eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety; znak sprawyAEZ/S-033/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-033/2016
Numer ogłoszenia: 42016 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-033/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych z logo kongresu 12 th Warsaw International Medical Congress; Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Młodej Farmacji; Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Samorządu Doktorantów; Pakiet 4: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Samorządu Studentów; Pakiet 5: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Erasmus Student Network WUM; Pakiet 6: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby programu Poznaj Uczelnię, zostań studentem; Pakiet 7: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą; Pakiet 8: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland; Pakiet 9: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby European Medical Students Association; Pakiet 10: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu STREAM. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach cenowych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w rozdziale II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.10. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załącznikach 2.1 - 2.10, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym nr Załącznik 6 do SIWZ oraz dostawa przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9: Biura Informacji i Promocji WUM; ul. Żwirki i Wigury 61 (pok. 425 i 426) Pakiet 7: Działu Współpracy z Zagranicą WUM; ul. Żwirki i Wigury 61 (pok. 503, 619, 630); 02-091 Warszawa; Pakiet 10: Zakład Immunologii WUM, ul. Banacha 1a, blok F, 02-097 Warszawa.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą (w odniesieniu do wszystkich oferowanych produktów) kart katalogowych, katalogów, folderów, fotografii lub innych dokumentów, potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego określone w Załącznikach 2.1 - 2.10 do SIWZ. W załączonych dokumentach należy w sposób jednoznaczny wskazać oferowane produkty. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia kolorowych fotografii lub kolorowych kserokopii dokumentów, o których mowa powyżej, poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zamawiający wyjaśnia, że nie wymaga, aby dokumenty te określały wszystkie parametry techniczne, o których mowa w kolumnie 2 Formularzy cenowych, jednakże poprzez zaoferowanie produktu w kolumnie 3 tego Formularza, Wykonawca potwierdza spełnienie dla wszystkich stawianych wymagań pod rygorem nieprzyjęcia produktu przy dostawie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: zmiany modelu oferowanego produktu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zastąpienia go produktem o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Dostawa materiałów promocyjnych z logo kongresu - 12 th Warsaw International Medical Congress.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo kongresu 12 th Warsaw International Medical Congress. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załączniki od 2.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Młodej Farmacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Młodej Farmacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załączniki od 2.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Samorządu Doktorantów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Samorządu Doktorantów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załączniki od 2.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Samorządu Studentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Samorządu Studentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załączniki od 2.4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Dostawa materiałów promocyjnych z logo Erasmus Student Network WUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z logo Erasmus Student Network WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby programu - Poznaj Uczelnię, zostań studentem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby programu - Poznaj Uczelnię, zostań studentem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik od 2.7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik od 2.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby European Medical Students Association.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby European Medical Students Association. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik od 2.9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10: Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu STREAM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu STREAM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik 2.10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.