To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Warszawa: Zakup oprogramowania specjalistycznego na potrzeby Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 421130 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274132 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 33 00, faks 22 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oprogramowania specjalistycznego na potrzeby Ministerstwa Finansów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla części I: Przedmiotem Umowy jest: 1. Sprzedaż i dostawa następującego oprogramowania: 1.1. Część I: 1.1.1. Adobe Creative Suite Design Standard CS6 PL w liczbie 1 licencji oprogramowania, uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym. 2. Zapewnienie udzielenia przez Wykonawcę Zamawiającemu licencji do Oprogramowania, zgodnie z § 7 Umowy. Dla części II: Przedmiotem Umowy jest: 1. Sprzedaż i dostawa następującego oprogramowania: 1.1. Część II: 1.1.1. Upgrade Altova MissionKit 2012 for Enterprise Software Architects do wersji 2013 w liczbie 1 licencji oprogramowania, uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym, 1.1.2. Upgrade Altova MissionKit 2011 for Enterprise Software Architects do wersji 2013 w liczbie 2 licencji oprogramowania, uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 2 stanowiskach roboczych, 1.1.3. Altova Style Vision 2013 Enterprise Edition w liczbie 1 licencji oprogramowania, uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym, 1.1.4. IrfanView 4,36 w liczbie 200 licencji oprogramowania, uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 200 stanowiskach roboczych, 1.1.5. Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License w liczbie 5 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 1 rok, uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 5 stanowiskach roboczych równocześnie, jednocześnie umożliwiającą instalację na nieograniczonej liczbie stanowisk. 1.1.6. Upgrade Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Standard License do Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License w liczbie 1 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 1 rok, uprawniającej do korzystania z tego oprogramowania na 1 stanowisku roboczym, jednocześnie umożliwiającą instalację na nieograniczonej liczbie stanowisk. 1.1.7. Odnowienie Sparx Systems Enterprise Architect Ultimate Edition Floating License w liczbie 36 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 1 rok, uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 36 stanowiskach roboczych, jednocześnie umożliwiającą instalację na nieograniczonej liczbie stanowisk, 1.1.8 McAfee Endpoint Protection - Advanced Suite w liczbie 15 licencji oprogramowania wraz ze wsparciem na 3 lata, uprawniających łącznie do korzystania z tego oprogramowania na 15 stanowiskach roboczych. 2. Zapewnienie udzielenia przez Wykonawcę Zamawiającemu licencji do Oprogramowania, zgodnie z § 7 Umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4796,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5012,25
Oferta z najniższą ceną: 5012,25 / Oferta z najwyższą ceną: 5848,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIMAR - Information Technology, Grzegorz Pałczyński
jakie przetargi wygrała firma
PRIMAR - Information Technology, Grzegorz Pałczyński
- PRIMAR - Information Technology Grzegorz Pałczyński, ul. Meksykańska nr 6 lok. 101, 03-948 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71494,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68681,97
Oferta z najniższą ceną: 56856,26 / Oferta z najwyższą ceną: 81389,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i instalacja platformy serwerowej, instalacja infrastruktury informatycznej, dostawa monitoringu wizyjnego w ramach modernizacji SOR
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.