eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowo › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Witkowo w sezonie zimowym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Witkowo: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Witkowo w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 419768 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Witkowo w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Witkowo. a) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Witkowo w sezonie zimowym 2013/2014, polegające na usuwaniu śniegu i walce z gołoledzią poprzez posypywanie dróg mieszaniną piasku z solą. Do odśnieżania dróg należy stosować odpowiedni sprzęt, gwarantujący solidne usunięcie śniegu i naboju śnieżnego, tj. wymagane jest, by Wykonawca posiadał min. 4 nośniki o mocy min. 75 KM każdy - np. ciągniki kołowe, wyposażone w pług - każdy i min. 2 piaskarki o ładowności min. 3 tony każda (Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania tego samego nośnika pod pług i piaskarkę). Sprzęt powinien być wyposażony i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Operator sprzętu powinien posiadać odpowiednie uprawnienia, tj. wymaganą kategorię prawa jazdy. Odśnieżanie dróg nie powinno utrudniać ruchu pojazdów. Mieszaninę piasku z solą zapewnia Wykonawca. Piasek winien być przesiany - pozbawiony kamieni, które mogłyby stanowić zagrożenie na drodze tak dla przejeżdżających pojazdów jak i na terenie miejskim dla przechodniów oraz okien, wystaw sklepowych itd. Mieszanina zmagazynowana na placu Wykonawcy powinna być zabezpieczona przed mrozem w taki sposób aby nie dopuścić do zbrylenia się materiału. b) Wykaz dróg: Nr drogi Trasa 1. Gorzykowo - Czajki, 2. Gorzykowo - wieś, 3. Gorzykowo - Mierzewo /do granicy/, 4. Karsewo /do granicy/ - Gorzykowo, 5. Gorzykowo - Odrowąż, 6. Malenin - Karsewo /do granicy/, 7. Małachowo K. - Malenin, 8. Małachowo Z.M. - Małachowo K., 9. Małachowo Szemb. - Małachowo W., 10. Małachowo Z.M. - wieś, 11. Mielżyn - wieś Góry, 12. Ruchocin - Ruchocinek, 13. Mąkownica - wieś, 14. Mąkownica - Ruchocin, 15. Odrowąż - Mąkownica, 16. Ruchocinek - wieś, 17. Dębina - wieś, 18. Strzyżewo - Dębina, 19. Witkowo - Kamionka, 20. Chłądowo koło sołtysa, 21. Skorzęcin, 22. Wiekowo - wieś, 23. Chłądowo - Kamionka /przy starym wylewisku/, 24. Skorzęcin Rybaki - (wokół wsi), Skorzęcin Plaża, 25. Ćwierdzin, 26. Sokołowo - wieś (wokół wsi), 27. Gaj - Żeleźnica-Ćwierdzin, 28. Gaj - Bieślin /do granicy gminy/, 29. Ostrowite Prymasowskie na Kinno, 30. Ćwierdzin w kierunku lasu, 31. Ćwierdzin w kierunku Gaju, 32. Kołaczkowo - Wierzchowiska, 33. Wierzchowiska - Ćwierdzin, 34. Piaski, 35. Folwark - Miroszka /do granicy gminy/, 36. Witkowo - Kołaczkowo, 37 Witkówko, Wykaz dróg do posypywania przedstawiony jest na załączniku graficznym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dołożenia dodatkowych dróg do odśnieżania bez konieczności zmiany umowy. Każdorazowo odśnieżanie lub posypywanie mieszaniną piasku z solą winno nastąpić po interwencji pracownika Urzędu Gminy i Miasta, zgodnie z załączonym wykazem lub wskazaną przez Zamawiającego dodatkową trasą. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ - Istotne elementy umowy. 2) Usługa będzie wykonywana zgodnie z wszelkimi wymogami technicznymi i BHP. 3) Wezwany przez Zamawiającego sprzęt rozliczany będzie za rzeczywiste godz. pracy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu wykonanych usług, który będzie podstawą do wystawiania faktur. W wykazie należy wpisać nazwy dróg, godzinę rozpoczęcia i zakończenia prac przy zimowym utrzymaniu ilość km posypanych i odśnieżonych i rodzaj sprzętu pracującego przy zimowym utrzymaniu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługę/usługi zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usługi/usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zapewni do pracy na terenie Gminy Witkowo następujący sprzęt: min. 4 nośniki o mocy min. 75 KM każdy - np. ciągniki kołowe, min. 4 pługi, min. 2 piaskarki o ładowności min 3 tony każda, odpowiednią ilość mieszaniny piasku z solą Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty, tj.: oświadczenia o dysponowaniu sprzętem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zapewni pracowników z uprawnieniami do kierowania pojazdami/nośnikami do pługów i piaskarek min. 4 osoby. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty, tj.: oświadczenia o dysponowaniu osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku: - w przypadku wydłużenia się okresu zimowego, Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania terminu umowy. - zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT. - zmiany obowiązujących przepisów. - w sytuacja nieprzewidzianych i korzystnych dla Zamawiającego. 3. Zmiana osób i sprzętu przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, spełniające warunki określone w SIWZ nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta, ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, pok. nr 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.