eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia Raciborska › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, pn.Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowana w ramach Projektu Południowo-zachodni Szlak Cysterski. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Kuźnia Raciborska: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, pn.: Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowana w ramach Projektu Południowo-zachodni Szlak Cysterski. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 421752 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399618 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191224, faks 032 4191432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, pn.: Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowana w ramach Projektu Południowo-zachodni Szlak Cysterski. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych, jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania, pn.:Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowana w ramach Projektu Południowo-zachodni Szlak Cysterski. Przedmiot zamówienia objęty nadzorem obejmuje przedsięwzięcie na terenie ok. 1.5 ha, a roboty będą prowadzone na terenie wpisanym do rejestru zabytków (Zespół Klasztorno - Pałacowo - Parkowy w Rudach), leżącym w granicach ochrony Parku Krajobrazowego Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich, a częściowo na terenie użytku ekologicznego Starorzecze przy Klasztorze w Rudach Wielkich. Zakres rzeczowy zadania objętego nadzorem obejmuje: 1. Wykonanie parkingu wraz z jezdniami manewrowymi na obszarze o wymiarach około 100 x 130 m, na dwóch poziomach rozdzielonych murem oporowym. Łącznie 148 miejsc postojowych. Nawierzchnie jezdni, chodników i miejsc postojowych z kostki kamiennej granitowej oraz ekokratki. Wykop - ok. 2400 m3, nasyp: ok. 2777 m2. 2. Wzmocnienie skarpy dolnego parkingu mającej styczność z linią brzegową przylegającego zbiornika wodnego przyporą z narzutu kamiennego (powierzchnia skarp - 454 m2) 3. Liniowy remont ul. Cysterskiej na odcinku stycznym do projektowanych rozwiązań (196 m). 4. Wykonanie muru oporowego pomiędzy tarasami parkingów wraz z balustradą - ok. 177 m3 betonowania. 5. Wykonanie niskich murków oporowych wraz z barierkami na parkingu dolnym - ok. 67 mb, a także osłon wokół pni drzew - 5 szt. 6. Budowa parterowego pawilonu zaplecza parkingu (konstrukcja budynku szkieletowa z drewna klejonego) z przeznaczeniem na punkt informacji turystycznej oraz zaplecze sa-nitarne parkingu - pow. zabudowy 140 m2, kubatura brutto 421 m3 wraz instalacjami wewnętrznymi, wykończeniem i wyposażeniem. 7. Budowa zasilania kablowego, oświetlenia zewnętrznego parkingu, terenu rekreacyjnego, budynku pawilonu oraz przebudowa oświetlenia ulicy Cysterskiej. 8. Wykonanie sieci wod.-kan.: instalacji sanitarnych z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi dla budynku zaplecza parkingu, sieci kanalizacji deszczowej dla parkingu i części ulicy Cysterskiej (w tym 3 separatory), wykonanie odwodnień liniowych, budowę kolektora sanitarnego przebiegającego przez teren parkingu, przełożenie istniejącego hydrantu zewnętrznego. 9. Wykonanie nowej kanalizacji teletechnicznej oraz przebudowy istniejącej, wykonanie systemu CCTV, systemu okablowania strukturalnego oraz sygnalizacji włamań i kontroli dostępu. W zakresie zadania leży instalacja infokiosku zewnętrznego wraz z prezentacją dotyczącą informacji turystycznej. 10. Wykonanie robót melioracyjnych: odmulenie i wyprofilowanie dna zastoiska (500 m3), ubezpieczenie linii brzegowej (145 m), wykonanie kanału otwartego (13 m), bystrotoku żelbetowego wraz z przyczółkiem wylotowym, wykonanie rurociągu zasilającego ze Stawu Zamkowego (18 m) wraz ze studniami i upustem. 11. Wykonanie kładki dla pieszych w konstrukcji z drewna klejonego. Ustrój nośny w postaci konstrukcji trójprzęsłowej. Rozpiętość przęseł: 6,0 + 10,50 +6,0 m Szerokość użytkowa kładki - 1,80 m. 12. Wykonanie zespołu wiat biwakowych w konstrukcji z drewna klejonego, krytych łupkiem naturalnym - łączna powierzchnia zabudowy 8 wiat - ok. 125 m2 13. Wykonanie ścieżek i nawierzchni pod wiaty na terenie rekreacyjnym. 14. Wykonanie prac w zakresie zieleni: wycinek - 274 szt, cięć sanitarnych - 41 szt., nasa-dzeń drzew i krzewów - 1.064 szt, obsadzenia bylinami -ok. 18 m2. 15. Realizacja placu zabaw - dostawa i montaż 6 urządzeń dla dzieci młodszych oraz dwóch zestawów linowych dla dzieci starszych wraz wykonaniem nawierzchni. 16. Wyposażenie terenu w elementy małej architektury: maszty flagowe, ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe gabloty oraz tablice systemu komunikacji wizualnej. 17. Ogrodzenie miejsca składowania odpadów - 26 mb. 18. Wykonanie i montaż drewnianego koła wodnego podsiębiernego o średnicy 3 m. 19. Konserwacja kamiennej zabytkowej figury św. Jana Nepomucena wraz z jej przesunięciem i wykonaniem otoczenia obiektu, 20. Wykonanie badań archeologicznych - dwa wykopy badawcze o wymiarach 15 x 2 m, zgodnie z wytycznymi WKZ w Katowicach. Wymagania względem Wykonawcy robót budowlanych w czasie realizacji inwestycji: -Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie (inspektora nadzoru). -Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot za-mówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej specyfikacji. -uzyskanie pozwoleń, prowadzenie uzgodnień i dokonywanie zgłoszeń wymaganych pol-skim prawem w zakresie prowadzenia inwestycji; -wykonywanie dokumentacji warsztatowej; -sporządzenie dokumentacji geodezyjnych oraz powykonawczych; - uzyskanie odbioru obiektu do użytkowania, -realizacja wymagań ochrony przyrodniczej zawartych w przepisach prawa oraz wyrażonych w stanowiskach RDOŚ i GDOŚ, - realizacja wymagań ochrony konserwatorskiej, w tym w szczególności wyrażonych w sta-nowiskach WKZ w Katowicach; Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia na konserwację figury św. Jana Nepomucena, pozwolenia na prowadzenie robót ziemnych oraz wykonania badań archeologicznych; - Wykonawca będzie dokonywał uzgodnień z właścicielami terenów i obiektów, dotyczących działań objętych zamówieniem, a nie stanowiących własności Inwestora, - W szczególności wykonawca ma obowiązek respektowania ochrony terenu użytku ekologicznego Starorzecze przy klasztorze w Rudach. Roboty na tym terenie należy prowadzić w sposób zapewniający ochronę stanowisk roślin chronionych, drzew oraz układu wodnego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ochronę roślin chronionych, a w przyPadku braku możliwości - ich przeniesienie w miejsce uzgodnione z Inspektorem Nadzoru. -Podczas prowadzenia robót ziemnych oraz pracy sprzętu należy zabezpieczyć korzenie i pnie drzew przed możliwym uszkodzeniem. -Podczas prowadzenia prac melioracyjnych Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia projektowanej rzędnej lustra wody, co może wiązać się z koniecznością udrożnienia lub remontu przepustu przy betoniarni (odpływ z zalewiska). Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem określa: -Wyciąg z projektu budowlanego, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary robót - zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Kuźni Raciborskiej, pod adresem: http://www.kuznia-raciborska.bip.info.pl/ ; (w panelu Ogłoszenia /Przetargi/rok 2010/Ogłoszenie o przetargu z dnia 16.11.2010r. na realizację zadania, pn.: Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowana w ramach Projektu Południowo-zachodni Szlak Cysterski.). 1) Zakres czynności jaki dla inspektora nadzoru przewiduje Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami), a w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych, nie dopuszczonych do obrotu i stosowania na budowie, - regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz jakości ich wykonania a także wszystkich innych działań Wykonawcy robót w aspekcie jego zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót przepisów BHP, przeciwpo-żarowych i ochrony środowiska naturalnego, - uzgadnianie lokalizacji baz, magazynów, składowisk ukopów i dróg dojazdowych na terenie i wokół terenu budowy, - współdziałanie z władzami lokalnymi i użytkownikami urządzeń podziemnych w przypadku uszkodzenia przez wykonawcę robót nie uwzględnionych w doku-mentacji urządzeń podziemnych, - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie we wszystkich próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych, - dostarczanie kompetentnym organom sprawozdań z wyników wszelkich prób i odbiorów wykonanych zgodnie z wymaganiami, warunkami umowy oraz obowią-zującymi w Polsce przepisami Prawa Budowlanego, - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektów budowlanych i przekazaniu ich do użytkowania, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właści-wego procesu budowlanego oraz wyceny robót, - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót bu-dowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oaz urządzeń technicznych, - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagroże-nie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub z pozwoleniem na budowę, - prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należyta starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, - kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, - udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powyko-nawczej - dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, - potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, - przedkładanie na żądanie zamawiającego pisemnych okresowych raportów dla Zamawiającego z postępu prac, - sprawdzanie obmiarów robót oraz potwierdzanie ilości i jakości wykonywanych ro-bót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, - sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej. 2) Udział w spotkaniach organizowanych przez Inwestora w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy. 3) Sprawdzanie kosztorysów, protokołów odbioru oraz faktur wystawianych przez Wykonawcę robót. 4) Sporządzanie protokołów potwierdzających prawidłowość wykonania robót przez Wykonawcę robót, stanowiących załącznik do wystawionej faktury. 5) Przekazywanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich informacji mających znaczenie dla realizacji inwestycji. 6) Na żądanie Zamawiającego przekazywanie mu dokumentacji fotograficznej ilustrującej postęp robót. 7) Przygotowanie i dostarczenie Inwestorowi kompletu dokumentów niezbędnych dla potrzeb złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Raciborzu. 8) Przygotowanie oraz przedłożenie Inwestorowi, w terminie 3 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy sprawozdania końcowego z realizacji robót. 9) Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych. 10) Po skończeniu robót budowlanych, podczas okresu gwarancyjnego, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności będzie przeprowadzał regu-larne inspekcje, zgłaszał wady oraz kontrolował ich usuwanie przez Wykonawcę robót oraz będzie uczestniczył w ewentualnym rozwiązywaniu sporów pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą robót. 11) Kontrolowanie kompletności opracowań projektowych z punktu widzenia celu, jakim mają służyć - uzgodnień międzybranżowych, opinii właściwych rzeczoznawców i instytucji uzgadniających oraz innych decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 12) Uczestnictwo w imieniu Inwestora wraz z Wykonawcą robót w procedurze uzyskania koniecznych pozwoleń, oraz innych decyzji administracyjnych. Wymagania względem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w czasie pełnionego nadzoru: 1. Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projek-tem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i postanowieniami umowy. 2. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do: 1) Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i wykonawcy robót objętych nadzorem. 2) Udzielenia na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót. 3) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żą-danie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 4) Dokonania odbioru robót w terminie do 5 dni od wpisu do dziennika budowy o gotowości odbioru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Sp. z o.o., ul. Lecznicza 7, 47-400 RACIBÓRZ, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137390,30

  • Oferta z najniższą ceną: 137390,30 / Oferta z najwyższą ceną: 188978,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.