To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 42034 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Muszyna: "Opracowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy wraz z analizą funkcji, cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31058 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, krajowy numer identyfikacyjny
49189306100000, ul.
Rynek
31,
33370
Muszyna, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 714 009, faks
184 777 921, e-mail
przetargi@muszyna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.muszyna.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Opracowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy wraz z analizą funkcji, cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia. 1. Opracowania należy wykonać zgodnie z m.in. ustawą z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 778 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do ustawy, przepisami odrębnymi, polityką przestrzenną gminy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5 Usługi planowania przestrzennego 2. Wykonanie zadania obejmować będzie: 1) W przypadku opracowania projektów decyzji w sprawie ustalenia warunkach zabudowy (decyzje wzizt i ULICP) wykonanie zadań określonych przepisami a w szczególności: a) analizy materiałów wyjściowych (koncepcji, rozwiązań technicznych, uwarunkowań przyrodniczych, kulturowych, gospodarki wodnej, infrastruktury technicznej, komunikacji związanych z ochroną uzdrowiska Muszyna i Żegiestów, wniosku itp.), b) opracowanie analizy funkcji oraz cech zabudowy oraz zagospodarowania terenu w celu określenia warunków zabudowy, c) opracowanie części graficznej na podkładach mapowych dostarczonych przez Zamawiającego, d) opracowanie projektu decyzji (cz. tekstowa), e) wykonanie projektu decyzji części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień oraz elektronicznej (pliki .doc, .jpg, .pdf na nośniku danych), f) naniesienie zmian wynikających z ewentualnych uwag po uzgodnieniu, przygotowanie kompletnej decyzji - części tekstowej i graficznej - w ilości niezbędnej do przesłania stronom postępowania po ew. poprawkach wynikających z uzgodnień. g) przewiduje się wykonanie 9 projektów decyzji do końca 2017 roku 3. Termin zakończenia realizacji upływa w dniu 22.12.2017 r 4. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż dostarczenie kompletnego projektu decyzji, nastąpi w czasie nie dłuższym niż - 14 dni od dnia protokolarnego przekazania wniosku wraz z materiałami, oraz wprowadzenia poprawek wynikających z uzgodnień w terminie 3 dni. 5. Płatności będą realizowane w następujący sposób: w przypadku przekazania kompletu decyzji (decyzje wzizt lub ULiCP) wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu - przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym pisemnie protokołem odbioru usług.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8048.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9630.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- "Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna."
- "Budowa bramy skalnej do ogrodów sensorycznych w dzielnicy uzdrowiskowej Zapopradzie w mieście Muszyna"
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.