eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Przebudowa lokalu użytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Daszyńskiego 9, 9a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Bolesławiec: Przebudowa lokalu użytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Daszyńskiego 9, 9a
Numer ogłoszenia: 42007 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20169 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Dolne Młyny 23, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 644 0901, faks 075 644 0925.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokalu użytkowego na lokal mieszkalny przy ul. Daszyńskiego 9, 9a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego lokalu użytkowego mieszczącego się w części parteru budynku mieszkalnego przy ul. Daszyńskiego 9, 9a w Bolesławcu. Przebudowa będzie polegała na wydzieleniu z lokalu użytkowego mieszkania dostępnego z klatki schodowej budynku przy ul. Daszyńskiego 9. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Demontażu parkietu i okładziny boazeryjnej. 2) Wykonanie ściany z gazobetonu gr. 24 cm wydzielającej lokal mieszkalny z lokalu użytkowego po uprzednim wykonaniu podkuć w miejscu styku z posadzką i ścianami. 3) Podniesienie poziomu posadzki w pomieszczeniu wydzielonego pokoju oraz części korytarza (wypełnienie żwirem z zagęszczaniem), wylanie podłoża z izolacjami, 4) Wykonanie ścian i ścianek działowych, 5) Wymiana stolarki drzwiowej, 6) Wykucie i zamurowanie otworów drzwiowych, 7) Uzupełnienie tynków wewnętrznych, 8) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej, 9) Wyrównanie podłoży betonowych i ułożenie wykładzin PCV oraz z płytek ceramicznych, 10) Malowanie ścian i sufitów, 11) Przebudowę instalacji wod-kan. (w tym budowa instalacji ciepłej wody z kotła gazowego dwufunkcyjnego) oraz gazowej. 12) Budowę instalacji centralnego ogrzewania z własnym kotłem gazowym dwufunkcyjnym. 13) Przebudowa instalacji elektrycznej. 14) Inne roboty objęte projektem budowlanym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót: 1) Projekt budowlano - wykonawcy wielobranżowy, 2) Przedmiary robót - część budowlana, instalacje sanitarne i c.o., instalacje elektryczne, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część budowlana, instalacje sanitarne oraz c.o., instalacje elektryczne, 4. Roboty winny być wykonane wg załączonej dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty te stanowią integralną część umowy. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1. 6. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt. 1. 7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 8. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizje lokalną w miejscu stanowiącym przedmiot zamówienia i zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 9. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Czech, ul. Rajska 39, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51211,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47206,23

  • Oferta z najniższą ceną: 47206,23 / Oferta z najwyższą ceną: 83922,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.