eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4214 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Michałowice: Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348449-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstańców Warszawy  1, 05-816   Michałowice, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01, e-mail k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.74.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty porządkowe polegające na: Opróżnianiu koszy ulicznych - w dni nieparzyste wybranie z kosza odpadów, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. - Opróżnianiu koszy na psie odchody - w dni nieparzyste wybranie z kosza odpadów, założenie nowego worka, umieszczenie w zasobniku minimum 10 szt. zestawów higienicznych dla zwierząt, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. - Zamiataniu ulic i chodników - zebranie wszelkiej ziemi, piasku, liści etc. znajdujących się na jezdni, przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Pożądany termin wykonania usługi 20 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. - Dokonaniu oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zgłoszenia wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic, chodników i poboczy otrzymanym od zamawiającego. - Wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy - zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny publiczne). W okresie od 1 października do 15 grudnia wykonawca winien skierować do realizacji zadania dodatkowo minimum 10 osób. Zamawiający zażąda przedstawienia w terminie do 30 września wykazu dodatkowych osób zajmujących się tylko grabieniem liści. - Czyszczeniu słupów oraz otwartych tablic ogłoszeniowych - w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całego słupa oraz tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, usunięcie zszywek, zamiecenie i zebranie wszelkich odpadów leżacych wokół słupa i tablicy; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. - Czyszczeniu zamkniętych tablic ogłoszeniowych - w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całej tablicy poprzez umycie szyby oraz obudowy, usunięcie graffiti, oraz ogłoszeń naklejonych na tablicę; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. - Sprzątaniu wiat przystankowych - w każdy pierwszy wtorek miesiąca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i chodnika pod wiatą; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. - Sprzątaniu ulic z odpadów - sprzątanie z ulic luźnych odpadów; czyszczenie słupów z ogłoszeń; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; przejście wskazanymi ulicami i zebraniem z nich odpadów; likwidacja dzikich wysypisk; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. - Odbiorze odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców - zebranie worków z odpadami z miejsc wskazanych przez zamawiającego. - Zbieraniu worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia zamawiającego. - Zbieraniu trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2), Orliku (Sokołów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Sokołowie i Suchym Lesie. - Montażu koszy ulicznych. - Montażu ławek ulicznych. - Zakupie koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym słupku, wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). - Zakupie ławek ulicznych (krakowska lub wiedeńska wzór po uzgodnieniu z Zamawiającym). - Malowaniu ławek ulicznych (dwukrotne pomalowanie ławek: deski lakierobejcą, elementy metalowe farbą olejną, materiał po stronie Wykonawcy, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym). Wartości szacunkowe: Ilość koszy ulicznych (jednorazowo) 500 szt. Ilość koszy na psie odchody (jednorazowo) 60 szt. Ilość odpadów przeznaczonych do zebrania, wywiezienia i utylizacji (w skali roku) 540 Mg Powierzchnia chodników do oczyszczenia (jednorazowo) 90 000 m2 Długość ulic do oczyszczenia (jednorazowo) 160 000 mb Powierzchnia przeznaczona do grabienia (w skali roku) 100 ha Ilość tablic ogłoszeniowych otwartych (jednorazowo) 90 szt. Ilość tablic ogłoszeniowych zamkniętych (jednorazowo) 20 szt. Ilość wiat przystankowych (jednorazowo) 22 szt. Zakup koszy ulicznych (w skali roku) 100 szt. Zakup ławek ulicznych (w skali roku) 20 szt. Ilość koszy do montażu (w skali roku) 100 szt. Ilość ławek do montażu (w skali roku) 20 szt. Ilość ławek do malowania (w skali roku) 100 szt. 2.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) następujące osoby: Min. 12 osób do robót porządkowych objętych zamówieniem w tym minimum dwóch kierowców z prawem jazdy kategorii B lub C. 1.Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 2.Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 3.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej; 4.W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 5.Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę; 6.Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 14 ww. osób przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 2.3 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 2.4 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT712147.20
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FAGUS Sp. z o.o.,  ,  ul. Al. Krakowska 110/114,  00-971,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 561472.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 498802.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1293750.84
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.