eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Gliwice: Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego
Numer ogłoszenia: 42030 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego: 1. Drzewa 2. Krzewy 3. Drzewa i krzewy iglaste 4. Pnącza w ilościach oraz według gatunków i odmian podanych w załącznikach nr 5D, nr 5DK, nr 5K, nr 5P stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normami branżowymi dla danego gatunku i odmiany, wybór 1. Miejsce dostawy materiału: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, 44 -109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c. W godzinach 7:00 - 10:00 Wskazania jakościowe: Materiał szkółkarski powinien być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej i odpowiadać określonym w zaleceniach wymaganiom. Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje miedzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Dodatkowe wymagania dla roślin: DRZEWA 1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej. 2. Powinny posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości, muszą być w dobrym stanie. 3. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę), 4. Rośliny w pojemnikach powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny. 5. Korzenie muszą być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata. 6. Dopuszcza się dostawę roślin z ukorzenioną bryłą korzeniową, w kontenerach lub alternatywnych opakowaniach przeznaczonych głównie do uprawy roślin. 7. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji. 8. Drzewa z bryłą korzeniową o obwodzie pnia do 12 cm, powinny być co najmniej 2 razy przesadzane, od 12 cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzane, od obwodu pnia 25 cm co najmniej 4 razy. 9. Niedopuszczalne są poważne deformacje bryły korzeniowej, jak również rośliny przesadzanej mniej razy, niż przewiduje punkt 8. 10. Wielkość bryły korzeniowej musi być proporcjonalna do całkowitej wysokości drzewa, lub obwodu na wysokości 1m nad szyją korzeniową, bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami. 11. Niedopuszczalne są rośliny z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzaniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania. 12. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze. 13. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach. 14. Pnie drzew nie mogą mieć widocznych uszkodzeń związanych z ingerencją ogrodniczą lub pogodą (cięcia, złamania). 15. Niedopuszczalne są rany na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (na przykład późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia. 16. Pnie drzew z obwodem pnia powyżej 12 cm na wysokości jednego metra nad szyją korzeniową, muszą mieć co najmniej 220 cm wysokości, muszą być proste i nie odbiegać w żadnym miejscu o więcej niż 5cm od osi łączącej szyję korzeniową z koroną. 17. Wysokość pnia drzew kulistych, zwisających lub szeroko rosnących odmian musi wynosić co najmniej 220 cm, niezależnie od obwodu. 18. Kora drzewa nie może być zwiotczała lub przemarznięta, obwód pnia na wysokości 1m musi przedstawiać jeden z poniższych standardowych rozmiarów: 6-8, 8-10, 10-12, 12-14, 14-16, 16-18, 18-20, 20-25, 25-30, 30-35 itd. Jeżeli w specyfikacji przetargu podano konkretny rozmiar, należący do jednego z powyższych przedziałów wtedy za dopuszczalny rozmiar uważa się jakikolwiek rozmiar z tego przedziału (np. jeżeli podano obwód 15 cm na wysokości 1m, obwód roślin może wynosić od 14 do 16 cm na wysokości 1m). 19. Kształt i charakter gałęzi korony musi być odpowiedni do deklarowanej odmiany, wieku, i wielkości drzewa. 20. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny, pęd główny nie może być uszkodzony, musi tworzyć bezpośrednią kontynuację pnia, wyjątkiem są odmiany rosnące naturalnie w sposób kulisty, szeroki lub zwisający. 21. Korona nie może mieć widlastych rozgałęzień (oprócz odmian, gdzie jest to naturalne np. dąb) grożących rozłamaniem korony w późniejszym wieku drzewa. 22. Niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, 23. Kupujący zastrzega sobie prawo do obejrzenia oraz rezerwacji drzew u wykonawcy przed dostawą lub może żądać fotografii roślin. 24. Kupujący zastrzega sobie, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, prawo w chwili odbioru dostawy poddać losowo 1% (co najmniej jedną roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny (np. celowe usunięcie gleby z korzeni roślin z bryłą korzeniową lub w kontenerze). Kupujący nie ma obowiązku zapłacić wykonawcy za zniszczoną roślinę w ten sposób. KRZEWY i PNĄCZA 1. Rośliny powinny być zgodne z parametrami podanymi dla poszczególnej odmiany i gatunku w specyfikacji przetargowej. 2. Powinny posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz bez zastrzeżeń spełniać wymagania dotyczące wielkości, muszą być w dobrym stanie. 3. Rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę), 4. Rośliny powinny mieć silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny. 5. Korzenie muszą być równomiernie rozłożone w pojemniku i widoczne po zewnętrznej stronie bryły korzeniowej. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane). Roślina powinna rosnąć w tym samym pojemniku minimum jeden rok, ale nie więcej niż 2 lata. 6. Niedopuszczalne jest stosowanie do balotowania folii lub materiałów syntetycznych nie ulegających biodegradacji. 7. Niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze. 8. Niedopuszczalne są korzenie skręcone w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach. 9. W przypadku dostawy roślin z odkrytym systemem korzeniowym (ligustr pospolity), system korzeniowy musi być rozbudowany i zdrowy, powinny być zachowane odpowiednie proporcje między wielkością systemu korzeniowego a częścią nadziemną. Materiał powinien być posortowany i powiązany w pęczki. 10. Pnącza powinny być w pojemnikach, każda roślina musi być przywiązana do bambusowego palika i powinna posiadać minimum 2 pędy. 11. W punktach nie określonych w niniejszym dokumencie wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w pełni norm Szkółkarzy Polskich. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą grupę roślin: (Drzewa, Krzewy, Drzewa i krzewy iglaste). Dostawca zobowiązuje się: - dostarczyć materiał szkółkarski na umówione miejsce wskazane przez zamawiającego w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym. - Zamawiający z 2 dniowym wyprzedzeniem poinformuje Dostawcę o planowanym odbiorze materiału szkółkarskiego (dostawa jednorazowa lub partiami wg potrzeb Zamawiającego). - przewóz materiału specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu, tak aby nie uszkodzić w żaden sposób dostarczanych roślin. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: dla części I- Drzewa - 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące 00/100), dla części II - drzewa i krzewy iglaste - 500,00 zł ( słownie: pięćset 00/100), dla części III- krzewy i pnącza - 500,00 zł ( słownie: pięćset 00/100)..

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy od dnia zgłoszenia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w tym zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa. 2) Zmiany nazwy lub siedziby firmy Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy / Zamawiającego). 3) Zawieszenia przez Zamawiającego wykonania dostawy, z powodu innego niż wymienione. 4) Rezygnacji z wykonania części dostawy z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy. 5) Zmiany obowiązujących przepisów prawnych 6) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: - wstrzymania wykonania dostawy ze względu na ustawową działalność osób trzecich, - wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zdania, np. intensywnych opadów deszczu - zmiany zakresu usług przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie, - zmiany podwykonawcy - na wniosek zamawiającego bądź wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie. 7) Zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_jednostek_miejskich.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd usług Komunalnych, 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c Dział Planowania i Zamówień.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd usług Komunalnych, 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drzewa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8, 03.45.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od dnia zgłoszenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drzewa i krzewy iglaste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8, 03.45.13.00-9, 03.45.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od dnia zgłoszenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: krzewy i pnącza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.00.00-8, 03.45.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy od dnia zgłoszenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.