eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI SZYBU WINDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WINDY W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Koło: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI SZYBU WINDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WINDY W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23
Numer ogłoszenia: 42052 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2617835, fax 063 2725825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. starostwokolskie.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MODERNIZACJI SZYBU WINDOWEGO WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WINDY W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy usług, dostaw i robot budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 r. Nr 202, poz. 2072), 2) wykonanie przedmiotu zamówienia obejmującego: a) roboty budowlane i elektryczne w zakresie modernizacji szybu windowego, w celu montażu windy osobowej, b) demontaż dotychczasowej windy osobowej w budynku Starostwa Powiatowego w Kole przy ulicy Sienkiewicza 21/23, c) dostawę, montaż i uruchomienie windy osobowej w w/w budynku. 3) świadczenia nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji obejmujących: a) przeprowadzanie napraw i innych usług serwisowych, b) usunięcie awarii windy w terminie 48 godzin od zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego, c) wykonywanie pomiarów oporności izolacji obwodów elektrycznych dźwigu. Szczegółowy zakres usług, dostaw oraz robót budowlanych określa druk PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY, który stanowi integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 29.86.10.00 - Układy sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w druku PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w charakterze Generalnego Wykonawcy wyrażające się w zrealizowaniu w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia ogłoszenia przetargu co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie szybów windowych wraz z dostawą i montażem wind (osobowych lub dla potrzeb osób niepełnosprawnych) w budynkach użyteczności publicznej o wartości minimum 80.000 zł netto każda, 3) dysponują projektantami we wszystkich branżach niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej w zakresie objętym przedmiot zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 późn. zm.), 4) dysponują osobami, którzy posiadają uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, 5) udzielą co najmniej 60 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz dodatkowo minimum 60 miesięcznej gwarancji na zamontowaną windę, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 6) usługi, dostawy oraz roboty budowlane objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie rzeczowym i finansowym określonym w ofercie, 7) posiadają lub ich podwykonawcy posiadają aktualne uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind, 8) sami lub przez swoich podwykonawcy zobowiązują się do świadczenia nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji windy, 9) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, do wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa w niniejszym postępowaniu, 10) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SIWZ, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 11) szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków, Wykonawcy muszą załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełniają warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ogłoszenia przetargu z zachowaniem zasad określonych w rozdziale VI ust. 2 pkt 2 SIWZ - na Załączniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje, faktury, umowy wraz z protokółami odbioru końcowego - według uznania Wykonawcy), 3) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do projektowania robót budowlanych objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 4) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia na Załączniku Nr 4 wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, zaświadczenia potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego), 5) wykaz firm podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), wraz z danymi na temat części zamówienia publicznego powierzonych im do wykonania, z zachowaniem zapisu rozdziału VI ust. 2 pkt 10 SIWZ - na Załączniku Nr 5. 6) aktualnych uprawnień wydane przez Urząd Dozoru Technicznego na wytwarzanie i montaż wind, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, do wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA wraz ze wszystkimi załącznikami, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w dziale VI ust. 3 SIWZ. 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 5) umowę spółki cywilnej, jeżeli jest wymagana, 6) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. starostwokolskie.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Sienkiewicza 21/23 62-600 Koło pok. 304A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Kole przy ul. Sienkiewicza 21/23, pokój nr 205..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.