eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Piotrków Trybunalski: Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz
Numer ogłoszenia: 420500 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , Wronia 76/90, 97-300 Piotrków Trybunalski, tel. 0-44 7323400, 7323371, faks 0-44 7323315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: areszt śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu pn. Malarz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim z zakresie Malarz. Szkolenie obejmie grupę 10 skazanych skierowanych na kurs przez Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. Szkolenie - cześć teoretyczna (minimum 20 godzin) i praktyczna (minimum 120 godzin) zostanie przeprowadzone na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb w miejscach wskazanych przez administrację aresztu. Badanie lekarskie uczestników kursu odbędą się na terenie AŚ w Piotrkowie Tryb - koszt badań obciąża Wykonawcę. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach szkolenia. Wykonawca wyda osobom, które ukończą zajęcia stosowne zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu, imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, kserokopię dziennika zajęć, kopię polisy ubezpieczeniowej. Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem kursu z należytą starannością. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie 28.10. - 29.11.2013 r. Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania umowy - do wglądu : - wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych), - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP. Materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia kursu zakupi i dostarczy Wykonawca - ich koszt wraz z kosztami transportu zawiera się w kwocie ustalonej przez obie strony do zapłaty za wykonaną usługę zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. emulsja lateksowa biała w ilości - 400 litrów; 2. pigment malarski kolor zielony wiosenny 30 ml w ilości - 45 opakowań; 3. pigment malarski kolor jasny beż 30 ml w ilości - 10 opakowań 4. farba olejna nawierzchniowa w ilości - 30 litrów; 5. rozpuszczalnik aceton w ilości - 6 litrów; 6. taśma malarska rolka 4 cm szeroka 50 m długa w ilości - 30 sztuk; 7. gładź gipsowa worek 25 kg w ilości - 2 worki; 8. grunt malarski w ilości - 40 litrów; 9. wałek malarski szerokości 15 cm teleskopowy w ilości - 4 sztuki; 10. wałek malarski szerokości 15 cm zwykły w ilości - 4 sztuk; 11. pędzel płaski szerokość 2 ? cala w ilości - 4 sztuki; 12. pędzel typu krzywak szerokość 50 mm w ilości - 4 sztuki; 13. pędzel ławkowiec 18 cm x 7,5 cm w ilości - 4 sztuki; 14. wałek do farby olejnej z rączką w ilości - 2 sztuki; 15. zapas do wałka do farby olejnej (rolki) w ilości - 8 sztuk; 16. kuweta malarska 18 cm w ilości - 8 sztuk; 17. kratka malarska odpowiednia do wiadra 10 l w ilości - 6 sztuk; 18. szpachelka nierdzewna 8 cm w ilości - 6 sztuk; 19. paca nierdzewna 13 cm / 27 cm w ilości - 6 sztuk; 20. paca plastikowa do papieru ściernego 10,5 cm / 23 cm - 6 sztuk; 21. siatka ścierna do gipsu 13 cm / 27 cm w ilości - 16 sztuk; 22. folia malarska - 10 opakowań; 23. odzież robocza (spodnie + bluza) w ilości - 10 kompletów; 24. obuwie robocze w ilości - 10 par; 25. rękawice robocze w ilości - 10 par..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Piotrkowie Tryb. ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb. Pokój: sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.