eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. o.o. w Bydgoszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-27

Bydgoszcz: Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. o.o. w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 419896 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391354 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Gackowskiego 1B, 85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3201410, faks 052 3201420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. b.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków Bydgoskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. o.o. w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowego sprzątania wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymanie zieleni wokół budynków BTBS Sp. z o.o. w Bydgoszczy w podziale na trzy zadania (oznaczone jako zadanie I, II i III), zgodnie z wykazem powierzchni stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, przy czym Wykonawcy mogą zaoferować wykonanie wszystkich trzech lub tylko poszczególnych zadań. Terminy rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań: 1)Zadanie I - Fordon : -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 49 - 04 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 51 - 04 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 53 - 04 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 57 - 04 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 24 - 01 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Narcyza Gieryna 1 - 01 styczeń 2011 r. -biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Narcyza Gieryna 1 - 01 styczeń 2011 r. Przewidywane zamówienia uzupełniające do Zadania I : -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 61 wraz z terenem wokół budynku - usługa do realizacji od sierpnia/września 2011 r. - do kalkulacji ceny należy przyjąć datę 01 września 2011 r. jako dzień rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku wcześniejszego lub późniejszego rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia rozliczenie wykonanych prac nastąpi według stawek ryczałtowych zgodnie z wykazem cen, zawartym w Tabeli elementów scalonych, -budynek wielorodzinny przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 63 wraz z terenem wokół budynku - usługa do realizacji od sierpnia/września 2011 r. - do kalkulacji ceny należy przyjąć datę 01 września 2011 r. jako dzień rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku wcześniejszego lub późniejszego rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia rozliczenie wykonanych usług nastąpi według stawek ryczałtowych zgodnie z wykazem cen, zawartym w Tabeli elementów scalonych, -okazjonalne sprzątanie nieruchomości gruntowych, niezabudowanych, przy ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 22, Gen. T. Bora-Komorowskiego 59 i 65, ul. Posłusznego 5, 9, 9a i ul. Bortnowskiego 3, 3a - na dodatkowe zlecenie Zamawiającego. 2)Zadanie II - Szwederowo, Bartodzieje, Jary : -biuro Administracji BTBS w budynku przy ul. Teofila Gackowskiego 1B - 01 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1A - 01 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1B - 01 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 1C - 01 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Teofila Gackowskiego 3A - 01 styczeń 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 1 - 01 czerwiec 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 3 - 01 czerwiec 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Huzarskiej 7 - 01 czerwiec 2011 r. -budynek wielorodzinny przy ul. Bartosza Głowackiego 18 - 01 czerwiec 2011 r. 3) Zadanie III - Osowa Góra, Okole: -budynek wielorodzinny przy ul. Sowiej 1 - 01 styczeń 2011r. -budynek wielorodzinny przy ul. Sowiej 3 - 01 styczeń 2011r. -odśnieżanie chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Jasnej 33 - 04 styczeń 2011r. -odśnieżanie chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 64, 66 - 04 styczeń 2011r. Przewidywane zamówienia uzupełniające do Zadania III: -okazjonalne sprzątanie nieruchomości gruntowych, niezabudowanych przy ul. Jasnej 33, ul. Grunwaldzkiej 64, 66 - na dodatkowe zlecenie Zamawiającego. Szczegółowy zakres usług dotyczących przedmiotu zamówienia - jednakowo dotyczący wszystkich trzech zadań (I, II i III). SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 1.Sprzątanie wewnątrz budynku, a w tym : 1)zamiatanie (co dwa dni) i mycie schodów i klatek schodowych 2x w tygodniu, również pod wycieraczkami najemców, 2)mycie wszystkich dostępnych okien na klatkach schodowych i w piwnicach 2x w roku, 3)sprzątanie ciągów komunikacyjnych w poziomie piwnic 1x w miesiącu, 4)sprzątanie wózkowni, suszarni i pomieszczeń gospodarczych 1x w miesiącu, 5)mechaniczne czyszczenie płytek gresowych, lastryka na klatkach schodowych 1x w roku, 6)mycie w klatkach schodowych 1x w miesiącu: lamperii, kloszy lamp, poręczy, rur gazowych, skrzynek pocztowych, zabudowy liczników gazowych i elektrycznych, tablic informacyjnych, drzwi zewnętrznych, 7)bieżąca wymiana żarówek dostarczonych przez Zamawiającego, 8)czyszczenie elementów portali (okien, przeszkleń, elementów poliwęglanowych) w tym zadaszeń 2x w roku lub częściej w razie potrzeby, 9)mechaniczne czyszczenie na mokro garażu podziemnego w okresie maj - wrzesień 1 raz w miesiącu, w okresie październik - kwiecień 2 razy w miesiącu. 2.Sprzątanie terenu zewnętrznego, a w tym : 1)bieżące sprzątanie dróg wewnątrzosiedlowych, parkingów oraz wjazdów do garaży 2)bieżące sprzątanie chodników i pieszojezdni, 3)bieżące sprzątanie zatok na pojemniki do odpadów, 4)kontrola i sprzątanie kratek odpływowych do wody deszczowej przy drzwiach wejściowych do budynków oraz przy bramach garażowych 1x w tygodniu, 5)dostarczanie oraz codzienna wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci znajdujących się przy budynkach do godziny 8:00, 6)uzupełnianie worków foliowych dostarczonych przez Zamawiającego w pojemnikach na worki na psie odchody wedle potrzeb, 7)odśnieżanie, usuwanie wszelkich oblodzeń oraz sopli przy wiatrołapach i usuwanie śliskości z użyciem własnego piasku lub innych skutecznych środków z chodników, pieszojezdni, dróg wewnętrznych, parkingów oraz wjazdów do garaży, według potrzeb - we wszystkich dniach tygodnia; 8)w przypadku opadów w nocy wymagane jest odśnieżenie i usunięcie śliskości do godz. 10:00, przy czym nie później niż do godz. 6:30 chodniki i pieszojezdnie na szerokości umożliwiającej komunikację pieszych w dwóch kierunkach i dojazdy do garaży na całej powierzchni. Zamawiający w przypadku znacznych opadów śniegu wymaga, aby odśnieżanie dróg i pieszojezdni odbywało się przy pomocy sprzętu mechanicznego takiego jak pług, odśnieżarka spalinowa. 9)w przypadku znacznych opadów śniegu Zamawiający wskaże miejsce składowania usuniętego śniegu na przylegających terenach , 3.Utrzymanie terenów zielonych, a w tym : 1)nawożenie trawników raz w roku - wiosna, 2)koszenie trawy wedle potrzeb, 3)wywóz skoszonej trawy w terminie nie dłuższym niż 2 dni od skoszenia, 4)odchwaszczanie mechaniczne wraz z użyciem własnych środków chemicznych lub innych skutecznych środków wedle potrzeb, 5)podlewanie trawy i pozostałych roślin w okresie wegetacji własnym sprzętem Wykonawcy (w okresie upałów wyłącznie w godzinach 19:00 do 10:00), 6)grabienie liści i ich wywóz wedle potrzeb, 7)czyszczenie obrzeży trawników i chodników z trawy i ziemi przy użyciu własnych środków chemicznych wedle potrzeb, 8)bieżące utrzymanie czystości na placach zabaw, terenach rekreacyjno - sportowych, 9)odchwaszczanie kostki ażurowej parkingów wokół budynków oraz wjazdów do garaży wedle potrzeb, 10)pielęgnacja drzew i krzewów w okresie wegetacyjnym - przycinanie wraz z utylizacją ściętych pędów i gałęzi, nawożenie raz w roku, wysypywanie kory (materiał dostarczony przez Zamawiającego), usuwanie pozostałych odpadów, 11)sadzenie roślin jednorocznych, bylin, drzew i krzewów na dodatkowe zlecenie Zamawiającego. 4.Sprzątanie pomieszczeń biurowych, a w tym : 1)bieżące dostarczanie mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych w toalecie oraz w kuchni, o odpowiedniej jakości - wymagana uprzednia akceptacja Zamawiającego - z ww. materiałów korzystają przede wszystkim pracownicy Zamawiającego (18 osób), wyjątkowo inne osoby. 2)dostarczanie i codzienna wymiana worków foliowych w pojemnikach na śmieci, 3)bieżące sprzątanie toalety, 4)bieżące sprzątanie pomieszczeń socjalnych, 5)odkurzanie oraz zmywanie powierzchni twardych (podłogi, parapety) oraz szorowanie szczotką raz w tygodniu, 6)codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, sprzątanie ciągów komunikacyjnych, 7)bieżące czyszczenie mebli łącznie z nogami krzeseł i stołów, 8)bieżące odkurzanie stanowisk komputerowych, aparatów telefonicznych oraz sprzętu biurowego ( kopiarki, niszczarki, inne), 9)mycie okien 2x w roku wraz z framugami i parapetami (wewnątrz i na zewnątrz), 10)pranie wykładzin dywanowych 2x w roku. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania przedstawicieli Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach mienia Zamawiającego, awariach, zagrożeniach, aktach dewastacji, aktach wandalizmu, innych podobnych zdarzeniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w godzinach od 7:00 do 14:00 z wyłączeniem odrębnie ustalonego czasu odśnieżania, usuwania śliskości i podlewania terenów zielonych. W szczególnych wypadkach Zamawiający dopuszcza realizacje przedmiotu zamówienia w innych godzinach lub innych dniach niż robocze, ustalonych obustronnie. Posługując się pojęciem bieżące sprzątanie, bieżące czyszczenie, bieżąca wymiana co oznacza, że w ramach swoich obowiązków, realizując zamówienie w każdy dzień roboczy w określonych godzinach, Wykonawca powinien w tym czasie wymieniać żarówki, jeśli są przepalone, sprzątać drogi, chodniki, place zabaw, toalety w biurze kiedy wymagają sprzątnięcia, uwzględniając właściwości i przeznaczenie tych terenów oraz miejsc, w celu stałego utrzymywania tych terenów i miejsc w porządku i czystości oraz w stanie zapewniającym bezpieczeństwo korzystających z nich osób. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia i ich okolic, w celu dokonania pełnej oceny warunków realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że podane w załączniku Nr 4 do SIWZ powierzchnie w m2 są wielkościami szacunkowymi, a ewentualne różnice w obmiarze nie mogą wpłynąć na cenę zaoferowaną przez Wykonawcę, ani zakres lub jakość jego usług. W przypadku wątpliwości dotyczących wielkości obmiarów Wykonawca ma możliwość samodzielnego zweryfikowania powierzchni poprzez wgląd do dokumentacji projektowej, w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania lub oględziny budynków i terenów objętych przedmiotem zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - Fordon

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Lipiński Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MICROS, Dąbrowa 20, 85-147 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 377167,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399134,80

  • Oferta z najniższą ceną: 399134,80 / Oferta z najwyższą ceną: 399134,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - Szwederowo, Bartodzieje, Jary

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Lipiński Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MICROS, Dąbrowa 20, 85-147 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179664,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212715,85

  • Oferta z najniższą ceną: 196225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 212715,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III - Osowa Góra, Okole

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józef Lipiński Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MICROS, Dąbrowa 20, 85-147 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95480,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108085,82

  • Oferta z najniższą ceną: 97376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108085,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.