eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Częstochowa: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 41992 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych -16 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (ilości operatów szacunkowych), dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: 5 szt. operatów szacunkowych.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.1 specyfikacji muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.2.1 specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.5.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.Zamawiajacy przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek rzeczoznawcy w terminie wnioskowanym przez rzeczoznawcę, lecz nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych w przypadku braku możliwości dostępu do wycenianego lokalu z przyczyn losowych - choroba, urlop itp. najemcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa, Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Waszyngtona 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 90 operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz z inwentaryzacją i uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców. W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 90 operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz z inwentaryzacją i uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców. W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad.nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 83 (70 szt. operatów szacunkowych lokali stanowiących własność Gminy, 13 szt. operatów szacunkowych lokali stanowiących własność Skarbu Państwa) operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz z inwentaryzacją i uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców. W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 173/2, obręb 28A - położona przy ul. Traugutta. Wycena ma być sporządzona w celu określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 19/13 obręb 28A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Przestrzennej 35, oznaczonej w obrębie Kawodrza Dolna k.m.4 jako działka nr 465/3 o powierzchni 0,1195 ha (własność Skarbu Państwa). Wycena ma być sporządzona w celu określenia wartości rynkowej prawa własności przedmiotowej nieruchomości dla potrzeb zbycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość czynszu dzierżawnego za nieruchomość zabudowaną położoną w Częstochowie przy ul. Sułkowskiego 9 stanowiącą działkę nr 29/1 obręb 107 o powierzchni zabudowy 235 m2, powierzchni użytkowej budynku 358 m2 i powierzchni gruntu 889 m2 w celu przeznaczenia nieruchomości do dzierżawy i pozyskiwania czynszu dzierżawnego. Ww. działka stanowi własność Gminy Miasta Częstochowy i uregulowana jest w KW Nr CZ1C/00002839/6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad. nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych (z wyodrębnieniem środków trwałych wg klasyfikacji środków trwałych), ustalających wartość nieruchomości gruntowych zabudowanych, stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowy, 1) oznaczonej jako działki nr nr: 25/7 o pow. 9,1461 ha, obręb 91; 17/5 o pow. 0,1019 ha, obr. 91; 18/1 o pow. 0,0506 ha, obr. 91; 23/7 o pow. 0,0055 ha, obr. 91; 23/10 o pow. 0,1550 ha, obr. 91; 1/1 o pow. 0,0200 ha, obr. 91; 25/4 o pow. 0,0350 ha, obr. 91; 1049/7 o pow. 0,0167 ha, obr. Grabówka km. 8; 1049/12 o pow. 1,2350 ha, obr. Grabówka km. 8; 972/3 o pow. 0,0026 ha, obr. Grabówka km. 7, położonej w Częstochowie przy ul. Radomskiej 117. 2) oznaczonej jako działka nr 38 o pow. 0,1084 ha, obr. 148, położonej w Częstochowie przy ul. Krakowskiej 16. 3) oznaczonej jako działka nr 198 o pow. 0,5629 ha, obr. 22, położonej w Częstochowie przy ul. Cmentarnej 36/38. Operaty szacunkowe będą wykonane w celu przekazania nieruchomości w trwały zarząd na rzecz Cmentarza Komunalnego w Częstochowie i ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad. nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego: - kwotę odszkodowania za bezumowne użytkowanie (10 lat) nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym położonej w Częstochowie przy ul.Św. Brata Alberta 2d stanowiącej działkę nr 83/12 obręb 24 o powierzchni 187 m2 - aktualny czynsz dzierżawny za użytkowanie opisanej nieruchomości. Zgodnie z posiadanymi danymi ww. nieruchomość stanowi własność Gminy Miasta Częstochowy i uregulowana jest w KW Nr CZ1C/000046192/8. Operat szacunkowy będzie wykonany w celu przeznaczenia nieruchomości do dzierżawy i uzyskania odszkodowania z tytułu jej bezumownego użytkowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zad. nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych ustalających wartość nieruchomości gruntowej Gminy Miasta Częstochowy położonej w Częstochowie przy ul. Kieleckiej 14 oznaczonej w obrębie 36: -jako działka nr 106/9 o pow. 0,0346 ha w celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę zagospodarowania nieruchomości przyległej , oznaczonej w obrębie 36 jako działka nr 17 -jako działka nr 106/10 o pow. 0,0179 ha w celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę zagospodarowania nieruchomości przyległej , oznaczonej w obrębie 36 jako działka nr 106/2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zad. nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 10, obręb 271 - położona przy ul. Gilowej w celu określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 17 obręb 271.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zad.nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 22/2, obręb 116 - położona przy ul. Srebrnej w celu określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 14/1 i 14/2 obręb 116.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zad.nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, polegające na prawie przejazdu, przechodu oraz przeprowadzeniu mediów dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 9/4, obręb 146 - położona przy ul. Rynek Narutowicza, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 9/5 obręb 146. W operacie szacunkowym należy również określić wartość służebności gruntowej, polegające na prawie przejazdu, przechodu oraz przeprowadzeniu mediów dla nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 9/5, obręb 146 - położona przy ul. Rynek Narutowicza, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 9/7, obręb 146.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zad.nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Częstochowie oznaczonej w obrębie 194 jako działka nr 21/5 o pow. 0,6087 ha, nr 21/6 o pow.2,7813 ha i nieruchomości położonych w Częstochowie, oznaczonej w obrębie 143 jako działka nr 40/8 o pow. 1,0489 ha, działka nr 40/9 o pow. 1,1498 ha, działka n 41/3 o pow. 2,2304 ha Wycena ma być sporządzona w celu określenia wartości rynkowej prawa własności przedmiotowych nieruchomości dla potrzeb zbycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zad.nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości i wysokość czynszu dzierżawnego nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie przy ul. Łukasińskiego 26, składającej się z części działek nr 63/10 i 63/12 obręb 305 o powierzchni gruntu około 900 m2 i niżej wymienionych pomieszczeń: -części piwnic o powierzchni użytkowej 304 m2 -części parteru o powierzchni użytkowej 348 m2 -części I pietra o powierzchni użytkowej 315 m2 -części II pietra o powierzchni użytkowej 315 m2 razem 1282 m2. Ww. nieruchomość stanowi własność Gminy Miasta Częstochowy i uregulowana jest w KW Nr CZ1C/00101346/7. W omawianej nieruchomości znajduje się VI Komisariat Policji na podstawie umowy użyczenia z dnia 27.04.2009r. Wycena ma być sporządzona w celu przeznaczenia nieruchomości do dzierżawy i pozyskiwania czynszu dzierżawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zad.nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości zabudowanej, położonej w Częstochowie przy ul. Św. Barbary 107, oznaczonej w obrębie 243 jako działka nr 1/15 o pow. 2,7976 ha. W operacie należy wymienić wartość całej nieruchomości oraz poszczególnych jej składników. Wycena ma być sporządzona w celu określenia wartości rynkowej prawa własności przedmiotowej nieruchomości dla potrzeb zbycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zad.nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego, ustalającego wartość nieruchomości zabudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowy, położonych w Częstochowie oznaczonych jako działki: - 77/16, pow. 0,0453 ha, obręb 151, - 77/17, pow. 0,0413 ha, obręb 151, - 77/25, pow. 0,2136 ha, obręb 151, celem wniesienia w formie aportu rzeczowego do Agencji Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.