eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Likwidacja barier transportowych poprzez zakup pojazdu dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Miedznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-12

Węgrów: Likwidacja barier transportowych poprzez zakup pojazdu dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Miedznie
Numer ogłoszenia: 420828 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja barier transportowych poprzez zakup pojazdu dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Miedznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu mikrobus, 9. miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach programu likwidacji barier transportowych dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Miedznie. Szczegółowy opis techniczny: samochód bez przebiegu fabrycznie nowy, rok produkcji 2011 lub 2012; rozstaw osi min 3400 mm; wysokość do 2000 mm; lakier akrylowy niemetaliczny, nieperłowy - kolor do ustalenia; silnik wysokoprężny, turbodoładowany w technologii common rail o pojemności do 2000 cm3, moc powyżej 100KM i nie mniej niż 240Nm spełniający normę czystości spalin EURO 5; samochód oryginalne 9 osobowy; homologacja auta bazowego - 9 osobowe; homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych; Z wyposażeniem: Immobiliser, centralny zamek z pilotem, izolacja dźwiękowo-termiczna, autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, wspomaganie układu kierowniczego, układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu, systemy kontroli trakcji : układ EDS ,układ ASR ,układ MSR ,układ ESP, niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem, napęd na koła przednie lub tylne, obrotomierz elektroniczny, lusterka boczne regulowane, podgrzewane elektrycznie skrzynia biegów 6- biegowa (5+wsteczny) mechaniczna dźwignia zmiany biegów w formie joysticka klimatyzacja z manualną regulacją poduszka powietrzna kierowcy i pasażera , pasy bezpieczeństwa z napinaczami, zagłówki z regulacją wysokości, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach, zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy, elektrycznie regulowane przednie szyb boczne, całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne termiczne, wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem, szyba przesuwna w drugim rzędzie siedzeń, przesuwne prawe drzwi boczne, tylne drzwi z szybą ogrzewaną, wycieraczką i spryskiwaczem, czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, stopień wejściowy boczny oświetlony, oświetlenie w podsufitce + gniazdo 12V w kabinie, wentylacja kabiny z recyrkulacją, filtr przeciwpyłkowy, drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział, fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego, wyjmowany i składany drugi rząd siedzeń 2+1 miejscowe, składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy, wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach, lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu, pełna tapicerka - podsufitka, słupki, parapety, nadkola, tapicerowane, reflektory przednie halogenowe +regulacja zasięgu, trzecie światło stop+ światło przeciwmgielne z tyłu, przygotowanie do montażu radia - antena, głośniki szerokopasmowe, radio CD/RDS, czujnik parkowania tył, felgi + opony zimowe: - 4 szt. gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe. Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie: fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu, wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, schowek - miejsce (pojemnik na pasy), szyny mocujące 1wózek w podłodze pojazdu, komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, najazdy aluminiowe teleskopowe z powłoką antypoślizgową umożliwiająca wprowadzenie wózka z tyłu do pojazdu, oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych), minimum 2 letnia gwarancja na silnik i podzespoły, trzyletnia na powłoką lakierniczą i dwunastoletnia na perforację korozyjną nadwozia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych wykonują) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z podaniem wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, Wydział Inwestycji i Rozwoju (I piętro, pokój nr 6).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, Sekretariat (I piętro, pokój nr 28).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.