eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › ROZBUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO INSYTUTU OCHRONY ZDROWIA PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 51 PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 42123

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ciechanów: ROZBUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO INSYTUTU OCHRONY ZDROWIA PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 51 PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, do kontaktów: Wiesława Rajewska, ul. Narutowicza 4A, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722050, fax 023 6722644, e-mail: kanclerz@pwszciechanow.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwszciechanow.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyzsza Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, Pośpiech Anna, 06-400 Ciechanów, ul. Sienkiewicza 28A, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0~23 672 26 44, fax 0~23 672 26 44, e-mail: kanclerz@pwszciechanow.edu.pl, www.pwszciechanow.edu.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO INSYTUTU OCHRONY ZDROWIA PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 51 PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: UL. WOJSKA POLSKIEGO 51 06-400 CIECHANÓW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku dydaktycznego o aulę wykładową Instytutu Ochrony Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie przy ul. Wojska Polskiego 51. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1. Roboty budowlane 2. Roboty sanitarne - instalacja c.o. (bez instalacji kotłowni i c. t. do nagrzewnic) - instalacja wodno-kanalizacyjna wewnętrzna i zewnętrzna - instalacja wentylacji mechanicznej ( bez urządzeń wentylacyjnych) - instalacja gazowa 3. Roboty elektryczne wewnętrzne (bez wyposażenia elektrycznego) 4. Przyłącze gazowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, z załączonym dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy robót 3) kosztorysy ofertowe sporządzone według pkt 3.1 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej załącznikami - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, 6) wypełnione i podpisane oświadczenie nr 1, zał. nr 5; 7) podpisany wzór umowy, zał. nr 4; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakadu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również opinię o badanym sprawozdaniu a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 12) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej - wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 13) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 14) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 15) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (interpretacja zgodna z Rozp. Min. Infrastruktury z 12.04.2002r. - Dz. U. z 15.06.2002r.), każdy o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających. Dokumenty potwierdzające muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie b) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c) wskazanie wartości zamówienia , d) wskazanie pełnej daty wykonania (dzień - miesiąc - rok) e) wskazanie miejsca wykonania f) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. a) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu 16) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót instalacyjnych) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wraz z wymaganymi uprawnieniami i dokumentem stwierdzającym ich przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów. Przedstawiony wykaz powinien uwzględniając warunek określony w pkt. 5 ppkt. 6 SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: SZCZEGÓŁOWE DANE NA TEMAT ZAKRESU ROBÓT ZAWARTE SĄ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ OBEJMUJĄCEJ CALOŚĆ ROZWIĄZAŃ TECHNICZNO-EKONOMICZNYCH 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 55.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest: - cena brutto za wykonanie zamówienia 80% - termin realizacji 20% Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru: a) (Cena najniższej oferty/ Cena oferty badanej) x 100 X 0,8 b) (Najkrótszy termin realizacji zamówienia/ Termin realizacji oferty badanej) x 100 X 0,2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, z załączonym dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy robót 3) kosztorysy ofertowe sporządzone według pkt 3.1 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej załącznikami - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o korzystaniu z podwykonawców sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, 6) wypełnione i podpisane oświadczenie nr 1, zał. nr 5; 7) podpisany wzór umowy, zał. nr 4; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakadu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również opinię o badanym sprawozdaniu a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 12) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej - wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 13) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 14) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 15) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 budynków użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (interpretacja zgodna z Rozp. Min. Infrastruktury z 12.04.2002r. - Dz. U. z 15.06.2002r.), każdy o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających. Dokumenty potwierdzające muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie b) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, c) wskazanie wartości zamówienia , d) wskazanie pełnej daty wykonania (dzień - miesiąc - rok) e) wskazanie miejsca wykonania f) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. a) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu 16) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie (kierownik budowy, kierownicy robót instalacyjnych) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wraz z wymaganymi uprawnieniami i dokumentem stwierdzającym ich przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów. Przedstawiony wykaz powinien uwzględniając warunek określony w pkt. 5 ppkt. 6 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA 0,8 2. TERMIN REALIZACJI 0,2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszciechanow.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 10:30, 06-400 Ciechanów ul. Sienkiewicza 28A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.