eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › budowa budynku mieszkalnego 40-rodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Flisaczej w Gryfinie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-19

POZYCJA 42091

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gryfino: budowa budynku mieszkalnego 40-rodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Flisaczej w Gryfinie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Edward Duda, ul. Grunwaldzka 1, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 405031, fax 091 4162728, e-mail: gtbsuda@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego 40-rodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Flisaczej w Gryfinie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gryfino, ul. Flisacza działka nr 250/7 i 48/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy który wybuduje budynek wielorodzinny murowany w technologii tradycyjnej składający się z czterech klatek, całkowicie podpiwniczony z dachem dwuspadowym, budynek cztero- i trzy-kondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Instalacje wewnętrzne: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wentylacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z węzłem cieplnym, instalacji elektrycznej. Wybudowanie przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej i deszczowej i oświetlenia terenu. Wybudowanie infrastruktury technicznej: chodniki, parkingi i elementy zagospodarowania terenu i małej architektury. Parametry charakterystyczne: kubatura - 9566,0 m sześc. powierzchnia zabudowy - 609,82 m kw. pow. użytkowa - 2556,38 m kw. pow. lokali mieszkalnych - 2057,86 m kw. wysokość do kalenicy 16,7 m, długość budynku 56 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Budynek musi być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami technicznymi i prawnymi 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wybudowanie budynku 40-rodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gryfinie przy ul. Flisaczej na działkach nr 48/3 i 250/7 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przewiduje się wadium w wysokości 100 000 zł ( słownie: sto tysięcy złotych ). Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą ofertę 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) wykonawca prowadzi działalność zgodną z charakterem zamówienia b) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm. c) Posiada l uprawnienia budowlane pozwalające wybudować budynek wielorodzinny w wymaganych branżach niezbędnych do wykonania roboty budowlanej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 2004 (Dz. U 2003 nr 207 poz. 2016.) d) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wybudowaniu co najmniej 40 mieszkań w budynkach wielorodzinnych lub budynek wielorodzinny o kubaturze 8000 m3 o wartości robót nie mniejszej niż 5.000.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat oraz zatrudniać średnio w roku co najmniej 60 osób pracujących bezpośrednio w wykonawstwie w okresie ostatnich trzech lat e) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj - osiągnął obrót ze sprzedaży towarów i usług za rok 2005 nie niższy niż 6.500.000 zł - wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 1.000.000 zł - wykaże pozytywny wskaźnik Altmana -obliczony na podstawie danych ze sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2004 i 2005 f) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze g) złoży pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału będzie mniejsza lub równa 6, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców , którzy spełniają warunki udziału będzie większa niż 6 , do składania ofert zaproszonych zostanie 6 wykonawców , którzy w najwyższym stopniu spełniają ww. warunki Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Największa ilość mieszkań wybudowana w budynkach wielorodzinnych w okresie ostatnich pięciu lat będzie elementem oceny wniosku służącego do wyboru grupy sześciu wykonawców którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Spełnienie w/w zamawiający oceniać będzie na podstawie załączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu obejmującego co najmniej: nazwę i adres zamawiającego, wartość zamówienia i powierzchnia użytkowa, ilość mieszkań w budynku wielorodzinnym i czas realizacji inwestycji. Wnioski z największą ilością wybudowanych mieszkań będą brane w pierwszej kolejności Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. art. 22 ust 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2004 roku nr 19 poz. 177 z późn. zm.), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzone referencjami od poprzednich Zamawiających oraz protokołem odbioru końcowego wykonanych robót, e) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)) oraz aktualne zaświadczenia tych osób przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów zbiorowych dodatkowo aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. g) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, h) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. i) sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. j) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że Oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy, Składanie wniosku i dokumentów: Pisemny wniosek wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji I punkt I.1 w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczący postępowania na: wybudowanie budynku wielorodzinnego 40 mieszkań wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Flisaczej w Gryfinie. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III podlega wykluczeniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 300 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto nr 46 1240 3855 1111 0000 4473 8370 Specyfikacja dotyczy tylko wykonawców zaproszonych do dalszego udziału w postępowaniu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.