eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe › Budowa parkingu oraz chodnika w miejscowości Nowe, przy ul. Grudziądzkiej na dz. nr 860/1; 859/1; 858/1; 856/1; 855/1; 830/1 w obrębie ewidencyjnym Nowe-Miasto

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Nowe: Budowa parkingu oraz chodnika w miejscowości Nowe, przy ul. Grudziądzkiej na dz. nr 860/1; 859/1; 858/1; 856/1; 855/1; 830/1 w obrębie ewidencyjnym Nowe-Miasto
Numer ogłoszenia: 419800 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375234 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe, Pl. Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 37 210, faks 52 33 28 466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu oraz chodnika w miejscowości Nowe, przy ul. Grudziądzkiej na dz. nr 860/1; 859/1; 858/1; 856/1; 855/1; 830/1 w obrębie ewidencyjnym Nowe-Miasto.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa parkingu oraz chodnika w miejscowości Nowe, przy ul. Grudziądzkiej na dz. nr 860-1; 859-1; 858-1; 856-1; 855-1; 830-1 w obrębie ewidencyjnym Nowe-Miasto. 2.Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje zagospodarowanie terenu zlokalizowanego przy ul. Grudziądzkiej poprzez budowę parkingu oraz chodnika, w tym:W celu przywrócenia płynności i poprawy bezpieczeństwa, i wygody ruchu, projektuje się budowę nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi - zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej Dz. U. Nr 43 z 14 maja 1999r.Przed rozpoczęciem prac drogowych konieczne jest wytyczenie geodezyjne pasa drogowego i ustalenie w terenie projektowanej szerokości nawierzchni parkingu. Przyjęto następującą konstrukcję jezdni dla drogi o ruchu kategorii KR2 - 50 cm:Droga i parking:1 - warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego o Kwiększe8m-dobę - grubości 10 cm; 2 - podbudowa z chudego betonu - grubości 20 cm; 3 - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubości 10 cm; 4 - warstwa jezdna z kamienia brukowego nieregularnego - grubości 10 cm (kamień jest własnością Gminy Nowe). Chodnik:1 - warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego o Kwiększe8m-dobę - grubości 10 cm.2 - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - grubości 5 cm.3 - kostka brukowa betonowa- grubości 6 cm.Nawierzchnie twarde od nawierzchni terenów zielonych oddzielić krawężnikiem wystającym.Chodniki oddzielić od terenu istniejącego obrzeżami.Dla zapewnienia właściwego odwodnienia powierzchniowego, zaprojektowano wykonanie spadku poprzecznego zgodnie z rysunkami 2,0 procent. Przy połączeniu spadków przeciwnych należy wykonać ściek w celu prawidłowego odwodnienia parkingu.Rzędne projektowe nawierzchni parkingów dostosowano do rzędnych istniejących terenu.Projektowana budowa nawierzchni wprowadza korekty łuków i spadków poziomych i pionowych.Po wykonaniu nawierzchni należy uformować tereny zielone. W tym celu należy ściąć na początkowym i końcowym odcinku projektowanej przebudowy zawyżenia na szerokości 0,75 m, rozplantować tak aby uzyskać pobocze trawiaste z odpowiednimi spadkami i obsiać trawą. Nadmiar ziemi i gruzu wywieść w miejsca wskazane przez Inwestora w celu utylizacji. Prace wykonać ze sztuką i wiedzą budowlaną.5. PROFIL PODŁUŻNY,Profil podłużny nawiązano do rzędnych istniejących drogi, ulic Długa, Poprzeczna, Grudziądzka, Wąska, terenu przyległego.6. ODWODNIENIE DROGI WEWNĘTRZNEJ I PARKINGU Odwodnienie parkingu oraz chodników zapewniono poprzez spadki poprzeczne i podłużne powierzchniowo do istniejącego odwodnienia. 7. ORGANIZACJA RUCHU Organizację ruchu zaprojektować na podstawie Instrukcji o znakach drogowych pionowych i poziomych. Na całym terenie przebudowywanej nawierzchni drogowej zachować szczególną ostrożność. Organizacja ruchu dwukierunkowa, wjazd i wyjazd podporządkowany ruchowi ulicznemu ul. Długiej i ul. Grudziądzkiej. 8. UWAGI KOŃCOWE 1. Należy bezwzględnie przestrzegać określonej technologii robót, zakres zgodnie z załączonym planem liniowym i przedmiarem robót.2. Wszystkie roboty wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami.3. Wszelkie wątpliwości zgłaszać do projektanta celem wyjaśnienia.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w skróconej dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - skróconej dokumentacji projektowej. W wypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych nazw producentów określonych materiałów lub technologii, wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały równoważne, o właściwościach co najmniej takiej samej jakości jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej.5). Prace przy budowie parkingu należy wykonać do 1 grudnia 2013(kolor niebieski na planie zagospodarowania terenu), natomiast pozostałe prace do 15 maja 2014 r. UWAGA:Do pozostałych prac zalicza się:- powierzchnię parkingu zajmowaną przez kontenery biurowe Banku PKO BP ,- projektowane chodniki (kolor czerwony na planie zagospodarowania terenu)9.Zamówienie opisane jest poprzez nazwę i kod CPV, projekt wykonawczy, projekty wykonawcze branż : - Opis Techniczny do projektu budowlanego . - przedmiar robót- projekt branży budowlanej wraz z opisem technicznym i rysunkami- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne .Wskazane dokumenty stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.10.Zakres robót obejmuje: - Wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych,- Wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu 11.Zamawiający, stosownie do treści art. 36 ust. 4 u.p.z.p. żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. Wzór wykazu części, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest załączyć Wykaz do oferty w przypadku, kiedy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne.12.Zamawiający wskazuje, iż wykonawcy winni wziąć pod uwagę iż wydana została Uchwała nr XI-72-2003 z dnia 27 października 2003 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu części Południowo - wschodniej.13.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w skróconej dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - skróconej dokumentacji projektowej. W wypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych nazw producentów określonych materiałów lub technologii, wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały równoważne, o właściwościach co najmniej takiej samej jakości jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej.14.Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego. 15.Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają: projekt wykonawczy, projekty wykonawcze branż, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji projektowej. Wszelkie roboty mają być wykonane z zachowaniem warunków i uzgodnień ze stronami i warunków wynikających z norm technicznych oraz wymogów sztuki budowlanej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z prawomocnymi decyzjami właściwych organów, będących do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego oraz z dokumentacją projektową opracowaną przez ZUH PROJEKT Wojciech Zawadziński ul. Piłsudskiego 91,86-300 Grudziądz. Wszelkie ewentualne zmiany muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru w porozumieniu z projektantem. 16.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, nie później niż 3 dni przed planowanym przejęciem placu budowy. Harmonogram wymaga akceptacji zamawiającego w formie pisemnej, w szczególności w części dotyczącej daty rozpoczęcia robót. Zamawiający jest uprawniony do wskazania Wykonawcy minimalnego i maksymalnego zakresu robót do wykonania w poszczególnych okresach wykonywania zamówienia, z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z przyjętej technologii wykonywania prac, zasad sztuki budowlanej i norm technicznych. 17.Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić terminy i godziny wykonywania prac związanych z wysokim hałasem, zapyleniem i zanieczyszczeniem powietrza z inspektorem nadzoru przed przystąpieniem do ich wykonania. 18.Do Wykonawcy należy zapewnienie niezbędnych mediów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem wody, na zasadach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych. 19.Zamawiający wskazuje, iż w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o., Pl. Św. Rocha nr 5, 86-170 Nowe, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127311,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124586,40

  • Oferta z najniższą ceną: 124586,40 / Oferta z najwyższą ceną: 158195,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.