Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Warszawa: Wykonanie zamówień dodatkowych i uzupełniających zgodnie z protokołem konieczności nr 1 dotyczącego wykonania robót budowlanych w zakresie 2-go pietra pomiędzy Pawilonami 4/5 mieszczącego Blok Operacyjny Kliniki Okulistyki.
Numer ogłoszenia: 420416 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5021001, faks 22 5022136.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówień dodatkowych i uzupełniających zgodnie z protokołem konieczności nr 1 dotyczącego wykonania robót budowlanych w zakresie 2-go pietra pomiędzy Pawilonami 4/5 mieszczącego Blok Operacyjny Kliniki Okulistyki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zamówień dodatkowych i uzupełniających zgodnie z protokołem konieczności nr 1 dotyczącego wykonania robót budowlanych w zakresie 2-go pietra pomiędzy Pawilonami 4/5 mieszczącego Blok Operacyjny Kliniki Okulistyki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie zamówień dodatkowych i uzupełniających zgodnie z protokołem konieczności nr 1 dotyczącego wykonania robót budowlanych w zakresie 2-go pietra pomiędzy Pawilonami 4/5 mieszczącego Blok Operacyjny Kliniki Okulistyki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY EXPOBUD MICHAŁ CIERLICA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY EXPOBUD MICHAŁ CIERLICA
- Zakład Remontowo Budowlany EXPOBUD Michał Cierlica, ul. Głowackiego 39, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211008,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 258009,42
Oferta z najniższą ceną: 258009,42 / Oferta z najwyższą ceną: 258009,42
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust 1 pkt 5 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Zgodnie z dyspozycją powołanych przepisów Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeśli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia. Uzasadnienie: W toku wykonywania robót budowlanych w zakresie drugiego piętra w łączniku Pawilonów 4/5 mieszczącego blok operacyjny Kliniki Okulistyki zgodnie z umową przetargową nr 21/IF/2012, podpisaną w wyniku przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, stwierdzono konieczność wykonania niżej wymienionych niemożliwych do przewidzenia robót dodatkowych oraz robót uzupełniających niezbędnych do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną przebiegu i realizacji robót Bloku Operacyjnego Kliniki Okulistyki Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus: 1. Roboty budowlane: 1) Po rozpoczęciu robót budowlanych stwierdzono, iż dla zapewnienia właściwych wymiarów węzłów sanitarnych i pomieszczeń pomocniczych oraz możliwości otwierania drzwi rozsuwanych, należy rozebrać niektóre ściany w ilości 7,54 i 1,74m3, gruz usunąć budynku. Należy rozebrać również kanał wentylacyjny w Sali 231 dla stworzenia możliwości otwierania drzwi. Zgodnie z rysunkiem zamiennym nr 1 z 15-06-2012. W związku z powyższym ulega zwiększeniu ilość w/w prac niż założono w przedmiarze. 2) Powierzchnia istniejącej glazury jest niewystarczająca w stosunku do rzeczywistych potrzeb wynikającej z dokumentacji projektowej. Z powodu braku dostępności przedmiotowych płytek na rynku zachodzi konieczność zbicia glazury i położenia nowej na całej wymaganej powierzchni - zgodnie z rysunkiem uzupełniającym. Na pozostałych powierzchniach ścian należy wykonać gładzie gipsowe będące elementem przygotowania ścian do malowania farbami emulsyjnymi z powodu konieczności wyrównania ich powierzchni po zbitej glazurze. 3) Po zdjęciu płytek w pomieszczeniach mokrych stwierdzono brak izolacji przeciw-wilgociowej, a wykonanie jej jest konieczne w tego typu pomieszczeniach, gdyż jej brak powoduje zawilgocenia pomieszczeń. Stwierdzono konieczność wykonania izolacji przeciwwilgociowej na powierzchniach pionowych i poziomych. Nie były one przewidziane w projekcie, a ich wykonanie jest konieczne dla zakończenia inwestycji. 4) Konieczna częściowa wymiana istniejącej posadzki cementowej, ze względu na zły stan techniczny. Po dokonaniu miejscowych odkrywek w toku realizacji robót budowlanych stwierdzono zbyt cienki podkład nie przeznaczony do robót posadzkowych. Wymiana posadzki była konieczna ze względu na uzyskanie odpowiedniej wytrzymałości pod położenie wierzchnich warstw posadzkowych. W związku z powyższym ulega zwiększeniu ilość w/w prac oraz materiałów pierwotnie przewidzianych w przedmiarze. 2. Instalacje elektryczne: 1) W trakcie realizacji robót na Bloku Operacyjnym stwierdzono awarię istniejącego UPS - nie zapewnia napięcia gwarantowanego zasilania urządzeń medycznych Bloków Operacyjnych. W związku z tym zachodzi konieczność jego wymiany, czego nie można było przewidzieć z uwagi na dotychczasową bezawaryjną pracę UPS. Nie jest możliwe zakończenie robót dotyczących bloku operacyjnego bez zagwarantowania napięcia zapewniającego pracę wszystkich urządzeń medycznych podczas operacji. Pozostałe roboty elektryczne wynikają z różnic obmiarowych w wyniku nie ujęcia odpowiedniej ilości materiałów, a także związanych z tym robót określonych w dokumentacji technicznej i konieczności ich uzupełnienia. 3. Instalacje wod. - kan. i C.O. 1) Wszystkie roboty instalacji wod.- kan. i C.O. wynikają z różnic obmiarowych w wyniku nie ujęcia odpowiedniej ilości materiałów, a także związanych z tym robót określonych w dokumentacji technicznej i konieczności ich uzupełnienia. W postępowaniu przetargowym, w wyniku którego udzielono zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa i wdrożenie pięciu stacji wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych oraz dostarczenie dokumentacji stacji.
- Dostawa produktu leczniczego Tezepelumab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Wykonanie remontu korytarza w przyziemiu oraz gabinetu zabiegowego Oddziału Okulistyki w budynku głównym Szpitala w Nysie
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.