (7i 8) W przypadku własnego programu umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne, do przedmiotu zamówienia należy dołączyć program testowy wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z licencją i opisem oprogramowania, spełniający wymagania określone wyżej, program zostanie przetestowany w trakcie oceny ofert. Wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji w przypadku zmiany w przepisach. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy i zainstaluje program do zarządzania tablicami rejestracyjnymi celem przetestowania, zapewni przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.14.00 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną 71.31.34.40 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL sp. z o.o. Poznań - Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117207,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117207,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127028,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.