eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa artykułów promocyjnych dla Honorowych Dawców Krwi.



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Opole: Dostawa artykułów promocyjnych dla Honorowych Dawców Krwi.
Numer ogłoszenia: 420774 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu, ul. Kośnego 55, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4410820, faks 077 4410821.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych dla Honorowych Dawców Krwi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych dla Honorowych Dawców Krwi. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części. Zadanie nr 1 - Dostawa kubków z nadrukiem - 5000 szt. Zadanie nr 2 - Dostawa długopisów metalowych z nadrukiem laserowym - 5 000 szt., Zadanie nr 3 - Dostawa serduszek antystresowych - 3 000 szt., Zadanie nr 4 - Dostawa opasek silikonowych tłoczonych - 5 000 szt., Zadanie nr 5 - Dostawa kubków termicznych z grawerowanym logo - 5 000 szt., Zadanie nr 6 - Dostawa kalendarzy listkowych - 5 000 szt., Zadanie nr 7 - Dostawa kalendarzy książkowych - 200 szt. Zadanie nr 8 - Dostawa kalendarzy trójdzielnych - 500 szt. Zadanie nr 9 - Dostawa etui na telefon komórkowy z nadrukiem - 5 000szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa kubków z nadrukiem w ilości - 5000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QUBARTS Katarzyna Bratasz, ul. Torowa 17, 30-435 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26137,50

  • Oferta z najniższą ceną: 26137,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31672,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa długopisów metalowych z nadrukiem laserowym w ilości - 5 000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIUMA Reklama, ul. Graniczna 2, 45-587 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5412,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5412,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6457,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa serduszek antystresowych w ilości - 3 000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIUMA Reklama, ul. Graniczna 2, 45-587 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4317,30

  • Oferta z najniższą ceną: 4317,30 / Oferta z najwyższą ceną: 5756,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa opasek silikonowych tłoczonych w ilości - 5 000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPERGIFT PROMOTION, Grądy ul. Górna 56, 05-084 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5473,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5473,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa kubków termicznych z grawerowanym logo w ilości - 5 000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIUMA Reklama, ul. Graniczna 2, 45-587 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28597,50

  • Oferta z najniższą ceną: 28597,50 / Oferta z najwyższą ceną: 45448,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - Dostawa kalendarzy listkowych w ilości - 5 000 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPERGIFT PRMOTION, Grądy ul. Górna 56, 05-084 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 553,50

  • Oferta z najniższą ceną: 553,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1722,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - Dostawa kalendarzy książkowych w ilości - 200 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edica Sp. z o.o., ul. Forteczna 3, 61-362 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3321,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3997,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - Dostawa kalendarzy trójdzielnych w ilości - 500 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPERGIFT PROMOTION, Grądy ul. Górna 56, 05-084 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3671,55

  • Oferta z najniższą ceną: 3671,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4489,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9 - Dostawa etui na telefon komórkowy z nadrukiem w ilości - 5 000szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPERGIFT PROMOTION, Grądy ul. Górna 56, 05-084 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15928,50

  • Oferta z najniższą ceną: 15928,50 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie obejmuje dostawę artykułów promocyjnych dla Honorowych Dawców Krwi, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie znane o ustalonych standardach jakościowych tj. kubki ceramiczne i termiczne , opaski silikonowe, etui reklamowe na telefon, długopisy, kalendarze listkowe, książkowe i trójdzielne oraz serduszka antystresowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.