eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnica › Dostawa rur i kształtek kanalizacyjnych z PVC- szereg średni N do wykonania przyłączeń do kanalizacji sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Brzeźnica: Dostawa rur i kształtek kanalizacyjnych z PVC- szereg średni N do wykonania przyłączeń do kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 420276 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Brzeźnicy , Brzeźnica 401 A, 39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 68 20 420, faks 0-14 68 20 420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rur i kształtek kanalizacyjnych z PVC- szereg średni N do wykonania przyłączeń do kanalizacji sanitarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa rur i kształtek kanalizacyjnych z PVC- szereg średni N do wykonania przyłączeń do kanalizacji sanitarnej a) rury kanalizacyjne PVC- szereg średni N warstwowe łączone na uszczelkę Dn 160 mm o długości 3m - 4980 mb, (1660 sztuk) b) rury kanalizacyjne PVC- szereg średni N warstwowe łączone na uszczelkę Dn 110 mm o długości 2m - 100 mb,(50 sztuk) c) rury kanalizacyjnePVC - szereg średni N warstwowe łączone na uszczelkę gumową Dn 200 mm o długości 3 m - 450 mb, ( 150 sztuk) d) kształtki kanalizacyjne PVC :Dn 110 typ SDR 34 SN8, Dn 160 typ SDR 41 SN4, DN 200 wg wykazu określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.20.00 - 25.21.20.00 25.21.25.30 - 25.21.25.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej 2 dostawy o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 u Pzp), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą: spełnia / nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA a) - oferowane dostawy muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) - przedmiot zamówienia (rury PVC i kształtki) muszą posiadać atest - aprobatę techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie jak rowniez zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; . Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ocena spełniania warunków przedmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków metodą : spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp. b) - oświadczenie w zakresie art. 22 ustawy Pzp. ( Załącznik Nr 2 do SIWZ) c) - oświadczenie w zakresie art. 24 ustawy Pzp. ( Załącznik Nr 3 do SIWZ) d) - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw o wartości min. 50 000,00 zł brutto. e) - Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAN PRZEDMIOTOWYCH a) - złożenie Formularza Cenowego z cenami jednostkowymi na poszczególny asortyment, stawki podatku VAT i ceny brutto (Załącznik Nr 6 do SIWZ) b) - oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ) c) - atest - aprobatę techniczną, która zezwala na stosowanie w budownictwie jak rowniez zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; . Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczegopoświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisem i imienną pieczęcią. d) - oświadczenie Wykonawcy , że dostarczy loco magazyn Zamawiającego przedmiot zamówienia według potrzeb w danej chwili (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Cena transportu winna być wliczona w wartość rur i kształtek . 8. FORMA DOKUMENTÓW a) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą - ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM - i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisem i imienną pieczęcią. b) Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis - celem ich identyfikacji. c) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. d) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie,faxem Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej. 10. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWACAMI osobą upoważniona do kontaktu z Wykonawcami jest P. inż. Robert Mazur -Z-ca kierownika ZWiK Tel./fax 014/6820420 lub P. inż. Rafał Polański. 11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1) Informacje ogólne Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Język, w którym należy sporządzić ofertę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Jedna oferta jeden wykonawca Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie. 4) Oferta Ofertę stanowi druk FORMULARZ OFERTOWY z załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami. Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać i zamieścić imienną pieczęć osoby podpisującej na : - druku Formularza Ofertowego z załącznikami, - druku Formularz Cenowy, - miejscach , w których zostały naniesione zmiany, - kserokopiach wszystkich dokumentów załączonych do oferty. 5) Pełnomocnictwo W przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż wymienioną w dokumentach rejestrowych Wykonawcy należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, tj.: a) podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) pozostali Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią imienną wykonawcy. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 6) Numerowanie stron Pożądane jest, aby wszystkie zapisane strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. 7) Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje tajne W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (art. 11 ust. 4 Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.). 8) Oznaczenie i adresowanie oferty Wymagane jest umieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego : Zakład Wodociągów i Kanalizacji Brzeźnica 401 a 39-207 Brzeźnica i oznaczona jako : OFERTA NA PRZETARG na dostawę rur i kształtek z tworzyw PVC - nie otwierać do dnia 15-12-2009r., do godz. 10.15 Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wskazane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zaklad Wodociągow i Kanalizacji w Brzeźnicy 39-207 Brzeźnica 401 a, tel./ fax. 014/68 20 420 mail: zwik_brzeznica@op.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zaklad Wodociągow i Kanalizacji w Brzeźnicy 39-207 Brzeźnica 401 a, - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.