Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Olsztyn: Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustnogardłowe i maski krtaniowe.
Układy oddechowe oraz osprzęt do respiratorów.
Narzędzia do mikrochirurgii.
Numer ogłoszenia: 421054 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustnogardłowe i maski krtaniowe. Układy oddechowe oraz osprzęt do respiratorów. Narzędzia do mikrochirurgii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego mikronarzędzi, oprzyrządowania do aparatów oraz rurek oddechowych, medycznych jednorazowego użytku w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według zadań: - Zadanie 1- Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne oraz łączniki karbowane, prowadnice - różne rozmiary. Łącznie 16 pozycji w zadaniu - Zadanie 2 - Rurka ustno-gardłowa rozmiar od 000 do 3 - łącznie 3000 szt. - Zadanie 3- Maska krtaniowa jednorazowego użytku - łącznie 200 szt. - Zadanie 4 - Układy oddechowe do aparatów do znieczuleń - jednorazowy pediatryczny, okrężny - 3 pozycje w zadaniu. Łącznie 600 kpl. - Zadanie 5 - Układy oddechowe do respiratorów posiadanych przez Zamawiającego, przeznaczone dla noworodków, pediatryczne, dla dzieci starszych. 6 pozycji w zadaniu - łącznie 300 kpl. * - Zadanie 6 - Osprzęt do respiratora LEONI - łącznie 6 pozycji w zadaniu* - Zadanie 7 - Osprzęt do respiratora ENGSTROM - łącznie 3 pozycje w zadaniu* - Zadanie 8 - Osprzęt do respiratora SERVO-i - łącznie 2 pozycje w zadaniu* - Zadanie 9 - Osprzęt do respiratora BABYLOG - łącznie 3 pozycje w zadaniu* - Zadanie 10 - Osprzęt do respiratora TRILOGY - łącznie 2 pozycje w zadaniu* - Zadanie 11 - Osprzęt do respiratora BENETT typ 700 - łącznie 3 pozycje w zadaniu* - Zadanie 12 - Narzędzia do mikrochirurgii - mikronożyczki, mikroimadła, mikropincety - 7 pozycji, łącznie 9 szt. narzędzi. (*Dot. zadania nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11. W ramach zamówienia wymagane jest zaoferowanie wyłącznie osprzętu fabrycznie nowego, oryginalnego zalecanego przez producenta ww aparatury medycznej, która znajduje się na wyposażeniu Szpitala i stanowi własność Zamawiającego. Nie dopuszcza się oferowania osprzętu regenerowanego lub zamiennego itp.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.15.71.10-9, 33.14.14.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Dotyczy zadania nr od 1 do 12. Deklarację zgodności CE lub Certyfikat zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm. 2) Dotyczy zadania nr 3, 4, 5. Wymagane jest złożenie wraz z ofertą próbek oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości podanej w zał. nr 2 do SIWZ. 3) Dot. zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 12 - katalogów (lub stron katalogu z zakresem dot. oferowanego przedmiotu) producenta , prospektów, folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim 4) Dotyczy zadania nr 5. Załączyć do oferty stosowny certyfikat producenta potwierdzający zalecany czas stosowania układów u pacjenta potwierdzający wymóg 7 dni.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów 2. Oświadczenie wykonawcy z art. 26 ust. 2d ustawy PZP ( wzór zał. nr 6 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5a i 5b do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.1.6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.1.6 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kancelarii pok. Nr 01 - Sekcja zamówień publicznych lub przesłać na adres jak w Sekcji I ww - Sekcja zam. pub. pok. nr 01.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, rurki tracheostomijne oraz łączniki karbowane, prowadnice - różne rozmiary. Łącznie 16 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczno - użytkowa - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno-gardłowa rozmiar od 000 do 3 - łącznie 3000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Ocena techniczno - użytkowa - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska krtaniowa jednorazowego użytku - łącznie 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do aparatów do znieczuleń - jednorazowy pediatryczny, okrężny - 3 pozycje w zadaniu. Łącznie 600 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układy oddechowe do respiratorów posiadanych przez Zamawiającego, przeznaczone dla noworodków, pediatryczne, dla dzieci starszych. 6 pozycji w zadaniu - łącznie 300 kpl. *.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora LEONI - łącznie 6 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora ENGSTROM - łącznie 3 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora SERVO-i - łącznie 2 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora BABYLOG - łącznie 3 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora TRILOGY - łącznie 2 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do respiratora BENETT typ 700 - łącznie 3 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do mikrochirurgii - mikronożyczki, mikroimadła, mikropincety - 7 pozycji, łącznie 9 szt. narzędzi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 538 na odcinku Grodziczno - Katlewo.
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Archiwum UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 5 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby Obwodów Drogowych
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 538 na odcinku Nowe Miasto Lubawskie -Pacółtowo".
- Zastawki przepływowe i łączniki. Pierścienie GEM Flow Couplers,
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywną dostawę wyrobów jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.