Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Świdnik: Organizacja szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu systemowego pn.: Krok w przyszłość - Program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim
Numer ogłoszenia: 421182 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku , Ul. Elizy Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 759 17 35, faks 81 759 17 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr-swidnik.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu systemowego pn.: Krok w przyszłość - Program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch szkoleń wyjazdowych dla uczestników projektu pn. Krok w przyszłość - program aktywizacji zawodowej poprzez dokształcanie i podnoszenie kwalifikacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Powiecie Świdnickim, wyszczególnionych poniżej: 1. Pięciodniowe szkolenie wyjazdowe w zakładzie aktywności zawodowej o profilu gastronomiczno - hotelarskim dla 15 osób niepełnosprawnych z zaburzeniami i/lub chorobą psychiczną oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych; 2. Pięciodniowe szkolenie wyjazdowe w zakładzie aktywności zawodowej o profilu gastronomiczno - hotelarskim dla 21 osób z upośledzeniem umysłowym oraz 4 opiekunów osób niepełnosprawnych. Szkolenia wyjazdowe powinny być zorganizowane w dwóch różnych zakładach aktywności zawodowej. Zakłady aktywności zawodowej, w których zorganizowane będą szkolenia, powinny zatrudniać na stanowiskach pracy bezpośrednio związanych z obsługą gości hotelu i/lub przygotowaniem pokoi oraz bezpośrednio związanych z obsługą gości restauracji i/lub przygotowaniem posiłków, osoby niepełnosprawne z upośledzeniem umysłowym i/lub z chorobą psychiczną - tj. posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności z określonym symbolem niepełnosprawności 01-U i/lub 02-P. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wyrobienia w ramach oferowanej usługi, zgodnej z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych dla co najmniej 70% uczestników szkolenia. Książeczki należy wyrobić przed wyjazdem na szkolenie. Podane ilości osób biorących udział w szkoleniach wyjazdowych są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia o 2 liczby osób w każdym szkoleniu w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiającej skierowanie na szkolenie zakładanej liczby osób. W przypadku uczestnictwa w szkoleniu mniejszej liczby osób, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizytacji miejsc docelowych szkoleń wyjazdowych zaproponowanych przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik Nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest udokumentowanie należytego przeprowadzenia co najmniej 300 godzin doradztwa zawodowego indywidualnego i 200 godzin doradztwa zawodowego grupowego, lub odpowiednio 300 godzin indywidualnych konsultacji psychologicznych w zakresie motywacji do podjęcia zatrudnienia i poprawy komunikacji i 200 godzin grupowych konsultacji psychologicznych w zakresie motywacji do podjęcia zatrudnienia i poprawy komunikacji, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie. Wymagane jest udokumentowanie należytego wykonania usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia grupowego z dowolnego zakresu dla co najmniej 50 osób niepełnosprawnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie. Ponadto, wymagane jest wykazanie, zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ, doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, o łącznej wartości minimalnej 500 000 zł (słownie: pięciuset tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczeń stanowiących Załącznik Nr 3 i Załącznik Nr 9 do SIWZ, oraz dowodów potwierdzających należyte wykonanie ww. usług szkoleniowych oraz doradztwa zawodowego lub poradnictwa psychologicznego (np. referencje, opinie itp.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie zakładów aktywności zawodowej, w których realizowane będą szkolenia, wraz ze wskazaniem profilów ich działalności oraz wykazem funkcjonujących w nich stanowisk pracy, na których zatrudnione są osoby niepełnosprawne upośledzone umysłowo i/lub chorujące psychicznie. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o dysponowaniu środkiem transportu niezbędnym do realizacji szkoleń wyjazdowych. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 3 i Załącznik Nr 7 do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu środkiem transportu na czas realizacji szkolenia wyjazdowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie osób, którymi będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji szkolenia wyjazdowego - tj. co najmniej 1 psychologa posiadającego udokumentowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami chorującymi psychicznie i/lub upośledzonymi umysłowo, oraz co najmniej 1 doradcę zawodowego posiadającego doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym z osobami chorującymi psychicznie i/lub upośledzonymi umysłowo. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 3 i Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi opłaconą w całości lub w części (wynikającej ze składkowego systemu spłaty) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia powyższe wymaganie musi spełniać każdy z nich. Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości co najmniej 100 000 tys. zł (słownie: stu tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dokumentów, o których mowa powyżej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz zakładów aktywności zawodowej przewidzianych do realizacji zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ, Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych według Załącznika Nr 8 do SIWZ, Wykaz doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o łącznej wartości minimalnej 500 000 zł (słownie: pięciuset tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ, Pisemne oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu środkiem transportu przewidzianym do realizacji szkolenia na czas przejazdu do oraz z miejsca docelowego szkolenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-swidnik.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, ul. E. Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Krok w przyszłość realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa samochodu ciężarowego ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.