eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym p.n. Przebudowa ulicy Słowiańskiej w Goleniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Goleniów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym p.n. Przebudowa ulicy Słowiańskiej w Goleniowie
Numer ogłoszenia: 420384 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318592 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym p.n. Przebudowa ulicy Słowiańskiej w Goleniowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Przebudowa ulicy Słowiańskiej w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną. 1.1. Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w niniejszej SIWZ. 2.2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 2.1. Nadzór Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji powinien zapewnić w szczególności: 1) efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia i harmonogramami realizacji, 2) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych, 3) zakończenie robót w wyznaczonym terminie i rozliczenie inwestycji, 4) współpraca z zarządcami infrastruktury w zakresie koordynacji robót, a w szczególności z PEC Sp. z o.o., Enea Operator, Eneos, Orange, Zakładem Gazowniczym, 5) współpraca z nadzorem archeologicznym. 2.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez: 1) właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót, 2) administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty, 3) monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym, 4) zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, 5) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi, 6) skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót, 7) zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi, 8) nadzór nad przebudową infrastruktury zgodnie z pozwoleniem ZRiD 2/2014, porozumieniem z Goleniowskimi Wodociągami i Kanalizacją Sp. z o.o. i Spółką Gazowniczą Sp. z o.o. 9) właściwe rozliczenie kontraktu na roboty budowlane, 10) odbiór zadania i oddanie do użytkowania, 11) właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad, 12) konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy. 2.3. Szczegółowy zakres zadań do wykonania przez Inżyniera Kontraktu: 3.2.3.1. Przez cały czas trwania umowy Inżynier Kontraktu ma za zadanie: 1) reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inżynierowi Kontraktu pełnomocnictwa, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, 2) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 3) utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (Straż Pożarna, Zarządy Dróg, eksploatatorami sieci i infrastruktury technicznej, Powiatową Policją, Zarządem Melioracji, Wojewódzkim i Powiatowym Inspektoratem Sanitarnym, Państwową Inspekcją Pracy, itp.) i każdą instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, 4) bieżącą analizę ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych, 5) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji kontraktu na roboty, 6) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, 7) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją kontraktu na roboty, 8) Inżynier Kontraktu zorganizuje, wyposaży i będzie utrzymywał biuro główne Inżyniera na terenie miasta Goleniowa, zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie w niezbędne materiały i urządzenia oraz zapewni im niezbędne warunki, wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów Inżyniera, jeśli zajdzie taka potrzeba, 9) Inżynier zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwoleń na użytkowanie obiektu wybudowanego w ramach przedsięwzięcia. 2.3.2. Na etapie poprzedzającym realizację: 1) udział przedstawiciela Inżyniera w procedurze wyboru Wykonawcy Robót w charakterze biegłego na życzenie Zamawiającego, 2) zweryfikowanie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego w celu sprawdzenia przygotowania jej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie a także, wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tę dokumentację, 3) przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, 4) wskazanie ewentualnych błędów przed otwarciem ofert w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacja wpływu błędu na Projekt i zaproponowanie konkretnych zmian (rozwiązań), 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, 6) przedstawienie metodyki działań Wykonawcy (procedury) w tym: przepływu korespondencji, zatwierdzania materiałów, odbierania robót, przygotowanie obmiarów, rozliczeń poszczególnych elementów robót budowlanych. 2.3.3.Na etapie realizacji: 1) sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych, w kontrakcie na roboty, ubezpieczeń i gwarancji, 2) przekazanie placu budowy wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, 3) przekazanie Wykonawcom robót budowlanych dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych przez kontrakt na roboty, po uprzednim przekazaniu jej Inżynierowi przez Zamawiającego, 4) przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru, 5) informowanie Zamawiającego o postępie prac oraz realizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego poprzez Raporty Kwartalne Inżyniera, 6) powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawcę robót budowlanych, stosownie do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, na podstawie pełnomocnictw otrzymanych przez Zamawiającego, 7) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawców metodologii robót, harmonogramów, Planów Zapewnienia Jakości oraz sprawdzanie planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, 8) nadzór nad postępem kontraktu na roboty pod względem technicznym, jakościowym, finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym, 9) koordynacja nadzoru geotechnicznego i archeologicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, 10) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania kontraktu na roboty w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia kontraktu na roboty, 11) zatwierdzanie, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego, materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 12) weryfikacja zgodności ochrony ubezpieczeniowej Wykonawców robót budowlanych zgodnie z postanowieniami kontraktów na roboty oraz egzekwowanie obowiązku przedkładania przez Wykonawców robót budowlanych dowodów przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zawarcia umów ubezpieczenia na okres krótszy niż okres realizacji robót, 13) weryfikacja projektów umów zawieranych przez Wykonawców robót budowlanych z podwykonawcami i rekomendowanie zgody albo odmowy zgody na zawarcie przez Wykonawcę robót budowlanych umowy z podwykonawcą zgodnie z art. 647(1) Kodeksu cywilnego i art. 143 a-d ustawy Prawo zamówień publicznych, 14) sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 15) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, 16) zatwierdzanie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, 17) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami w ramach poszczególnych kontraktów na roboty, 18) koordynacja robót w ramach kontraktu na roboty, w tym właściwe zharmonizowanie na placu budowy w różnych częściach projektu (w szczególności z organami administracji, instytucjami, podmiotami prawnymi, osobami fizycznymi i innymi uczestnikami procesu budowlanego), 19) bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego, 20) koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji, 21) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych, 22) nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, 23) monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót, 24) Inżynier Kontraktu powinien być obecny na placu budowy codziennie, gdy prowadzone są roboty budowlane i przebywać tam tak długo jak tego wymaga skuteczność nadzoru, w tym być gotowym, w terminie wskazanym z jednodniowym wyprzedzeniem przez zamawiającego, do udzielenia wyczerpujących informacji na temat budowy (na budowie lub w biurze inżyniera) osobiście lub przy pomocy poszczególnych inspektorów nadzoru, 25) Inspektor nadzoru robót sanitarnych i drogowych powinien być obecny na placu budowy w dniach gdy prowadzone są roboty budowlane i przebywać tam tak długo jak tego wymaga skuteczność nadzoru ale niemniej niż 4 godziny dziennie, w tym być gotowym, w terminie wskazanym z jednodniowym wyprzedzeniem przez zamawiającego, do udzielenia osobiście wyczerpujących informacji na temat nadzorowanych robót (na budowie lub w biurze inżyniera). W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy, Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy w zakresie powierzonych czynności, 26) Inspektorzy Nadzoru pozostałych branż powinni być obecni na placu budowy codziennie, w dniach gdy prowadzone są roboty budowlane nadzorowanej branży i przebywać tam tak długo jak tego wymaga skuteczność nadzoru, w tym być gotowym, w terminie ustalonym z zamawiającym, do udzielenia osobiście wyczerpujących informacji na temat nadzorowanych robót (na budowie lub w biurze inżyniera). W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy, Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy w zakresie czynności powierzonych poszczególnym Inspektorom Nadzoru, 27) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, 28) administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty od strony finansowej wraz z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do przygotowania rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognozy przepływów pieniężnych, sprawozdań, 29) opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji kontraktu na roboty, 30) informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia, 31) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych przy udziale Zamawiającego odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, 32) ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenie do decyzji Zamawiającego, 33) sprawdzanie i akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót i przygotowanie odpowiednich Świadectw Płatności, 34) sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, 35) dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, 36) prowadzenie dokumentacji audio - wizualnej fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania i z archiwizowane w formacie cyfrowym ( nośnik DVD lub CD- w ilości 2 egz.), 37) nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., 38) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji, 39) organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu, a w razie potrzeby ad-hoc), sporządzanie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, 40) obsługa kontroli (w tym organizacja spotkań roboczych) i przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, 41) udział jako doradca techniczny na ewentualnych spotkaniach z mieszkańcami, 42) udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), 43) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, 44) w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych, 45) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji kontraktu na roboty budowlane, 46) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami kontraktu na roboty budowlane, 47) udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział (w charakterze konsultanta-asysta) w spotkaniach/posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową, 48) dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia kontraktu na roboty budowlane, 49) rozliczenie kontraktu na roboty budowlane w przypadku jego wypowiedzenia, 50) sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, 51) udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych wykonanych obiektów do eksploatacji, 52) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych w celu zgłoszenia zakończenia robót do nadzoru budowlanego, 53) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie, a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 54) bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót, 55) identyfikowanie ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót i Stron trzecich oraz zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do ich powstania, 56) proponowanie metod zapobiegania tym roszczeniom, a w przypadku ich wystąpienia - przedstawienie stanowiska w odniesieniu do zasadności tych roszczeń, 57) sprawdzanie jakości wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 58) stwierdzanie i poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, 59) przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót. 2.3.4. Obowiązki Inżyniera Kontraktu w zakresie pomiarów i badań kontrolnych 1) Inżynier Kontraktu jest odpowiedzialny za kontrolę jakości Robót i Materiałów. 2) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do uczestniczenia w wykonywanych przez Wykonawcę 50% pomiarów, badań oraz czynności polegających na pobieraniu prób na Placu Budowy. 3) Inżynier Kontraktu jest zobowiązany potwierdzić fakt uczestnictwa w pomiarach, badaniach oraz przy pobieraniu prób, o których mowa w ust. 2, własnoręcznym podpisem na karcie badań i pomiarów oraz protokołach pobierania próbek. Jednocześnie informacja o obecności przedstawicieli Inżyniera Kontraktu przy powyższych czynnościach powinna znaleźć się na sprawozdaniu z badań. 2.3.5. Na etapie po zakończeniu realizacji: 1) przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT dotyczących robót budowlanych, rekomendowanie zwrotu gwarancji wykonania, 2) w okresie zgłaszania wad, w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad, 3) sporządzenie harmonogramu i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z warunkami nadzorowanego kontraktu na roboty, 4) zapewnienie stałego nadzoru w okresie zgłaszania wad: a) finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, d) organizowanie i dokonywanie przeglądów gwarancyjnych zgodnie z harmonogramem oraz na każde wezwanie Zamawiającego, e) prowadzenie dokumentacji w sprawie zgłaszania wad, f) konsekwentne egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych od Wykonawców oraz potwierdzenie usuwania usterek, g) składanie Zamawiającemu raportów po każdym przeglądzie gwarancyjnym, 5) Wystawienie Świadectwa Wykonania i Ostatecznego Świadectwa Płatności, innych dokumentów zgodnych z warunkami nadzorowanego kontraktu oraz pozostałej dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej i skutecznej realizacji robót. 3.3. Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie ubiega się o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój w roku 2015.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Dróg i Mostów DIM Ryszard Kowalski, ul. Sosnowa 6a, 71-468 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 587977,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97662,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97662,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.