eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa materiałów do przebudowy wodociągu w ramach 2 części:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Ropczyce: Dostawa materiałów do przebudowy wodociągu w ramach 2 części:
Numer ogłoszenia: 42104 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218296, fax 017 2218298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do przebudowy wodociągu w ramach 2 części:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do przebudowy wodociągu w ramach 2 części: Część Nr 1. Rury i osprzęt PE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3 Część Nr 2. Armatura wodociągowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3 - Zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów do przebudowy wodociągu wraz z dostawą transportem oferenta i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na wskazane miejsce w obrębie administracyjnym miasta Ropczyce. - Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ciągu całego okresu obowiązywania umowy (do 15.10.2008 r.) partiami - w zależności od potrzeb Zamawiającego. - Termin realizacji każdorazowej dostawy - max 7 dni od zlecenia złożonego faxem przez pracownika Zakładu Wodociągów i Kanalizacji. - Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Faktyczna ilość zamawianych materiałów będzie zależeć od potrzeb Zamawiającego Materiały muszą spełniać wymagania polskich norm, posiadać atesty i certyfikaty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.21.00.00 - Płyty, arkusze, rury i profile z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi Oryginalny kod CPV: 25.21.25.30 - Osprzęt do rur z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.32.00 - Osprzęt do przewodów rurowych Oryginalny kod CPV: 27.21.00.00 - Rury i osprzęt z żelaza Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zrealizowali co najmniej 3 dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. B. Ocena spełniania warunków 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formie spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i2 uPzp podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Wyżej wymienione dokumenty sporządzone pisemnie w języku polskim należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Pozostałe dokumenty: 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących dokumenty, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 5. Atest PZH - dla wymaganych w zał. nr 3 6. Deklaracja zgodności z PN - dla wymaganych w zał. nr 3 7. Karta katalogowa - dla wymaganych w zał. nr 3 8. Ubezpieczenie OC za produkt - dla wymaganych w zał. nr 3 9. Certyfikat ISO - dla wymaganych w zał. nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.itl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce - sekretariat pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rury i osprzęt PE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rury i osprzęt PE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.00.00-6, 25.21.25.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Armatura wodociągowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Armatura wodociągowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.21.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.