eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych oraz regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej części wschodniej Rzeszowa 2016-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Rzeszów: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych oraz regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej części wschodniej Rzeszowa 2016-2017
Numer ogłoszenia: 42031 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych oraz regulacja włazów studni i krat miejskiej kanalizacji deszczowej części wschodniej Rzeszowa 2016-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wykonanych z mieszanek mineralno-asfaltowych oraz regulacja włazów studni i krat miejskich kanalizacji deszczowej części wschodniej Rzeszów 2016-2017. I. Objazdy 1. Dokonywanie objazdów wszystkich ulic i dróg - wschodnia część Rzeszowa - 12 miesięcy II. Roboty remontowe 2. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, z mechanicznym obcinaniem krawędzi - RECYKLER (materiał inwestora) 70,00 t 3. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, beton asfaltowy, z mechanicznym obcinaniem krawędzi oraz uzupełnienie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową po wykonanej regulacji wpustu lub włazu 2 275,00 t 4. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 6 cm - 2 500,00 m2 5. Nawierzchnie z destruktu asfaltowego o gr. 7 cm z mechanicznym zagęszczaniem i użyciem równiarki (materiał inwestora) 1 500,00 m2 6. Remont nawierzchni masą mineralno-asfaltową beton asfaltowy o gr 6 cm o powierzchni 10-20 m2 2 500,00 m2 7. Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów, usuwanie wybojów (przy użyciu remontera ciśnieniowego) 300,00 m2 8. Regulacja wpustu ściekowego ulicznego na betonie B-20, wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odległość do 10 km 30,00 szt. 9. Regulacja pionowa włazu kanałowego na betonie B-20 wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odległość do 10 km 30,00 szt. 10. Wymiana uszkodzonych wpustów ściekowych ulicznych wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odległość do 10 km oraz regulacją na betonie B - 20 30,00 szt. 11. Wymiana uszkodzonych pokryw nastudziennych wraz z wykuciem i wywiezieniem gruzu na wysypisko na odległość do 10 km oraz regulacją na betonie B - 20 - typ ciężki T-40 30,00 szt. 12. Uzupełnienie rusztu wpustu ściekowego ulicznego 15,00 szt. 13. Uzupełnienie pokryw nastudziennych - typ ciężki T-40 16,00 szt..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - dwie roboty budowlane (zakończone) zrealizowane, każda w ramach jednej umowy, obejmujące swoim zakresem budowę lub remont elementów studni kanalizacji deszczowej, sanitarnej i ogólnospławnej sieci kanalizacyjnej, w ramach których wykonano co najmniej regulację pionową urządzeń będących elementami sieci (włazy studni rewizyjnych, wpusty ściekowe itp.) o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości nie mniejszej niż 500 ton, poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1) co najmniej 1 pojazd do prowadzenia objazdów ulic i dróg, 2) wytwórnia mas mineralno-bitumicznych (otaczarka), 3) recykler, 4) termos (remonter), 5) frezarka do nawierzchni, 6) piły do cięcia nawierzchni, 7) zapewnienie transportu mieszanki zgodnie z normą PN-S-96025, 8) sprzęt pozwalający na uzyskanie optymalnego zagęszczenia układanych warstw nawierzchni, 9) dysponowanie placem do składowania materiałów z odzysku w odległości nie większej niż 5 km od granic miasta Rzeszowa, 10) komplet znaków i pachołków do oznakowania robót drogowych oraz usterek stwierdzonych podczas prowadzenia monitoringu, 11) skrapiarka ręczna lub mechaniczna, 12) szczotki mechaniczne, 13) rozsypywarka kruszywa, 14) młotem pneumatycznym, 15) zagęszczarką płytową o wadze pow. 200 kg - 1szt., 16) środkiem transportu: samochód skrzyniowy lub samowyładowczy o ładowności min. 1t, 17) koparko-ładowarką, 18) pompą spalinową o wysokości podnoszenia min. 6 m. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Osoba nadzorująca - wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, uzyskane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.). 2) Osoba do prowadzenia monitoringu - wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, uzyskane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.). 3) Osoba kierująca robotami - wymagania uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, uzyskane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.) Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (zgodnie z punktem 5.1.4. SIWZ). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, tj.: 2.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, 2.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę sprzętu, który zostanie przez ten podmiot udostępniony - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów, 2.3. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, 2.4. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej zdolności finansowej lub ekonomicznej - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, 2.5. pisemne zobowiązania, o których mowa wyżej w punktach 6.3.1 - 6.3.4 winny być złożone w oryginale (przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 5. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego projektu i przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - rękojmia za wady - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty dotyczących wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach. 2. Istnieje możliwość zwiększenia ilości i długości ulic objętych objazdami, w razie wybudowania nowych dróg lub przejęcia istniejących dróg od podmiotów zewnętrznych; w takiej sytuacji możliwe jest zwiększenie wynagrodzenia za objazdy według wzoru: K 1 = (długość ulicy włączonej do objazdów (w km) + łączna dotychczasowa długość ulic w km) dzielona przez łączną dotychczasową długość ulic, pomnożona przez kwotę miesięczną ryczałtu za objazdy, gdzie K1 to kwota ryczałtu za objazdy po dodaniu drogi. 3. Istnieje możliwość zmniejszenia ilości i długości ulic objętych objazdami, w razie np. zwrotu nieruchomości; w takiej sytuacji możliwe jest zmniejszenie wynagrodzenia za objazdy według wzoru: K2 = (łączna dotychczasowa długość ulic w km odjąć długość ulicy wyłączonej z objazdów w km) dzielone przez łączną dotychczasową długość ulic w km, pomnożone przez kwotę miesięczną ryczałtu za objazdy, gdzie K2 to kwota ryczałtu za objazdy po odjęciu drogi lub jej odcinka. 4. O wyłączeniu z utrzymania danej ulicy wymienionej w wykazie ulic, stanowiącym załącznik do SIWZ, albo o włączeniu ulicy do utrzymania Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. 5. W przypadku świadczenia usług przez niepełny miesiąc wynagrodzenie za objazdy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do liczby dni w miesiącu, w których nie wykonywano objazdów. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana ta obejmie różnicę pomiędzy wysokością dotychczasowego minimalnego wynagrodzenia za pracę a nową wysokością minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz tych pracowników Wykonawcy, którzy zatrudnieni są przy realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, otrzymujących minimalne wynagrodzenie. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić rzetelny i szczegółowy wykaz tych osób wraz ze wskazaniem zmiany wysokości wynagrodzenia, wykazując wpływ tych zmian na wynagrodzenie Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana ta obejmie różnicę pomiędzy dotychczasową wysokością odprowadzanych składek a nową wysokością odprowadzanych składek. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić rzetelny wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia wraz ze wskazaniem zmiany wysokości odprowadzanych składek, wykazując wpływ tych zmian na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul Targowa 3 pokój 321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2016 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ul Targowa 1, 35-064 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.