eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku przy ul. Kościuszki 25 w Gliwicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Gliwice: Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku przy ul. Kościuszki 25 w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 419794 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352738 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku przy ul. Kościuszki 25 w Gliwicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: Roboty budowlane: 1. wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi: impregnacja więźby dachowej, wymiana elementów więźby dachowej, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana ław kominiarskich i wyłazów dachowych, 2. odmalowanie i zabezpieczenie lakierobejcą do użytku zewnętrznego wszystkich elementów okien wykuszowych, 3. montaż nowych parapetów zewnętrznych, 4. wykonanie obróbki blaszanej czap kominów dymowych oraz montaż siatek w otworach kominów wentylacyjnych, 5. przemurowanie kominów wentylacyjnych i dymnych, z wykonaniem czap kominowych, 6. wymiana i zabudowa systemowych kominków wentylacji kanalizacji, 7. wymiana instalacji odgromowej budynku, 8. wymiana tynków, 9. roboty rozbiórkowe i utylizacja odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót według ZAŁĄCZNIKA NR 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: a) przy przygotowywaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, b) obowiązek prowadzenia dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego. W y k o n a w c a s p o r z a d z i w t e r m i n i e 7 d n i o d d a t y z a w a r c i a u m o w y h a r m o n o g r a m terminowo-rzeczowo-finansowy. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Warunki gwarancji według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do wzoru umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY HALINA GRZEBIELUCH-SZELIGA, UL. IMIELIŃSKA 42, 41-407 IMIELIN, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102164,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109168,75

  • Oferta z najniższą ceną: 109168,75 / Oferta z najwyższą ceną: 134266,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.