Szczecin: Usługa przeprowadzenia cyklu szkoleń WUP.VIIIA.322.81.ABar.2016
Numer ogłoszenia: 42117 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia cyklu szkoleń WUP.VIIIA.322.81.ABar.2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 20 jednodniowych szkoleń dla maksymalnie 400 osób wyłonionych spośród potencjalnych projektodawców (wszystkie podmioty z wyłączeniem osób fizycznych) oraz projektodawców realizujących projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020 oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla których rolę Instytucji Pośredniczącej pełni Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 10 usług szkoleniowych, dla grupy min. 20 osób każda, o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto za każdą usługę szkoleniową, z zapewnieniem materiałów szkoleniowych i certyfikatów wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez pojęcie grupy Zamawiający rozumie potencjalnych projektodawców i/lub projektodawców realizujących projekty ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie uwzględni na poczet spełnienia tego warunku: - prowadzenia zajęć dydaktycznych z wskazanego zakresu na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych oraz wykładów przeprowadzonych w ramach konferencji. Tym samym zamawiający uzna na poczet spełnienia w/w warunku tylko szkolenia (kursy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez osobę/y, która/e: 3.1. posiada wykształcenie wyższe - ukończone studia min. pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 18 marca 2011 r. o zmianie ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym, ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. 2011 nr 84 poz. 455), 3.2. posiada certyfikat trenera kluczowego Regionalnych Ośrodków Europejskiego Funduszu Społecznego nadany przez Krajowy Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego w perspektywie finansowej 2007-2013 w zakresach przygotowania wniosku o dofinansowanie w projektach EF oraz rozliczania wniosku o dofinansowanie w projektach EFS 3.3. posiada min. 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych, w tym przeprowadzenie co najmniej 300 godzin szkoleń, 3.4. przeprowadziła szkolenia w poszczególnych obszarach tematycznych w wymiarze: a. min. 5 szkoleń z zakresu przygotowania wniosku o dofinansowanie w projektach EFS w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie z niniejszego obszaru i/lub; b. min. 5 szkoleń z zakresu rozliczania wniosków o płatność w projektach EFS w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie z niniejszego obszaru i/lub; c. min. 5 szkoleń z zakresu zamówień publicznych i/lub zasady konkurencyjności w projektach EFS w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie z niniejszego obszaru; d. min. 5 szkoleń z zakresu udzielania pomocy publicznej i de minimis w projektach EFS w odniesieniu do trenera/trenerów przeprowadzającego/ych szkolenie z niniejszego obszaru. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania jednego trenera lub większej liczby trenerów (maksymalnie 4), z których każdy musi spełniać warunki wskazane w pkt 3.1,.3.2 i 3.3. W przypadku warunku wskazanego w ppkt 3.4, bez względu na liczbę zaproponowanych trenerów, Wykonawca musi wykazać przeprowadzenie przez nich minimum 5 szkoleń z każdego ze wskazanych w ppkt a, b, c i d zakresów. Warunek nie zostanie uznany za spełniony w przypadku gdy zaproponowanego trenera/trenerów którekolwiek ze szkoleń zostanie wykazane więcej niż 1 raz. Zamawiający nie uwzględni na poczet spełnienia tego kryterium prowadzenia zajęć dydaktycznych z wskazanego zakresu na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych oraz wykładów przeprowadzonych w ramach konferencji. Tym samym zamawiający uzna na poczet spełnienia kryterium tylko szkolenia (kursy). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 5 do SIWZ. W przypadku zaoferowania więcej niż 1 trenera Wykonawca zobowiązany jest złożyć Formularz nr 5 osobny dla każdego z trenerów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz nr 6 - Wykaz dodatkowych szkoleń wg kryterium nr II Formularz nr 7 - Wykaz dodatkowych szkoleń wg kryterium nr III Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeśli dotyczy. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Liczba przeprowadzonych szkoleń w okresie 2011 - 2015 ... - 40
- 3 - Liczba szkoleń przeprowadzonych szkoleń z zakresu ... - 20
- 4 - Kryterium społeczne - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana przedłużającymi się czynnościami prowadzącymi do wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy: Zmiana osoby prowadzącej szkolenie spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt 13.9. - ppkt I termin realizacji umowy może ulec zmianie, o czas nie dłuższy jednak niż okres trwania zaistniałych okoliczności powodujących konieczność dokonania zmiany. - ppkt II gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować usługi szkoleniowej, Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie oraz propozycję innej osoby, która spełniać będzie minimalne wymagania opisane w SIWZ w zakresie warunków udziału w postępowaniu jak i otrzyma taką samą lub większą ilość punktów co trener wskazany pierwotnie w ofercie cenowej), według przyjętych kryteriów. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w
Szczecinie ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 037.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 06.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Pomc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorkisego 2014-2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - piknik z okazji Dnia Wydziału 2024.
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Usługa cateringowa - Dzień Wydziału 2024
- "Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części".
- Usługa cateringową polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do kuchenek oddziałowych Oddziałów Szpitala Wolskiego wg określonych przez Zamawiającego diet , odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.