Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Nowa Ruda: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 420752 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Ruda , ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, faks (074) 872-50-83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.nowaruda.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gmina.nowaruda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Nowa Ruda w sezonie zimowym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 Bartnica,jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM z napędem na dwie osie z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 2 Świerki, jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 3 Ludwikowice Kł jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 4 Sokolec, jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 5 Dworki, Krajanów, Sokolica, jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część nr 6 Jugów dolny jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 7 Jugów górny jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 8 Przygórze jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 9 Wolibórz jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 10 Dzikowiec jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 11 Nowa Wieś, Czerwieńczyce, Bożków, jedna godzina pracy czynnej koparko- spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 12 Bieganów jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 13 Włodowice jedna godzina pracy czynnej koparko - spycharki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub koparko- ładowarki kołowej (z napędem na dwie osie) o mocy silnika min. 60 KM z pługiem śnieżnym lub ciągnika o mocy silnika min.80 KM (z napędem na dwie osie) z przednim pługiem śnieżnym Część Nr 14 Włodowice, Dworki, Krajanów, Sokolica jedna godzina pracy czynnej spycharki pług wirnikowy o szerokości min. 2 napędzany silnikiem o mocy min 60 KM (drogi o szerokości jezdni 3m) Część Nr 15 Jugów, Sokolec, Ludwikowice, Bartnica, Świerki pług wirnikowy o szerokości min. 2 napędzany silnikiem o mocy min 60 KM (drogi o szerokości jezdni 3m) Część Nr 16 Przygórze, Wolibórz, Dzikowiec, Bieganów pług wirnikowy o szerokości min. 2 napędzany silnikiem o mocy min 60 KM (drogi o szerokości jezdni 3m).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z załącznikiem Nr 6 do siwz, 2. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, pełnomocnik działający w imieniu Wykonawcy musi posiadać pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, powinno ono uwzględniać zakres i okres obowiązywania. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia ww. dokumentów w odniesieniu do tych podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zgodnie z art. 144 PZP w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1)zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie) 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 3)zmiany rachunku bankowego, 4)zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 5)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, 6)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 7)wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 8) dotyczące odśnieżania w razie konieczności innych dróg gminnych i dróg wewnętrznych na terenie Gminy Nowa Ruda.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.nowaruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 4, 57-400 Nowa Ruda..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Ruda, ul. Niepodległości 1, 57-400 Nowa Ruda..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Modernizacja obiektu orlik przy szkole podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda".
- Budowa instalacji gazowych w budynkach komunalnych
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nowa Ruda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.