eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Radzyń Podlaski: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 421468 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Radzyniu Podlaskim , ul. Warszawska 100, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3529953, faks 083 3529956.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpradzynpodlaski.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem specjalistycznym przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. Zamawiający przewiduje wynajem następującego sprzętu; 1. nośnik pługa bocznego, średniego - szt. 1 2. nośnik pługa czołowego, średniego - szt. 2 3. nośnik piaskarki i pługa - szt.1 SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA I. Przedmiot zamówienia Świadczenie usług samochodami i maszynami drogowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych. II. Specyfikacja nośników pługów lemieszowych i piaskarek 1. Przez nośnik pługa lekkiego należy rozumieć pojazd samochodowy o ładowności minimum 6,00 ton 2. Przez nośnik pługa średniego bocznego należy rozumieć opłużony pojazd samochodowy o ładowności minimum 8,00 ton z napędem na minimum trzy osie. 3. Przez nośnik pługa średniego czołowego należy rozumieć opłużony pojazd samochodowy o ładowności minimum 10ton z napędem na minimum trzy osie. 4. Przez nośnik piaskarki należy rozumieć pojazd samochodowy, przystosowany do przewozu piaskarki P-1 1 i PP-1 5. Pod pojęciem -równiarka- należy rozumieć maszynę drogową z pługiem czołowym ciężkim dwustronnym oraz dodatkowo, lemieszem skrętnym zamocowanym pomiędzy osiami pojazdu. 6. Pod pojęciem -nośnik pługa czołowego - ciężkiego- należy rozumieć samochód ciężarowy o ładowności min. 16 ton i napędzie, min. na trzy osie. III. Wyposażenie sprzętu: 1. Światła przednie nośnika pługa zainstalowane powyżej lemiesza pługa. 2. Lampa błyskowa koloru pomarańczowego, zainstalowana na kabinie pojazdu. 3. Łączność telefoniczna pomiędzy operatorem pojazdu a dyspozytorem. 4. Pojazdy samochodowe wykorzystywane jako nośniki pługów lemieszowych podczas odśnieżania obciążone będą ładunkiem o wadze 70% maksymalnej ładowności pojazdu. 5. Na wyposażenia każdego pojazdu winna znajdować się lina holownicza. IV. Warunki organizacyjne. Wykonawca zadania w terminie określonym w umowie winien na własny koszt, przystosować otrzymany od zamawiającego pług do nośnika. Przystąpienie pojazdu i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego po otrzymaniu powiadomienia, nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy ciągłej t.j. przy intensywnych opadach śniegu, zawiei, bądź w razie klęski żywiołowej Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą ciągłość pracy sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wykonawca zadysponuje do pracy jednostki transportowe i sprzęt, sprawny technicznie zaopatrzony w niezbędną ilość paliwa uzupełnia je we własnym zakresie. Na wypadek konieczności pracy sprzętu w skrajnie niskich temperaturach (poniżej -20oC) Wykonawca zobowiązuje się zgromadzić zapas odpowiedniego paliwa zimowego, niezbędnego do zapewnienia pracy. W przypadku awarii pojazdu lub jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy pojazd lub maszynę zastępczą z zamontowanymi urządzeniami jak w wymaganiach co do sprzętu podstawowego W przypadku nie wywiązywania się przez Wykonawcę z warunków określonych w umowie i SIWZ, Wykonawca będzie ponosił kary zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Demontaż i zwrócenie Zamawiającemu kompletnych i sprawnych technicznie urządzeń i sprzętu po zakończeniu sezonu zimowego odbędzie się w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 6. Warunki ekonomiczne. Zamawiający otrzymuje wynagrodzenie za sprzęt i pojazdy wg. faktycznie przepracowanego czasu, potwierdzonego przez dyspozytora sprzętu. Koszty montażu i demontażu oraz napraw i obsługi technicznej powierzonego sprzętu i urządzeń ponosi Wykonawca. Podstawą do zapłaty ostatniej faktury, poza potwierdzeniem czasu pracy przez dyspozytora, będzie zwrócenie kompletnego i sprawnego sprzętu zamawiającemu. 7. Wynagrodzenie za przedmiot usługi Wynagrodzenie za przedmiot usługi obliczone będzie jako iloczyn ceny ofertowej -jednostkowej- wynikającej z umowy i ilości wykonywanych usług mierzony w godzinach pracy sprzętu. Podstawą wystawiania faktur będą dokumenty - raporty pracy- potwierdzone przez Zamawiającego. Upoważnionymi do potwierdzenia raportów pracy będzie dyżurny dysponujący sprzętem w Obwodzie Drogowym, w którym sprzęt będzie zatrudniony. Fakturowanie i realizację zapłaty za wykonanie usługi odbywać się będzie jeden raz w miesiącu. Zamawiający należność regulować będzie przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. W przypadku powstania szkody w sprzęcie przekazanym Wykonawcy do pracy, na skutek niewłaściwej eksploatacji - Wykonawca pokrywa pełną wysokość kosztów naprawy lub sam dokonuje jego naprawy. Fakturowanie za wykonane usługi odbywać się będzie w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za miesiąc miniony. Warunkami przyjęcia faktury jest dołączenia potwierdzonych raportów pracy sprzętu za okres, którego dotyczy faktura..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-, na podstawie poniższych dokumentów wymienionych w tym punkcie. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków dokona oceny spełniania tych warunków w oparci o załączone do oferty dokumenty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://zdpradzynpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Warszawska 100 21-300 Radzyń Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Warszawska 100 21-300 Radzyń Podlaski - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.12.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych - zadanie nr1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług samochodem ciężarowym jako nośnikiem pługa średniego bocznego - pług Zamawiającego - 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych - zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług samochodem ciężarowym jako nośnikiem pługa czołowego - pług Zamawiającego - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych - zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług samochodem ciężarowym jako nośnikiem piaskarki i pługa bocznego, pług i piaskarka Zamawiającego - 1 nośnik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.