To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-22
Oświęcim: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 im. Orła Białego w Oświęcimiu na 2012 rok.
Numer ogłoszenia: 42035 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42426 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 w Oświęcimiu, ul. Eugeniusza Kalicińskiego 5, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430551, faks 033 8430551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 im. Orła Białego w Oświęcimiu na 2012 rok..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na 2012 rok w grupach towarowych. Część I zamówienia: nabiał i sery zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 1. (CPV-15500000) Część II zamówienia: artykuły spożywcze zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 2.(CPV-03100000, 15300000, 15400000, 15600000, 15800000, 15900000) Część III zamówienia: świeże mięso wieprzowe, wołowe, wędliny zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 3. (CPV15100000) Część IV zamówienia: świeże mięso drobiowe zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 4. (CPV15100000) Część V zamówienia: ryby mrożone zgodnie z treścią oferty cenowej-załącznik Nr 2/część 5. (CPV-15200000) Część VI zamówienia: mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 6. (CPV15300000) Część VII zamówienia: świeże warzywa i owoce zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 7. (CPV-03200000) Część VIII zamówienia: Świeże pieczywo zgodnie z treścią oferty cenowej - załącznik Nr 2/część 8. (CPV-15800000) .Artykuły spożywcze muszą być dostarczone w opakowaniach jednostkowych o gramaturze ujętej w ofertach cenowych lub o gramaturze zbliżonej. .Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: odpowiednie normy jakościowe lub atesty, odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, odpowiedni sposób przewożenia towarów (zachowanie rozdzielności transportu, odpowiednią temperaturę podczas transportu, warunki sanitarne pojazdu oraz kierowcy dostarczającego towar). Zamawiający zastrzega sobie odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. .Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia należy podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią oferty cenowej dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia - Nabiał i sery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Wojtyła ANDERSEN POLAND sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8753,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7319,36
Oferta z najniższą ceną: 7319,36 / Oferta z najwyższą ceną: 9253,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia - Artykuły spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Wojtyła ANDERSEN POLAND sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21192,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17254,40
Oferta z najniższą ceną: 17254,40 / Oferta z najwyższą ceną: 17628,34
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia - Świeże mięso wieprzowe, wołowe, wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego Ubojnia, Stanisław Krawczyk, ul. Gaj 8, Poręba Wielka, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17453,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15109,71
Oferta z najniższą ceną: 15109,71 / Oferta z najwyższą ceną: 18342,48
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia - Świeże mięso drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RĄBA Zakład Rozbioru Drobiu i Hurtownia Wędlin, Adam Rąba, ul. Więźniów Oświęcimia 6A, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8054,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8296,83
Oferta z najniższą ceną: 8296,83 / Oferta z najwyższą ceną: 12101,11
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia - Ryby mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronisław Kłósek FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GALLOD - HURT"
jakie przetargi wygrała firma
Bronisław Kłósek FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GALLOD - HURT"
- Firma Handlowo-Usługowa GALLOD-HURT, Bronisław Kłósek, Leszczyna 159, 32-733 Trzciana, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3014,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2722,20
Oferta z najniższą ceną: 2722,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3411,52
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI zamówienia - Mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronisław Kłósek FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GALLOD - HURT"
jakie przetargi wygrała firma
Bronisław Kłósek FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GALLOD - HURT"
- Firma Handlowo-Usługowa GALLOD-HURT, Bronisław Kłósek, Leszczyna 159, 32-733 Trzciana, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6423,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4939,78
Oferta z najniższą ceną: 4939,78 / Oferta z najwyższą ceną: 6323,29
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII zamówienia - Świeże warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa MEGA, Marek Gaj, ul. W. Witosa 2, 32-067 Tenczynek, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18951,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10962,33
Oferta z najniższą ceną: 10962,33 / Oferta z najwyższą ceną: 15265,63
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część VIII zamówienia - Świeże pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa MEGA, Marek Gaj, ul. W. Witosa 2, 32-067 Tenczynek, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1357,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1357,35
Oferta z najniższą ceną: 1357,35 / Oferta z najwyższą ceną: 1357,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa ul. 3 Maja
- BUDOWA PAWILONU HANDLOWEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Opracowania geodezyjne (8 części)
- "Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.