eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › zakup ciągnika z osprzętem do utrzymania i pielęgnacji zieleni przy drogach powiatowych renowacji odwodnienia, odśnieżania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 42169

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Skierniewice: zakup ciągnika z osprzętem do utrzymania i pielęgnacji zieleni przy drogach powiatowych renowacji odwodnienia, odśnieżania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Skierniewicki, do kontaktów: Krystyna Stępień, ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, fax 046 8336679, e-mail: zamowienia@powiat.skierniewice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powit.skierniewice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, Stępień Krystyna, Wójcik Tadeusz, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046/8345925; 046/8333368, fax 046/8336679, e-mail: zamowienia@powiat.skierniewice/pl, www.powiat.skierniewice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup ciągnika z osprzętem do utrzymania i pielęgnacji zieleni przy drogach powiatowych renowacji odwodnienia, odśnieżania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Plac zlokalizowany w Skierniewicach przy ul. Kaczyńskiego 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa ciągnika z osprzętem do utrzymania i pielęgnacji zieleni przy drogach powiatowych, renowacji odwodnienia, odśnieżania - fabrycznie nowy ciągnik rolniczy z osprzętem takim jak: ramię hydrauliczne, głowica do ścinania poboczy, głowica do wycinki krzaków i gałęzi drzew, pług wirnikowy, ładowacz czołowy ciągnikowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca dołączy do oferty dane techniczne zaproponowanego przez siebie przedmiotu zamówienia wraz z ich udokumentowaniem załączając wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, certyfikaty EC w języku polskim lub oryginalne foldery. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa ciągnika z osprzętem do utrzymania i pielęgnacji zieleni przy drogach powiatowych , renowacji odwodnienia, odśnieżania. Zakres obejmuje : fabrycznie nowy ciągnik rolniczy , ramię hydrauliczne, głowicę ścinarki do poboczy, głowicę do cięcia krzaków i gałęzi, pług wirnikowy, ładowacz czołowy oraz przeprowadzenie szkolenia z prezentacją pracy ciągnika wraz z osprzętem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę)wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 Pzp. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, -nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek w ZUS I US, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie musi wykazać że : - w ciągu ostatnich 3 lat a jeśli okres działalności jest krótszy - tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy podobne z przedmiotem zamówienia (tj. ciągnik i ramię hydrauliczne oraz co najmniej 2 inne osprzęty). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków będzie dokonana na postawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów w pkt. 6 SIWZ wg formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp 2) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub aktualne zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub aktualne zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie 3 lat a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem wartości wykonanych dostaw , daty ich wykonania i odbiorcy na rzecz których zostały wykonane z załączeniem dokumentów, że dostawy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.skierniewice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego tj. 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 6, pokój 01 (pokój radnego).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.