eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Serwis sprzętu radiowego w Centrum Ratownictwa Gliwice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Gliwice: Serwis sprzętu radiowego w Centrum Ratownictwa Gliwice
Numer ogłoszenia: 420928 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis sprzętu radiowego w Centrum Ratownictwa Gliwice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis sprzętu radiowego zainstalowanego w Centrum Ratownictwa Gliwice oraz w punktach wyniesionych na terenie miasta Gliwice i powiatu gliwickiego. Szczegółowy wykaz sprzętu podlegającego serwisowaniu: Serwerownia radiowa: 1) MULTIKOM 2 - jednostka kontrolna-2 szt.; 2) MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia konsoli dyspozytorskiej wraz z odpowiednim okablowaniem User Board-5 szt.; 3) MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia konsoli dyspozytorskiej wraz z odpowiednim okablowaniem Radio Board-5 szt.; 4) MULTIKOM 2 - interfejs do sieci ISDN (2B+D) wraz z okablowaniem-1 szt.; 5) MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia modułu wyniesionego centrali (2 Mbit/s)-1 szt.; 6) MULTIKOM 2 - redundantne zasilacze PBR-MK1 - 2 szt.; 7) MULTIKOM 2 - serwer terminali- 1 szt.; 8) Radio bazowe Motorola GM-360-4 szt.; 9) Radio bazowe Motorola GM-300-2 szt.; 10) Odgromniki gazowe J01028A pasmo 1,5-400 MHz, tłumienność poniżej 0,8 dB-5szt.; 11) Odgromniki gazowe Pro-Tec, częstotliwość pracy: 0 - 2000 MHz, impedancja: 50 -5szt.; 12) Filtr pasmowo - przepustowy typ BPF na pasmo 144 - 175 MHz-1szt.; 13) Antena dookólna RADMOR 160 -166 MHz-1 szt.; 14) Antena dookólna RADMOR 145 -151 MHz-2 szt.; 15) Antena dookólna RADMOR 164 -170 MHz-1 szt.; 16) Antena dookólna RADMOR 168 -174 MHz-1 szt.; 17) Antena dookólna RADMOR 149 -155 MHz-1 szt.; 18) Antena dookólna RADMOR 27 MHz-1 szt.; 19) Radio telefon nasobny Motorola GP-340-9szt.; Sala dyspozytorska: 20) Zasilacz RACK 19 PBR-40-12.3 -5szt.; 21) Monitor dotykowy ELTOUCH ET1225L-7SWC-1-3 szt. 22) Konsola UNIKOM 2-3szt.; 23) Konsola UNIKOM 6-3 szt.; 24) Konsola radiowa UNIKOM 6 wraz z monitorami dotykowymi-6szt.; 25) Sterownik konsoli UNIKOM 6 wraz z okablowaniem-3 szt.; 26) Zasilacz do monitorów LCD-3szt.; 27) Mikrofon dynamiczny DMG - 700 -3 szt.; 28) Mikrofon Motorola-8 szt.; 29) CB Radio ALAN 78 pasmo 26 MHz z zasilaczem-1szt.; Serwerownia radiowa: 30) MULTIKOM 2 - moduł wyniesiony jednostki kontrolnej-1 szt.; 31) MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia lokalnych radiotelefonów wraz z odpowiednim okablowanie RADIO BOARD-4 szt.; 32) MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia modułu podstawowego centrali (2 Mbit/s)-1 szt.; 33) MULTIKOM 2 - interfejs do podłączenia radiotelefonu do odbioru sygnału GPS-1szt.; 34) Filtr pasmowo - przepustowy typ BPF na pasmo 144 - 175 MHz-5szt.; 35) Antena dookólna RADMOR 160 -166 MHz-1 szt.; 36) Antena dookólna RADMOR 145 -151 MHz-1 szt.; 37) Antena dookólna RADMOR 164 -170 MHz-1szt.; 38) Antena dookólna RADMOR 168 -174 MHz-1szt.; 39) Antena dookólna RADMOR 149 -155 MHz-1 szt.; 40) Antena dookólna RADMOR 146-154 MHz-1szt.; 41) Stacja bazowa Kenwood TK - 780-5szt.; 42) Zasilacz PBR-MK1-1 szt.; 43) Modem kablowy Watson 5-2szt.; 44) Radiotelefon Motorola GM-360 - 1 szt.; 45) Regenerator Watson 5 z kartąLTU 2x1E-1szt.; 46) Odgromniki gazowe J01028A pasmo 1,5-400 MHz, tłumienność poniżej 0,8 dB-10 szt.; 47) Radiostacje samochodowe Kenwood TK-750 wraz z odbiornikiem GPS - 31 szt. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonywanie usług serwisowych jak również niezbędna związana z tym konfiguracja urządzeń w celu zapewnienia łączności radiowej oraz poprawnej współpracy systemu radiowego z systemem dyspozytorskim CPR SWD funkcjonującym u Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.30.00 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo wykonują lub wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na konfiguracji lub serwisowaniu sprzętu radiowego o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto. W przypadku podmiotów działających wspólnie posiadana wiedza i doświadczenie podlegają sumowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi: - doświadczenie w konfiguracji lub serwisowaniu sprzętu radiowego pracującego w paśmie 27 MHz i w zakresie 136-174 MHz oraz - poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub wyższą, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228). W przypadku podmiotów działających osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ, z zastrzeżeniem, że w przypadku wzrostu stawki podatku VAT cena brutto wskazana w umowie (ofercie Wykonawcy) nie ulegnie zmianie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktur zgodnie z cenami brutto podanymi w ofercie. c) zmiany na rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Ratownictwa Gliwice - Sekretariat (pok. 113) ul. Bolesława Śmiałego 2B 44 - 121 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Centrum Ratownictwa Gliwice - Sekretariat (pok. 113) ul. Bolesława Śmiałego 2B 44 - 121 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w sekcji III.4) na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. 2.) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.