eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na trzy zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na trzy zadania.
Numer ogłoszenia: 421076 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Łodzi , ul. Kilińskiego 152, 90-322 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6768692, faks 042 6768628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na trzy zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 152. 1.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ tj.: Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2, Zadanie Nr 3. 1.3. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał certyfikaty bezpieczeństwa ( CE ), które będą okazane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na swój koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji minimum na okres: 36 - miesięcy dla przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu Nr 1, 24 - miesięcy dla przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu Nr 2 , 12 - miesięcy dla przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu Nr 3. ( Uwaga: pod pojęciem:fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku )..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15. Informacie na temat wadium. 15.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 Pzp., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 15.2 Wysokość wadium: 15.2.1. na zadanie Nr 1 ustala się na kwotę : 2000,00 PLN 15.2.2. na zadanie Nr 2 i Zadanie Nr 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 15.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 15.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm ). 15.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratury Okręgowej w Łodzi: NBP OO Łódź 93 1010 1371 0004 9113 9120 0000 z oznaczeniem - Przetarg -dostawa sprzętu komputerowego, Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 15.6. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagane jest załączenie do oferty kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium. 15.7. w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wskazanej w art. 45 Pzp., powinny one zawierać minimum: a)wskazanie wykonawcy ( w przypadku konsorcjum - nazwa wszystkich Wykonawców) b)wskazanie gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib c) dokładną nazwę postępowania, w którym wniesiono gwarancję lub poręczenie d) wskazanie sumy gwarancyjnej, ubezpieczeniowej, poręczenia e) określenie terminu ważności gwarancji, ubezpieczenia, poręczenia ( nie krótszy niż termin związania ofertą ) f) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku wystąpienia ustawowych okoliczności określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust.5 Pzp. 15.8 Zamawiający wymaga ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Pzp. 15.9.Zamawiający zwraca wadium na podstawie art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust.2 i ust.4 Pzp. 15.10. Jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ( oświadczenie Wykonawcy z art.22ust1 ustawy Pzp., którego treść stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,którego treść stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, Wydział VII Budżetowo - Administracyjny pokój B.1.02, pierwsze piętro ( 90-322 Łódź ) ul. Kilińskiego 152, fax.: + 48 42 676 86 93..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Łodzi, ul. Kilińskiego 152, ( 90- 322 Łódź), Biuro obsługi interesantów parter A.0.03..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nadto Wykonawca winien złożyć: -Oświadczenie o warunkach gwarancji dla sprzętu wymienionego w zadaniach od 1 do 3 w załączniku Nr 1 do SIWZ, według wzoru w załączniku Nr 6 do SIWZ. -Wypełnione i podpisane -Oświadczenie o zgodności potwierdzające spełnienie norm bezpieczeństwa ( CE ) - według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ. -Harmonogram czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. Harmonogram ma zawierać opis wykonywanych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania tylko wtedy, gdy wykonawca przewiduje wykonywanie czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi z podziałem na trzy zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - trzech serwerów sieciowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi z podziałem na trzy zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa trzech drukarek laserowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi z podziałem na trzy zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jeden skaner biurkowy bez szyby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.