eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi aktywizacyjne dla 40 niepełnosprawnych osóbbezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Wrocław: Usługi aktywizacyjne dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 420846 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: FUNDACJA IMAGO , Ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 513 362 807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fundacjaimago.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi aktywizacyjne dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi aktywizacyjne (trwające przez okres max. 3 miesięcy) dla 40 niepełnosprawnych osób: bezrobotnych/poszukujących pracy, skierowanych przez Powiatowy Urzędy Pracy w Ząbkowicach Śląskich oraz doprowadzenie skierowanych niepełnosprawnych bezrobotnych/poszukujących pracy do zatrudnienia i utrzymanie ich w zatrudnieniu przez okres min. 3 miesięcy. Obowiązki Wykonawcy: 1)Realizuje działania wobec uczestników kontraktowania w oparciu o metody i formy pracy z bezrobotnymi zaproponowane w ofercie, zgodnie z harmonogramem i założeniami kontraktu. 2) Uzyska wskaźnik utrzymania w zatrudnieniu, na poziomie nie niższym niż zadeklarowany w ofercie, który nie może być niższy niż 20% (osób, które rozpoczęły udział w kontrakcie) 3) Zobowiązany jest do współpracy z kontraktodawcą (zwanego w dalszej części również Zamawiającym) w zakresie przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację/zagrożenie realizacji kontraktu lub jego efekty. 4) Zobowiązany jest do współpracy z kontraktodawcą w zakresie niezwłocznego przekazywania istotnych informacji mogących mieć wpływ na realizację/zagrożenie realizacji kontraktu lub jego efekty, w szczególności informuje kontraktodawcę o: - stawieniu się/niestawieniu się uczestnika kontraktu skierowanego przez powiatowy urząd pracy, - podjęciu przez uczestnika kontraktu zatrudnienia, - usprawiedliwionej nieobecności, - zakończeniu działań aktywizacyjnych i braku podjęcia zatrudnienia przez uczestnika kontraktu, - przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w działaniach aktywizacyjnych oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach. Ocena okoliczności oraz winy uczestnika kontraktu lub jej braku należy do kontraktodawcy, - utracie zatrudnienia przez uczestnika kontraktu oraz o zaistniałych w tych przypadkach przyczynach, Ocena okoliczności oraz winy uczestnika pilotażu lub jej braku należy do kontraktodawcy. 5) Zobowiązuje się do wykorzystywania informacji o uczestnikach kontraktu wyłącznie do realizacji kontraktu i nieudostępniania ich innym podmiotom. 6) Będzie dokumentował działania aktywizacyjne wobec uczestników kontraktu w oparciu o odpowiedni formularz. Informacje wynikające z formularzy poddane zostaną analizie w ramach badania ewaluacyjnego realizowanego przez kontraktodawcę. 7) Uczestniczy w badaniach realizowanych na zlecenie kontraktodawcy. 8) Udzielane przez kontraktobiorcę pracodawcy wsparcie, które ma na celu doprowadzenie do zatrudnienia uczestnika kontraktu, nie nosi znamion pomocy publicznej. Wszelkie działania podejmowane przez dostawcę usług - finansowane są z jego środków. 9) Ma obowiązek, na każdym etapie realizacji kontraktu, udostępnić realizatorowi kontraktu wszelką dokumentację dotyczącą realizacji kontraktu, 10) Będzie wnioskował do kontraktodawcy o wypłatę transz wynagrodzenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi finansowania dostawcy usług zawartymi w SIWZ. Zakłada się, że Wykonawca: Wraz z wnioskiem o wypłatę transzy I - dostarcza odpowiednio bilans otwarcia, Wraz z wnioskiem o wypłatę Transzy II dostarcza listę imienną uczestników kontraktu, którzy podjęli zatrudnienie z informacją o formie zatrudnienia wraz oświadczeniem kontraktobiorcy (Wykonawcy) o zgodności przedstawionych informacji ze stanem faktycznym oraz dołącza dokumenty uwiarygodniające zatrudnienie. Wraz z wnioskiem o wypłatę Transzy III dostarcza listę imienną uczestników kontraktu, którzy utrzymali zatrudnienie przez wymagane nie przerwane 3 miesiące z informacją o formie zatrudnienia wraz z oświadczeniem kontraktobiorcy (Wykonawcy) o zgodności przedstawionych informacji ze stanem faktycznym oraz dołącza dokumenty uwiarygodniające utrzymanie zatrudnienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać dla co najmniej 30 osób usługi pośrednictwa pracy w wyniku których, za pośrednictwem Wykonawcy (tj. w wyniku świadczenia usług pośrednictwa pracy przez Wykonawcę) co najmniej 30 osób podjęło zatrudnienie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, za pośrednictwem Wykonawcy (tj. w wyniku świadczenia usług pośrednictwa pracy przez Wykonawcę) co najmniej 30 osób podjęło zatrudnienie i potwierdzi, że usługi te zostały wykonane należycie. Uwaga: przez zatrudnienie zawarte w w/w warunku należy rozumieć- zatrudnienie, które podlega ubezpieczeniom społecznym. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU: Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniach i dokumentach, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Wykonawca winien w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać dla co najmniej 30 osób usługi pośrednictwa pracy w wyniku których, za pośrednictwem Wykonawcy ( tj. w wyniku świadczenia usług pośrednictwa pracy przez Wykonawcę) co najmniej 30 osób podjęło zatrudnienie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, za pośrednictwem Wykonawcy ( tj. w wyniku świadczenia usług pośrednictwa pracy przez Wykonawcę) co najmniej 30 osób podjęło zatrudnienie i potwierdzi, że usługi te zostały wykonane należycie. Uwaga: przez zatrudnienie zawarte w w/w warunku należy rozumieć- zatrudnienie, które podlega ubezpieczeniom społecznym. Punktacja: dla 30 osób=0 pkt; dla 31-45 osób =3 pkt, dla 46 -99 osób = 5, dla 100-139 osób = 8 pkt, dla 140-199 osób = 10 pkt, dla 200-299 osób = 12 pkt, dla 300-499 osób =18 pkt, dla 500-999 osób =30 pkt, dla 1000 osób i powyżej = 60 pkt W przypadku uzyskania równej liczby punktów dla kilku Wykonawców, którzy znajdą się na 10 miejscu listy zakwalifikowanych Wykonawców do dalszej części postępowania, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców z 10-tego miejsca listy.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - oferowany wskaźnik zatrudnienia - 15
  • 3 - oferowany wskaźnik utrzymania w zatrudnieniu - 25
  • 4 - proponowane metody i narzędzia pracy z uczestnikami pilotazu ( obejmujące diagnozę i aktywizację wraz z uzasadnieniem) - 5
  • 5 - proponowane formy i metody współpracy z pracodawcami - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających z rekrutowanie wymaganej liczby bezrobotnych dopuszcza się możliwość zmiany umowy, w celu określenia mniejszej liczby uczestników Kontraktu. 2). Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3). Wykonawcy nie przysługują roszczenia o zapłatę wynagrodzenia w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego nie osiągnął on zaoferowanego wskaźnika utrzymania w zatrudnieniu lub /i zaoferowanego wskaźnika skuteczności zatrudnieniowej. 4). Wypłata wynagrodzenia następuje na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę oraz dołączonego do faktury wniosku Wykonawcy wraz z niezbędną dokumentacją, określoną w Kontrakcie, w terminie 21 dni roboczych od dnia otrzymania faktury oraz wniosku i dokumentacji pod warunkiem dostępności środków na koncie projektu. Datą zapłaty każdej z transz jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 5). Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych, a w szczególności spełnić wymagania zawarte w art. 36-39 i art. 39a ww. ustawy. 6). zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: (i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Usługi - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień; (ii) z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Usługi - maksymalnie o czas jej występowania; (iii) na skutek konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 tejże ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; (iv) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; (v) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; (vi) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia Usług; (vii) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres; 7). zmiana nazwy Stron umowy, 8). zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, 9.) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, 10.) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu, 11). zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, 12.) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia o nie więcej niż 20% wynagrodzenia brutto, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, 13). zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, o którym mowa w preambule niniejszej Umowy. 14). nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 15.) zmiany korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem uzasadnienia korzyści dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://fundacjaimago.pl/ogloszenia/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Fundacja Imago, ul. Hallera 123, 53-201 Wrocław; tel. 513 362 807 lub 504 565 006; e-mail: kontakt@fundacjaimago.pl.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniach o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem zamawiającego - drogą elektroniczną - e-mail: kontakt@fundacjaimago.pl. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. Zamawiający żąda, aby wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazywane drogą elektroniczną były potwierdzane pisemnie lub w drodze elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Model kontraktowania usług rynku pracy na rzecz osób niepełnosprawnych - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI POKL, działanie 6.2 - Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości oraz samo zatrudnienia, nr umowy: POKL.06.02.00-02-114/11-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.