eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PN-31/11ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-09

Szczecin: PN-31/11: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII
Numer ogłoszenia: 419938 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii , ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-31/11: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII: 1 - Całodobowa ochrona osób i mienia wszystkich budynków oraz całego terenu Zamawiającego, obejmującego działki przy ul. Strzałowskiej 22 oraz przy ul. Strzałowskiej 27. 2 - Dostawa i montaż elektronicznego systemu umożliwiającego kontrolę dokonywania obchodu terenu - zainstalowanie 15 szt. czytników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium, będące warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wysokość wadium wynosi 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki SA II O/Szczecin 84 1240 3927 1111 0000 4099 9692, - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn.zm.). Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w innej formie niż w/w. 3. Wadium w formie poręczenia i gwarancji winno umożliwiać realizację uprawnień Zamawiającego w terminie nie krótszym od terminu związania Wykonawcy treścią złożonej oferty. 4. Termin wniesienia wadium: do dnia 19.12.2011 roku, do godz. 10:00. 5. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wniesionego wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wadium wniesionego przez wykonawcę, którego oferta została wybrana i z zastrzeżeniem pkt 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana wadium podlega zwrotowi niezwłocznie po zawarciu umowy. 8. Z zastrzeżeniem pkt 11, Zamawiający zwraca również niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wycofanie oferty przez Wykonawcę po upływie terminu składania ofert powoduje utratę wadium. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z właściwej umowy o prowadzenie rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za dokonanie przelewu na konto Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca mimo wezwania go przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, nie złożył żądanych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, z wyjątkiem udowodnienia, że nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferta powinna zawierać: 1. Ofertę cenową w formie wypełnionego, lub wykonanego przez Wykonawcę formularza. 2. Dokumenty potwierdzające wiarygodność Wykonawcy: 2.1. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego wyciągu z odpowiedniego rejestru potwierdzającego status prawny składającego ofertę. Uwaga: dokument wskazany w pkt. 2.1 musi być wystawiony w terminie nie wcześniejszym niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert. 3. Oświadczenie (zawarte w treści formularza ofertowego), złożone w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i potwierdzające, że Wykonawca: 3.1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.2. posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3.3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.5. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 Prawa zamówień publicznych; 3.6. zapoznał się z warunkami postępowania, w tym umową i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wskazany w pkt 2.1. 4. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, dla osoby reprezentującej Wykonawcę (o ile uprawnienie to nie wynika z treści dokumentu określonego w pkt. 2.1.). 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie wymaganych dokumentów składa odpowiednie dokumenty wskazane w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817). 6. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia i osób, której posiadanie uprawnia do wykonywania przedmiotu zamówienia, wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 wraz z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższym dokumencie i oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca przedkłada: 1. Wykaz wykonanych, również wykonywanych usług podobnych do objętej przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że minimum 2 z tych usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje Zamawiającego, zawierające dokładny opis usługi, okres jej realizacji oraz jej wartość). Za usługę podobną Zamawiający uzna całodobową ochronę obiektów i mienia na terenie obiektu użyteczności publicznej, realizowaną przez minimum dwie osoby podczas jednej zmiany (w tym min. jedna osoba jedna osoba z licencją) o wartości usługi 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) za okres min. 12 miesięcy wraz z zainstalowaniem i wdrożeniem systemu monitoringu i dozoru poprzez zainstalowanie przy budynkach min. 7 sztuk kamer cyfrowych wraz z serwerem, oprogramowaniem i osprzętem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania monitoringu. 2. Wykaz osób - pracowników ochrony fizycznej, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających co najmniej licencję pierwszego stopnia, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia na dyżurze powinna być minimum jedna osoba z licencją). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, tj.: aktualnych licencji pracowników ochrony fizycznej, wydanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 wraz z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższym dokumencie i oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób - pracowników ochrony fizycznej, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających co najmniej licencję pierwszego stopnia, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia na dyżurze powinna być minimum jedna osoba z licencją). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, tj.: aktualnych licencji pracowników ochrony fizycznej, wydanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 wraz z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższym dokumencie i oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności obejmującej usługi ochrony osób i mienia na kwotę min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), potwierdzonego opłaconą polisą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w powyższym dokumencie i oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że minimum 2 z wykonywanych usług podobnych do objętej przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje Zamawiającego, zawierające dokładny opis usługi, okres jej realizacji oraz jej wartość).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, budynek administracyjny, I piętro, pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.