eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Krańcowej w Lubartowie - I etap



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42093

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubartów: budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Krańcowej w Lubartowie - I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Lubartów, do kontaktów: Agnieszka Staszek, Artur Trocyk, Krzysztof Kwiatkowski, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, fax 081 8552016, e-mail: wrg@um.lubartow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubartow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Krańcowej w Lubartowie - I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubartów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji ściekowej z rur kanalizacyjnych PVC SN 8, łączonych na wcisk z wydłużonymi kielichami z systemem uszczelnień typu Sewer Lock, budowa studni połączeniowych z prefabrykowanych elementów żelbetowych,odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach instalacyjnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Budowa kanalizacji ściekowej z rur kanalizacyjnych PVC SN 8, łączonych na wcisk z wydłużonymi kielichami z systemem uszczelnień typu Sewer Lock, o średnicach.: a) DN 200 - 363,0 m b)DN 250 - 140,0 m 2.Budowa studni połączeniowych z prefabrykowanych elementów żelbetowych o średnicy 1200 mm - szt. 15 3.Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach instalacyjnych: 3.1.Nawierzchnia ul. Krańcowej: 3.1.1.podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - 579,48 m2 3.1.2.podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm - 579,48 m2 3.1.3.warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 1013,72 m2 4.Nawierzchnia ul. Mostowej: 4.1.nawierzchnia z żużla paleniskowego gr. 20 cm - 255,36 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy: 1)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę budowlaną obejmującą budowę kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości min. 500 mb; 2)dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia: a)stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi branży sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba; b)stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej - 1 osoba; 3)dysponują lub posiadają dostęp ( zdolnośc kredytową )do środków finansowych w kwocie co najmniej 200 000 zł, 4)posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ww. ustawy muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ponadto ocena warunku w zakresie doświadczenia wykonawcy zostanie dokonana następująco : A - liczba punktów za doświadczenie wykonawcy - maksymalnie 100 pkt wg następującego wzoru: A= liczba robót budowlanych spełniających wymagania dla wykonawcy badanego / maksymalna liczba rob. bud. spełniających wymagania u wykonawcy biorącego udział w postępowaniu x 100 pkt. Doświadczenie - znaczenie 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierającego m.in. dane wykonawcy ( którego przykładowy wzór wraz z przykładowymi wzorami oswiadczeń oraz wykazów, dostępny jest w siedzibie zamawiającego, a także na jego stronie internetowej : www.lubartow.pl) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć : 1)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 10)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót; 11)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 15:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.