eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Chełmiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Chełmiec: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Chełmiec
Numer ogłoszenia: 4209 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322151 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 0-18 4145631, faks 0-18 4145643.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Chełmiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych: w miejscowości Chełmiec: ul. Leśna, ul. Podgórska (suma odcinków dróg wynosi ok 1,90 km) w miejscowości Świniarsko: Do Gaju, Dojazdowa, Dunajcowa, Gaj - Szymanowice, Graniczne, Kamieniec, Kościelna, Lipowa, Młyńczyska, Nowe Osiedle, Polna, Sportowa, Szkolna, Szymanowicka, Ujęcie Wody, Ulica Stara, Wałowa, Zajazdowa, Zaogrodzia (suma odcinków dróg wynosi ok 11,63 km) w miejscowości Mała Wieś: ul. Bzów, ul. Chabrów, ul. Fiołkowa, ul. Makowa, ul. Małowiejska, ul. Narcyzów, ul. Oleandrów, ul. Starowiejska, ul Świerkowa, ul. Witkacego, ul. Żwirowa (suma odcinków dróg wynosi ok 5,66 km) w miejscowości Niskowa: Do Kątów, Do Przedmieścia, Krzaki, Niwy Podgaje, Przez Wieś, Szymanowice, Wałem do Świniarska, Wałówka I (suma odcinków dróg wynosi ok 6,04 km) w miejscowości Piątkowa: Piątkowa - Koniuszowa, Piątkowa - Boguszowa Pagórek, Ogródek - Krasów, Pod Wysuczkę, Rolówka, Łęg, Łazy, Boguszowa (suma odcinków dróg wynosi ok 12,3 km) w miejscowości Boguszowa: Granica Piątkowa - Szkoła (suma odcinków dróg wynosi ok 1,31 km) w miejscowości Kunów: Wierchowina, Kawior, Kąty, Sołtysówka (suma odcinków dróg wynosi ok 3,00 km) w miejscowości Biczyce Górne: Do Gomółki, Do Gródka, Do Soski, Folwark, Krasne Biczyckie - Do Migacza, Podlesie, Stara Droga, Sześć Korcy, Szymanowice - Krasne Biczyckie (suma odcinków dróg wynosi ok. 7,92 km) w miejscowości Biczyce Dolne: Banach, Do Kuciowej, Koło Masarni, Koło Orła, Koło Sklepu, Na Osiedle k/ Ogorzałka, SKR, Sześć Korcy (suma odcinków dróg wynosi ok. 5,00 km) Zimowe utrzymanie dróg - są to czynności, których celem jest zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się: 1.przygotowanie materiału i sprzętu do zapobiegania powstawaniu i likwidowania śliskości, 2.usuwanie śniegu z dróg, 3.zwalczanie tj. zapobieganie w powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających Za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji odpowiedzialny jest wykonawca. Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy dróg po obu stronach osi jezdni w sposób umożliwiający wyminięcie się dwóch pojazdów oraz usunięcie śniegu z obiektów towarzyszących, jakimi są zatoki autobusowe, przejazdy przez pas dzielący jezdnie, parkingi itp. Przez posypanie rozumie się posypanie (uszorstnienie) drogi środkami chemicznymi i niechemicznymi oraz mieszanką środków chemicznych i niechemicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Świeży opad śniegu należy usuwać wyłącznie mechanicznie. W zależności od ilości zalegającego śniegu na jezdni należy używać odpowiednich pługów. Odśnieżanie należy rozpocząć od osi jezdni. Odśnieżanie zatok autobusowych należy wykonywać w trakcie prowadzenia odśnieżania na drodze. Parkingi odśnieża się po zakończeniu prac związanych z odśnieżaniem jezdni głównych lub jednocześnie jeśli warunki pogodowe na to pozwalają. Odśnieżanie należy rozpocząć w takim czasie i prowadzić w taki sposób, aby nie dopuścić do powstania naboju śnieżnego powyżej 10 cm. Odśnieżanie mostów odbywa się jednocześnie podczas prac prowadzonych na danym ciągu drogowym. Nie należy dopuścić do powstania zalegania warstwy zlodowaciałego śniegu powodującej śliskość. Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej należy stosować materiały zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Dobór materiałów i ich dawek do zapobiegania powstawaniu i likwidacji śliskości należy do Wykonawcy. Jego zadaniem jest ocena warunków pogodowych i odpowiednie dobranie środków do posypania drogi. Materiał do zimowego utrzymania drogi zapewnia wykonawca. Zasady odśnieżania: 1.świeży opad śniegu należy usuwać wyłącznie mechanicznie 2.jezdnia odśnieżona na całej szerokości łącznie z poboczem - maksymalna grubość naboju śnieżnego na odcinkach dróg o nawierzchni asfaltowej lub betonowej nie może przekroczyć 5 cm, a na drogach nieutwardzonych nie więcej niż 10 cm. Nie dopuszcza się do zalegania miękkiego śniegu lub błota pośniegowego. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 2 godzin. Zasady usuwania śliskości: 1.jezdnia posypana na dojazdach do skrzyżowań z drogami powiatowymi, wojewódzkimi oraz w obrębie skrzyżowań z innymi drogami gminnymi 2. na ostrych zakrętach (oraz zakrętach oznakowanych tablicami U-3a, U-3b, U-3c , U-3d lub znakami bądź tablicami ostrzegawczymi) 3.na odcinkach dróg o istotnym nachyleniu (>6%) 4.na odcinkach dróg przecinających rzeki, cieki i zbiorniki wodne (mosty, przepusty) i bezpośrednio do nich przylegających. Jeżeli warunki pogodowe będą tego wymagały Wykonawca będzie realizował usługę przygotowania dróg (odśnieżanie, posypanie) dwa razy w ciągu doby i zapewni przejezdne drogi najpóźniej na godzinę 6:30 (pierwszy wyjazd) oraz na godzinę 18:00 (drugi wyjazd). O konieczności rozpoczęcia lub realizacji usługi decyduje Zamawiający, który telefonicznie zleca wyjazd gdy warunki pogodowe kwalifikują się do rozpoczęcia usługi. Zamawiający ma prawo do wstrzymania prac lub nakazania podjęcia pracy w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych osobno dla każdego zadania i standardu (odśnieżanie, posypanie, odśnieżanie + posypanie). W przypadku wystąpienia gołoledzi na całej drodze decyzja o posypaniu całych odcinków dróg należeć będzie do Zamawiającego (lub upoważnionego pracownika Zamawiającego) pod rygorem jej niezaliczenia. Wykonawca przed rutynowym rozpoczęciem usługi zobowiązany jest telefonicznie skonsultować jej zasadność z upoważnionymi pracownikami Zamawiającego: w godzinach pracy Urzędu Gminy (7:00 - 15:00) po godzinach pracy Urzędu Gminy (15:00 - 20:00) i w dni wolne od pracy (w godz. 8:00 - 18:00) - z pracownikami dyżurnymi. Wyjątkowo, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach, jeśli warunki pogodowe spowodują taką konieczność Wykonawca może samodzielnie podjąć decyzję o uruchomieniu usługi, jeśli nie będzie możliwy kontakt z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałej sytuacji upoważnionego pracownika zamawiającego - najpóźniej do 8:30 następnego dnia. Jeżeli Zamawiający wstrzymał realizację usługi oraz nie występują opady śniegu ani oblodzenia ale pojawiają się jedynie lokalne zaspy śnieżne będące wynikiem nawiewania zalegającego na polach śniegu lub oblodzenia, Zamawiający ma prawo zlecić pojedynczy wyjazd na poszczególne drogi. Wykonawca może odstąpić od posypywania jezdni podczas intensywnych opadów śniegu. Jednak po osłabieniu lub ustaniu opadów powinien niezwłocznie podjąć przerwaną czynność. Wykonawca musi posiadać telefon komórkowy dla bezpośredniej łączności z Zamawiającym lub z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego oraz przy składaniu oferty musi podać dane osób (imię, nazwisko, numer telefonu) odpowiedzialnych za prowadzenie prac. Operatorzy sprzętu również zobowiązani są do posiadania telefonu komórkowego podczas wykonywania prac. Wykonawca zobowiązany jest przygotować sprzęt w taki sposób, aby od dnia rozpoczęcia umowy możliwe było prowadzenie prac w przeciągu 2 godzin od chwili powzięcia decyzji o rozpoczęciu prac na drogach. Operatorem sprzętu może być osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy oraz znajomość obsługiwanego sprzętu i zasad prowadzenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg. Przed rozpoczęciem pracy operator sprzętu powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość jego działania. Pojazdy, w tym także wolnobieżne przeznaczone do prowadzenia prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Z 2003r. Nr 32 poz.262). Wszystkie uszkodzenia sprzętu zagrażające bezpieczeństwu obsługi sprzętu jak i użytkowników dróg należy niezwłocznie usunąć. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, kolizje lub wypadki drogowe spowodowane na skutek wadliwego lub niezgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonywania prac. Na wyposażeniu pojazdu wykonującego prace na drogach powinny znajdować się: łańcuchy przeciwśnieżne, lina stalowa, hak, łopaty. Pojazdy przeznaczone do prac przy odśnieżaniu i posypywaniu dróg powinny dysponować mocą nie mniejszą niż 44kW. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: 1.uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, 2.zabezpieczenie prac pod względem BHP, 3.pokrycia szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia również wobec osób trzecich, 4.oznakowanie pojazdów wykonujących prace zimowego utrzymania zgodnie z przepisami w tym zakresie. Ogólne warunki odbioru: 1.Odbiorowi podlega każdy element zleconej pracy. Upoważniony pracownik Zamawiającego kontroluje stan dróg i sposób prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 2.W przypadkach jakichkolwiek zastrzeżeń spisywany jest protokół podpisany przez obie strony, który będzie podstawą naliczania kar przewidzianych umową. 3.W przypadkach rażących zaniedbań Gmina będzie miała prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym. Ogólne warunki kontroli prac prowadzonych przez Wykonawce: 1.pracownik Zamawiającego przeprowadza wyrywkową kontrolę grubości pozostawienia śniegu na jezdni lub poboczach (jeśli były odśnieżane), szerokość odśnieżania oraz śliskości jezdni. 2.Wykonanie usługi winno być potwierdzone przez pracownika Zamawiającego. Brak potwierdzenia wykonania w/w usługi skutkować będzie odmową wypłaty wynagrodzenia za jej wykonanie. 3.Odbiór wyrywkowy/częściowy odbywa się do 3 godzin po dokonaniu meldunku o stanie dróg przez Wykonawcę, jeśli warunki pogodowe są ustabilizowane. Zamawiający informuje Wykonawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach i na żądanie Wykonawcy udostępnia mu protokół z kontroli. 4.Jeżeli Wykonawca nie zgadza się ze stanowiskiem kontrolującego, może wystąpić na piśmie do Zamawiającego o ponowne dokonanie czynności kontrolnych na swój koszt. 5.Czynności kontrolne, które będą dokonywane na wniosek Wykonawcy muszą się zakończyć się w tym samym dniu w którym stwierdzono nieprawidłowości i nie później niż do godziny 15:00. 6.W przypadkach, gdy wykonawca ze względu na trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić prac zgodnie ze standardem, powinien zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie. W takich przypadkach Zamawiający nie obciąża wykonawcy karami przewidzianymi umową jeżeli taka sytuacja nie jest wynikiem zaniedbań Wykonawcy. Wykonawca będzie miał prawo do wynagrodzenia za zimowe utrzymanie w przypadku faktycznego występowania zjawisk atmosferycznych (opadów śniegu i występowania śliskości) w wysokości określonej w umowie kwoty za rzeczywiste wykonanie odśnieżenia, lub posypania, lub wykonanie odśnieżenia i posypania drogi. Jeżeli nie występują zjawiska pogodowe kwalifikujące się do użycia sprzętu do odśnieżania lub zwalczania śliskości, to wynagrodzenie za ten okres nie przysługuje. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie gdy nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem, lub w ogóle zaprzestał prac i jest to wynikiem jego zaniedbań oraz pomimo interwencji Zamawiającego w ciągu 2 godzin nie podjął pracy. Wykonawcy nie przysługuje również wynagrodzenie w przypadku dokonania zgłoszenia w godzinach innych niż wymaga Zamawiający lub gdy w ogóle nie dokonano meldunku o stanie dróg. Za wykonanie usługi strony będą rozliczać się miesięcznie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę każdorazowo w terminie do 7 dnia miesiąca następnego po miesiącu, za który faktura jest wystawiona. Do faktur należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie usługi. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności w terminie do 21 dnie od dnia przekazania faktury przez Wykonawcę. Należność wypłacona zostanie w kasie Urzędu Gminy Chełmiec lub przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. Obowiązującą formą odszkodowania stanowią kary umowne. Wysokość kar umownych obliczana będzie na podstawie szacunkowego wynagrodzenia brutto. Szacunkowe wynagrodzenie brutto zostanie ustalone w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu przetargu, na podstawie stawki zawartej w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości - 0,5% szacunkowego wynagrodzenia brutto za każdą godzinę zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy powyżej 2 godzin od otrzymania zlecenia telefonicznego (stawka naliczana od pierwszej godziny od zgłoszenia, za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki). - 0,5% szacunkowego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty kilometr drogi na którym usługa została wykonana w sposób niewłaściwy (niezgodny z umową lub SIWZ) - 15% szacunkowego wynagrodzenia brutto za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie prowadzi prac zgodnie z przyjętym standardem lub w ogóle zaprzestał prac i jest to wynikiem jego zaniedbań oraz mimo interwencji Zamawiającego nie podjął pracy, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną stanowiącą 5% szacunkowego wynagrodzenia brutto za każdą dobę realizacji zamówienia niezgodnie z wymogami. Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa rzeczywiście poniesionych szkód. Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli: - Wykonawca przerwał realizacje prac na okres co najmniej 3 dni bez uzasadnienia, - Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął pracy, - jeżeli Wykonawca nie realizuje prac zgodnie z umową lub też nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. Strona odstępująca od umowy, zobowiązana jest zawiadomić drugą stronę o zamiarze odstąpienia na jeden tydzień przed tym terminem...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Sołectwo Świniarsko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Rolniczych w Podegrodziu z/s w Brzeznej, Brzezna, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233644,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12959,19

  • Oferta z najniższą ceną: 12959,19 / Oferta z najwyższą ceną: 14514,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sołectwa Mała Wieś

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Rolniczych w Podegrodziu z/s W Brzeznej, Brzezna, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233644,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6306,88

  • Oferta z najniższą ceną: 6306,88 / Oferta z najwyższą ceną: 7063,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sołectwo Niskowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Rolniczych w Podegrodziu z/s Brzeznej, Brzezna, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233644,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6730,31

  • Oferta z najniższą ceną: 6730,31 / Oferta z najwyższą ceną: 7537,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sołectwo Piątkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Drogowy Hornik Celina, Janczowa 64, 33-322 Korzenna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233644,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13705,77

  • Oferta z najniższą ceną: 13705,77 / Oferta z najwyższą ceną: 16446,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sołectwo Boguszowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • transport Drogowy Hornik Celina, Janczowa 64, 33-322 Korzenna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233644,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1459,72

  • Oferta z najniższą ceną: 1459,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1751,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.