eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolszewo › Wywóz odpadów w kontenerach, likwidacja nielegalnych wysypisk oraz obsługa selektywnej zbiórki odpadów surowcowych na terenie Gminy Wejherowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Bolszewo: Wywóz odpadów w kontenerach, likwidacja nielegalnych wysypisk oraz obsługa selektywnej zbiórki odpadów surowcowych na terenie Gminy Wejherowo
Numer ogłoszenia: 420410 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji , ul. Leśna 35A, 84-239 Bolszewo, woj. pomorskie, tel. 058 6779608, faks 058 6779601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsir.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów w kontenerach, likwidacja nielegalnych wysypisk oraz obsługa selektywnej zbiórki odpadów surowcowych na terenie Gminy Wejherowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia i zakres czynności do wykonania przez Wykonawcę jest podzielony na trzy zadania: Zadanie I pod nazwą Wywóz odpadów w kontenerach obejmuje: 1. Podstawianie i opróżnianie kontenerów o pojemności od 7m3 do 8 m3 na odpady zmieszane na terenie gminy Wejherowo, 2. Ustala się szacunkową ilość wywozów kontenerów na 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) w okresie obowiązywania umowy tj. jednego roku. 3. Procedura każdorazowego podstawienia i wywozu kontenerów będzie uzgadniana przez Zamawiającego pisemnie ( faksem ), z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Utrzymywanie kontenerów w odpowiednim stanie sanitarnym i estetycznym oraz utrzymywanie porządku w promieniu 2 m wokół podstawionych kontenerów, 5. Wykonywanie umowy z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy. 6. Wywóz odpadów samochodami specjalistycznymi na legalne składowisko odpadów w Rybskiej Karczmie lub w Łężycach ( kwatera na terenie Sp. z o.o. EKO-DOLINA w Łężycach). 7. Składania sprawozdań z podaniem miejsca oraz ilości wywiezionych kontenerów oraz zebranych w nich odpadów, z częstotliwością raz na kwartał. 8. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne za kwartał poprzedni przelewem na jego rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zadanie II pod nazwą: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów obejmuje: 1. Podstawienie 18 pojemników ocynkowanych na odpady surowcowe przeznaczone na tworzywa sztuczne i szkło typu P-1,1 tj. 9 zestawów - w tym 9 pojemników na tworzywa sztuczne oraz 9 pojemników na szkło, w następujących miejscowościach: - 2 zestawy na tworzywa sztuczne i szkło w Bolszewie , - 3 zestawy na tworzywa sztuczne i szkło w Gościcinie - 2 zestawy na tworzywa sztuczne i szkło w Orlu, - 2 zestawy na tworzywa sztuczne i szkło w Kąpinie. 2. Opróżnianie pojemników własnymi środkami transportu ze wskazanego odpadu surowcowego ( tworzyw sztucznych lub szkła ), przy użyciu specjalistycznego samochodu typu śmieciarka z częstotliwością : 1 raz na tydzień dla pojemników na tworzywa sztuczne w Kąpinie, 2 razy na tydzień dla pojemników na tworzywa sztuczne w Bolszewie, Gościcinie i Orlu, oraz raz na 2 tygodnie dla pojemników na szkło, 3. Wywóz poszczególnych rodzajów odpadów surowcowych w sposób uniemożliwiający ich zmieszanie, 4. Utrzymywanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i estetycznym oraz utrzymanie porządku w promieniu 2 m wokół pojemników. 5. Składanie sprawozdań o ilości wywiezionych kontenerów oraz ilości zebranych w nich odpadów surowcowych z podziałem na poszczególne sołectwa, z częstotliwością raz na kwartał. 6. Wszystkie zebrane w ramach zadania II odpady surowcowe przechodzą na własność Wykonawcy. 7. Wykonywanie umowy z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy. 8. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne za kwartał poprzedni przelewem na jego rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; Zadanie III pod nazwą Likwidacja nielegalnych wysypisk obejmuje: 1. Likwidację wskazanych przez Zamawiającego nielegalnych składowisk odpadów, z podziałem na poszczególne sołectwa, w terminie 24 godzin od chwili otrzymania pisemnego ( faksem ) zlecenia od Zamawiającego, 2. Unieszkodliwienie odpadów poprzez ich wywiezienie samochodami specjalistycznymi na składowisko odpadów w Rybskiej Karczmie lub na kwaterę składową Sp. z o.o. EKO-DOLINA w Łężycach. 3. Składania sprawozdań z informacją o ilości zebranych odpadów z poszczególnych miejsc wskazanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na kwartał. 4. Wykonywanie umowy z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy. 5. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne za kwartał poprzedni przelewem na rachunek bankowy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Do rachunku należy dołączyć potwierdzenie wywozu odpadów przez Sołtysa danego Sołectwa oraz sprawozdanie wymienione w pkt 3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w tym odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (na podstawie Dz. U. z 1996 Nr 132 poz. 622 art.7 ze zmianami) Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zezwolenie (na podstawie art. 7 Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i wypełnionym załącznikiem. 1.2 Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, w tym: - kontenery o pojemności od 7m3 do 8m3, w ilości minimum 20 sztuk, - pojemniki ocynkowane na odpady surowcowe typu P 1,1 -przeznaczone na tworzywa sztuczne ( 9 sztuk ), - pojemniki ocynkowane na odpady surowcowe typu P 1,1 -przeznaczone na szkło ( 9 sztuk ), - samochody specjalistyczne typu śmieciarka do obsługi kontenerów , w/w pojemników, - samochody skrzyniowe do likwidacji wysypisk odpadów. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w wypełnionym przez wykonawcę załączniku Nr 4 wykaz posiadanego sprzętu 1.3 w ramach posiadanego doświadczenia należycie wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,: a. usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiotowi zamówienia, Jako rodzaj należy rozumieć usługę polegającą na wywozie nieczystości stałych za kwotę minimum 35 000 zł rocznie. Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ wypełnionym przez wykonawcę wykaz zrealizowanych usług 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w szczególności: a. wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną 50 tys. zł Zamawiający będzie dokonywał oceny sprawdzania tego warunku na podstawie zapisów zawartych w dokumentach polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Zezwolenie na odbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: a. Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ), b. Wykaz posiadanego sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsir.ug.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji ul. Leśna 35a 84-239 Bolszewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Promocji, Sportu i Rekreacji ul. Leśna 35a 84-239 Bolszewo Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.