eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Zamówienie składa się z 3 częściCZĘŚĆ IKurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ IIKurs spawacza CZĘŚĆ IIIKurs kombajnisty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-07

Miechów: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Zamówienie składa się z 3 części: CZĘŚĆ I: Kurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ II: Kurs spawacza CZĘŚĆ III: Kurs kombajnisty
Numer ogłoszenia: 4198 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Zamówienie składa się z 3 części: CZĘŚĆ I: Kurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ II: Kurs spawacza CZĘŚĆ III: Kurs kombajnisty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie składa się z 3 części CZĘŚĆ I Kurs operatora wózków widłowych CZĘŚĆ II Kurs spawacza CZĘŚĆ III Kurs kombajnisty Szczegółowe przedstawienie przedmiotu zamówienia jest uwzględnione w Załączniki nr I tj. informacje dotyczące ofert częściowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób uprawnionych do przeprowadzenia kursu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

parafowany wzór istotnych postanowień umowy, wpis do instytucji szkoleniowych lub akredytacje kuratorium Oświaty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Miechowie ul. Racławicka 12 32-200 Miechów pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie ul. Racławicka 12 32-200 Miechów sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej należącego do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs operatora wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: Kurs operatora wózków widłowych 1. Liczba uczestników: 90 uczniów, w podziale na 4 grupy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie samodzielnej obsługi wózków jezdnych w transporcie wewnątrzzakładowym i zdobycie wiadomości i praktycznych umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem. 3. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do wydania uprawnień w zakresie: Kierowca - operator wózków jezdniowych podnośnikowych z napędem silnikowym, z wymianą butli gazowych. 4. Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez UDT lub Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania zaświadczenia kwalifikacyjnego lub książeczki operatora winien być wliczony w cenę kursu. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia badań lekarskich, wszyscy kursanci zakwalifikowani w rekrutacji będą posiadali zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie, 6. Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w grupach nie większych niż trzyosobowe. 7. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu Zespołu Szkół Nr 2 w Miechowie, tj. dwóch wózków widłowych: - wózek jezdniowy podnośnikowy z silnikiem gazowym (LPG) o udźwigu nominalnym 2000 kg, model HYUNDAI HLF20II - wózek jezdniowy podnośnikowy z silnikiem gazowym (LPG), model JUNGHEINRICH TFG16AK Wykonawca może zapewnić dodatkowy sprzęt. 8. Miejscem organizacji szkolenia teoretycznego dla jednej z grup będzie Zespół Szkól w Książu Wielkim, ul. W. Witosa 10; dla pozostałych 3 grup - Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. 9. Szczegółowe warunki korzystania ze sprzętu i sal wykładowych zostaną zawarte w odrębnej umowie (zał. 4 do SIWZ). 10. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) przestrzegania przepisów BHP i ppoż. 2) przeprowadzenia kursu zgodnie z założeniami i programem (zarejestrowanym w UDT lub w byłym ODK Mysłowice), w pełnym wymiarze godzin; wykładowcy i instruktorzy powinni mieć stosowne uprawnienia; 3) zaopatrzenia każdego z uczniów w materiały dydaktyczne  z zakresu kursu (książki lub materiały firmowe- skrypty); 4) zabezpieczenia placu manewrowego zgodnie z przepisami bhp - wyznaczenia obszaru placu manewrowego - szkoleniowego taśmami z informacja o zakazie wstępu osobom postronnym; 5) zapewnienia kasków ochronnych i kamizelek odblaskowych dla każdego kursanta podczas zajęć praktycznych; 6) wyposażenia placu manewrowego zgodnie z wytycznymi programowymi tj.: w pachołki, palety, skrzynio-palety itp.; (nie mniej niż 4 szt. palety i 2 szt. skrzynio- palet oraz 9 pachołków na jeden wózek) 7) zaopatrzenia w butle z gazem do wózków zgodnie z normami zużycia; 8) utrzymania wózków w ciągłej eksploatacji w trakcie trwania kursu oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych po kursie, tj. oleju silnikowego, filtra oleju, filtrów powietrza, filtrów gazowych; 9) oddania użyczonych wózków widłowych  w stanie nie pogorszonym, a w razie stwierdzenia uszkodzeń   zobowiązuje się do ich usunięcia niezwłocznie na własny koszt; 10) przeprowadzenia egzaminu końcowego oraz wydania stosownych dokumentów; 11) zaopatrzenia w inne materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia kursu. 11. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 14. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 15. Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs spawacza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Kurs spawacza 1. Liczba uczestników: 65 uczniów, w podziale na 3 grupy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z liderami szkolnymi wstępnych terminów przeprowadzenia kursu dla poszczególnych grup, przed podpisaniem umowy. 3. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 oraz spawania blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe 111; zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa: W-07 IS-01 i W-07 IS-02. 4. Kurs należy przeprowadzić zgodnie z założeniami i programem spełniającym wymagania do uzyskania przez uczestników świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza i książki spawacza. 5. Kurs zakończy się egzaminem, zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu i wydania uprawnień winien być wliczony w cenę kursu. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia badań lekarskich, wszyscy kursanci zakwalifikowani w rekrutacji będą posiadali zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie, 7. Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem sprzętu Zespołu Szkół Nr 2 w Miechowie (MAG - 4 szt. spawarek; MMA - 6 szt. spawarek.). W przypadku, jeśli ilość urządzeń nie będzie wystarczająca, Wykonawca zapewni dodatkowe urządzenia. 8. Miejscem organizacji szkolenia teoretycznego dla jednej z grup będzie Zespół Szkól w Książu Wielkim, ul. W. Witosa 10; dla pozostałych 2 grup - Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. 9. Miejscem organizacji szkolenia praktycznego ma być Zespół Szkół Nr 2 w Miechowie, ul. B. Prusa 2. Szczegółowe warunki korzystania ze sprzętu i sal wykładowych zostaną zawarte w odrębnej umowie (zał. 4 do SIWZ) zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zespołem Szkół Nr 2 w Miechowie. 10. Jeden uczeń ma prawo wybrać tylko jedną metodę MAG lub MMA. Zajęcia teoretyczne o treściach wspólnych mogą być prowadzone łącznie w obrębie jednej grupy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia materiałów kursowych i eksploatacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostarczenia minimum 50 % zapotrzebowania z grupy próbek i 100 % pozostałych materiałów pomocniczych co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem części praktycznej kursu; pozostałe próbki dostarczy po odbyciu 30 % zajęć praktycznych; 2) przekazania materiałów spawalniczych do magazynu w Zespole Szkół Nr 2, w celu zapewnienia terminowego i bezproblemowego przeprowadzenia kursu, co potwierdza komisja składająca się ze szkolnych liderów projektu szkół, których uczniowie biorą udział w kursie; minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu 12. Zajęcia mogą odbywać się wyłącznie w godzinach pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 15. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 16. Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs kombajnisty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III: Kurs kombajnisty 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu kombajnisty (operatora kombajnów zbożowych). 2. Liczba uczestników: 15 uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3. Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień do obsługi kombajnów zbożowych. Kursant powinien pozyskać wiedzę i  praktyczne umiejętności, zgodne z programem, aby po zdaniu egzaminów uzyskać odpowiednie dokumenty uprawniające do obsługi kombajnów zbożowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminów pozwalających na uzyskanie odpowiednich dokumentów uprawniających do obsługi kombajnów zbożowych. 5. Program kursu musi obejmować liczbę godzin zajęć zarówno teoretycznych, jak i praktycznych niezbędną do uzyskania przez kursantów ww uprawnień. 6. Przystępujący do kursu uczniowie posiadają prawo jazdy kat. B lub T oraz badania lekarskie; Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników kursu. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprzętu i materiału dydaktycznego dla każdego uczestnika kursu oraz terenu niezbędnego do prowadzenia zajęć praktycznych. 8. Miejscem organizacji szkolenia, w szczególności teoretycznego, może być Zespół Szkół im. W. Witosa, 32-210 Książ Wielki, ul. W. Witosa 10. Szkoła nie dysponuje sprzętem ani też nie zapewnia możliwości zabezpieczenia takiego sprzętu. 9. W przypadku organizowania kursu poza miejscowością Książ Wielki Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nieodpłatnych przejazdów uczestnikom szkolenia, w odległości powyżej 80 km również zakwaterowania z wyżywieniem. 10. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych od poniedziałku do piątku oraz przedpołudniowych w sobotę i/lub w niedzielę, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym i zaakceptowanym przez szkolnego lidera projektu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia, do zaakceptowania, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu, programu i wstępnego harmonogramu kursu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 13. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić egzamin zarówno w części teoretycznej, jak i praktycznej oraz wydać stosowne dokumenty potwierdzające ukończenie kursu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego lidera projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana szkolnemu liderowi projektu. 15. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 16. Termin wykonania zamówienia: do 25.04.2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.