eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Olsztyn: Świadczenie usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 420918 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w zasobach będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usług związanych z obowiązkowym czyszczeniem przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach należących do zasobów Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Olsztynie, w miejscowościach: Elbląg, Braniewo, Morąg, Olsztyn, Lidzbark Warmiński, Szczytno, Gołdap, Bartoszyce, Giżycko, Węgorzewo. 1. Zakres zamówienia : - okresowe czyszczenie przewodów kominowych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 3 listopada 1992 r. - Dz. U. Nr 92 poz. 460 z późn. zm.); - okresowe przeglądy stanu technicznego przewodów kominowych (zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane - Dz. U. Nr 156 poz.1118 z 2006 r. z późn. zm.) W zakres przeglądu wchodzi organizacja przeglądu ( powiadomienie lokatorów, dokonanie przeglądu, potwierdzenie przeglądu przez lokatora, usunięcie wszelkich usterek zauważonych w trakcie przeglądu); - sporządzenie stosownych protokołów potwierdzonych przez Zarządcę budynku, a w przypadku internatu przez pracownika internatu; protokół należy sporządzić dla każdego budynku oddzielnie; należy dołączyć do protokołu schemat podłączeń każdego lokalu mieszkalnego; - Szczegółowe zestawienie poszczególnych obiektów z ilością mieszkań i rodzajem przewodów zawierają załączniki od nr 1.1 do nr 1.10 do SIWZ. 2. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy na każde żądanie Zamawiającego. 3. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za techniczną sprawność przewodów kominowych w powierzonych budynkach. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 zadań, każde zadanie przypisane jest danej miejscowości. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań częściowych: - Zadanie nr 1 - Bartoszyce - Zadanie nr 2 - Braniewo - Zadanie nr 3 - Elbląg - Zadanie nr 4 - Giżycko - Zadanie nr 5 - Gołdap - Zadanie nr 6 - Lidzbark Warmiński - Zadanie nr 7 - Morąg - Zadanie nr 8 - Olsztyn - Zadanie nr 9 - Szczytno - Zadanie nr 10 - Węgorzewo 5. Projekt umowy dla wszystkich zadań stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia, określonego w części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: - dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą dyplom mistrza kominiarskiego (bez względu na ilość części na które wykonawca zamierza złożyć ofertę). 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 4. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców wspólnie składających ofertę, zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań podobnych, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego i technicznego mogą spełniać tylko niektórzy z nich, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie były spełnione. 5. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VI, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji (zał. nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ponadto do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia (dyplom mistrza kominiarskiego) osoby/osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia; 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 6) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 , pokój 113 ( Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.