eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Lubartów: Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 421528 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252753 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lubartowski, ul. Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552865, faks 081 8543324.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2015-2016 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. 2. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach: - tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, indywidualne, zabytkowe: 18.000 sztuk, - tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, indywidualne, zabytkowe: - 600 sztuk, - tablice motocyklowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, indywidualne, zabytkowe: - 800 sztuk, - tablice motorowerowe typu: zwyczajne, tymczasowe tymcz. Badawcze, - 600 sztuk. Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego. 5. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 100 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych. 6. Termin dostawy jednej partii oraz wtórników tablic nie może być krótszy niż 1 dzień oraz dłuższy niż 5 dni roboczych tj. dni robocze poniedziałek - piątek). 7. Okres gwarancji na dostarczone tablice ma wynosić minimum 12 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. 8. Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do odbioru przynajmniej raz w miesiącu z magazynu Zamawiającego wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania i dokona ich utylizacji we własnym zakresie i na własny koszt. 9. Szczegółowy zakres i i sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TABLA Sp. z o.o. ul. Diamentowa 7B 20-447 Lublin, ul. Diamentowa 7B, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105922,00

  • Oferta z najniższą ceną: 105922,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.