eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przedstawiciel handlowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Nowy Sącz: Przedstawiciel handlowy
Numer ogłoszenia: 420980 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385236 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedstawiciel handlowy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Przedstawiciel handlowy dla 10 osób bezrobotnych w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do roli profesjonalnych przedstawicieli handlowych. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a) Opracowanie programu szkolenia w oparciu o przedstawiony poniżej zakres przedmiotowy, który stanowi minimum programowe: 1) Rola i zadania przedstawiciela handlowego. Przedstawiciel handlowy: kto to taki? (porównanie sprzedawcy i przedstawiciela handlowego, zakres pracy przedstawiciela handlowego). Cechy idealnego przedstawiciela handlowego(cechy zawodowe, nastawienie życiowe, wygląd, zachowanie). Konieczna postawa życiowa przedstawiciela handlowego (radość życia, pewność siebie, optymizm i pozytywne myślenie, zdeterminowanie na sukces). Radzenie sobie ze stresem i zniechęceniem w pracy (stres i jego rodzaje, rozpoznawanie stresu, techniki relaksacji psychicznej, racjonalny odpoczynek, mobilizowanie się do pracy po porażce). 2) Skuteczne techniki sprzedaży. Pojęcie i rodzaje sprzedaży. Pojawienie się klienta (budowanie wizerunku handlowca, sympatii, wiarygodności i zaufania, mowa ciała pomagająca w kontaktach przedstawiciela handlowego z klientami, etapy w rozmowie sprzedaży, zachowanie handlowca w pierwszych minutach rozmowy z klientem). Obiekcje i pytania klientów (odpowiadanie na pytania i odpieranie obiekcji klientów, obsługa trudnych klientów, postępowanie w sytuacji reklamacji). Sprzedaż towarów lub usług (rozmowa o cenach i obrona cen, technika akceptowania korzyści, techniki skutecznego targowania się sprzedawcy z klientami, przyspieszanie decyzji klienta o zakupie, odczytywanie sygnałów gotowości klienta do zakupu, właściwe zachowanie handlowca w końcowej fazie sprzedaży). 3) Organizacja pracy handlowca. Podział rynku na segmenty (określenie najlepszych kryteriów segmentowania rynku, potrzeby i motywy działania segmentów, ocena atrakcyjności segmentów rynkowych). Przewaga konkurencyjna oferty handlowej (ocena oferty na tle konkurencji, czynniki wyróżniające własną ofertę, czynniki oferty na które klienci zwracają uwagę). Opracowanie planów handlowych (określenie celów i zadań przedstawiciela handlowego, wyznaczanie priorytetów przedstawiciela handlowego, harmonogram aktywności przedstawiciela handlowego). Zarządzanie czasem handlowca (wykorzystanie czasu pracy handlowca, pisemne rozplanowanie aktywności zawodowej handlowca, metody analizy skuteczności własnej pracy). 4) Negocjacje handlowe. Negocjacje handlowe - faza przygotowań (przygotowanie się do negocjacji handlowych, określenie celów do uzyskania, ocena ryzyka i konsekwencji niepowodzenia, ocena możliwości i oczekiwań przeciwnika, określenie planu rozmowy z drugą stroną, wybór miejsca i osób do przeprowadzenia negocjacji handlowych). Negocjacje handlowe - faza rozpoczęcia negocjacji (podstawowe zasady budowania siły w negocjacjach handlowych, budowanie wizerunku silnego negocjatora, tworzenie korzystnej atmosfery w negocjacjach handlowych). Negocjacje handlowe - faza zasadniczych rozmów (sztuka kierowania rozmową w negocjacjach handlowych, wywieranie wpływu i obrona przed manipulacjami, sztuka przekonywania w negocjacjach handlowych, skuteczne negocjacje handlowe z klientami o silnej pozycji, negocjowanie warunków cenowych). Negocjacje handlowe - faza końcowa (finalizowanie negocjacji handlowych, sygnały o gotowości do podpisania umowy, postępowanie gdy negocjacje handlowe kończą się sukcesem, postępowanie gdy negocjacje handlowe kończą się niepowodzeniem). Utrzymywanie kontaktu z klientem po sprzedaży (formy i sposoby podtrzymywania kontaktu z klientem, przyjaźń z klientem jako podstawa długotrwałej sprzedaży, sposoby zaprzyjaźnienia się z klientem). Przeprowadzenie negocjacji handlowych z odgrywaniem ról przez każdego uczestnika szkolenia. 5) Prezentacja handlowa. Charakterystyka klientów obecnych na prezentacji (planowana ilość osób, przekonania, postawy i wartości klientów). Przygotowanie prezentacji handlowej (dobór właściwych argumentów handlowych, określenie struktury prezentacji, czynniki wzmacniające prezentacje, opracowanie prezentacji i przygotowanie pomocy sprzedażowych). Przeprowadzenie prezentacji handlowej (ubiór oraz dodatki wzmacniające wizerunek osoby reprezentującej, mowa ciała podczas prezentacji publicznej, kontakt mówcy z publicznością, głos podczas prezentacji publicznych, odpowiadanie na pytania publiczności. Przeprowadzenie prezentacji handlowej przez każdego uczestnika szkolenia, odtwarzanie nagranych prezentacji oraz omówienie. 6) Ćwiczenia na programach komputerowych do fakturowania. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy oraz rodzaju prowadzonych zajęć (wykłady, zajęcia praktyczne). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (tj. rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) sprzęt do nagrywania i odtwarzania prezentacji przygotowanych przez uczestników szkolenia oraz 10 stanowisk komputerowych z programami do fakturowania. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. f) Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, drobny poczęstunek)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR Piotr Wasak, ul. Partyzantów 9, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6472,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13475,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.