eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Dostawa fabrycznie nowej sceny mobilnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Sławno: Dostawa fabrycznie nowej sceny mobilnej
Numer ogłoszenia: 420480 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sławieński Dom Kultury , ul. Cieszkowskiego 2, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 59 810 76 70, faks 59 810 76 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej sceny mobilnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowej sceny mobilnej. Wymagane parametry: 1. rok produkcji 2009; 2. długość sceny wraz z zadaszeniem minimum 7,5 m; 3. szerokość sceny minimum 6 m; 4. wysokość sceny minimum 4,5 m; 5. wysokość podestu od ziemi 0,9 - 1 m; 6. rama przyczepy wykonana z profili stalowych podparta na dwóch osiach, całość ustawiona i wypoziomowana za pomocą podpór oraz zabezpieczona antykorozyjnie; 7. podest sceniczny wykonany z 3 części, z których jedna jest na stałe mocowana do ramy; 8. podłoga wykonana z płyty antypoślizgowej, wodoodpornej, atestowanej; 9. dach wykonany z 3 części, ramiona boczne wykonane z profili aluminiowych, całość pokryta plandeką PCV (kolor niebieski) i podnoszona za pomocą siłowników hydraulicznych do wysokości maksymalnej; 10. trzy ścianki boczne wykonane z plandeki PCV w kolorze niebieskim; 11. trzy ścianki boczne przepuszczające powietrze; 12. nadruk na plandece - na horyzoncie (dolna ściana z przodu sceny) po środku biały nadruk: MIASTO SŁAWNO i Herb Miasta (wzór herbu - zał. nr 5); 13. schody z poręczą do wejścia na scenę - 2 szt; 14. barierki zabezpieczające boki i tył podestu; 15. przyczepa wyposażona w hamulec najazdowy; 16. całkowita masa przyczepy do 2000 kg; Informacje dodatkowe: 17. gwarancja minimum 24 miesiące; 18. świadectwo homologacji; 19. instrukcja obsługi; 20. bezpłatne szkolenie z pokazem montażowym dla 3 pracowników w siedzibie Zamawiającego po zakupie sceny; 21. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny; 22. atesty i certyfikaty na wszystkie użyte materiały; 23. atest potwierdzający parametry wytrzymałościowe konstrukcji do powieszenia oświetlenia; 24. dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu; 25. systemy zapewniające bezpieczny transport sceny mobilnej; 26. skrzynka narzędziowa wraz z zestawem narzędzi, 27. koło zapasowe; 28. trójkąt ostrzegawczy; 29. dostawa transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.10 - Przyczepy ogólnego zastosowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego określonego w III części SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (załącznik nr 1), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki, 3) Wykaz co najmniej 2 wykonanych dostaw o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł każda w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). Wymagane jest przedstawienie min. 2 dokumentów potwierdzających realizację, z których musi wynikać wielkość dostawy, okres ich realizacji, miejsce realizacji oraz fakt należytego ich wykonania, np. protokół odbioru, referencje. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6, 7, 8 i 9 SIWZ składa dokument lub dokumenty, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. §2 ust. 1, 2, 3 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.slawno.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sławieński Dom Kultury ul. Cieszkowskiego 2 76-100 Sławno tel. (059) 810 76 70 osoba do kontaktu: Katarzyna Osses.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sławieński Dom Kultury ul. Cieszkowskiego 2 76-100 Sławno tel. (059) 810 76 70 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.