eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › KONSERWACJE ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B W BRODNICY, KONSERWACJE POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ BLACHARKI W BRODNICY, KONSERWACJE MALARSKIE, MURARSKIE I NAPRAWY POSADZEK W GRUDZIĄDZU- SPRAWA NR 80/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Grudziądz: KONSERWACJE ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B W BRODNICY, KONSERWACJE POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ BLACHARKI W BRODNICY, KONSERWACJE MALARSKIE, MURARSKIE I NAPRAWY POSADZEK W GRUDZIĄDZU- SPRAWA NR 80/2013.
Numer ogłoszenia: 419742 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321474 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJE ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B W BRODNICY, KONSERWACJE POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ WYMIANĄ BLACHARKI W BRODNICY, KONSERWACJE MALARSKIE, MURARSKIE I NAPRAWY POSADZEK W GRUDZIĄDZU- SPRAWA NR 80/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są konserwacje elementów strzelnicy garnizonowej typu B w Brodnicy, konserwacje pokrycia dachowego wraz z częściową wymianą blacharki w Brodnicy, konserwacje malarskie, murarskie i naprawy posadzek w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)ZADANIE NR 1: konserwacja elementów strzelnicy garnizonowej typu B w Brodnicy przy ul. Targowej: ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE: rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych (skucie betonu z belki stalowej (kładki), skucie betonu na gruncie pod ułożenie kostki betonowej), wypełnienie elementów stalowych betonem (kładki), wymiana desek w przesłonie nr 1, dwukrotna impregnacja grzybobójcza belek i desek, przygotowanie i montaż zbrojenia dla ław fundamentowych na torze napalmowym, wykonanie wykopów dla ław fundamentowych na torze napalmowym wykonanie ław fundamentowych na torze napalmowym, wykonanie podsypki, ułożenie kostki betonowej gr 6 cm. dwukrotne malowanie farba olejną elementów stalowych kładki na torze napalmowym, mechaniczne plantowanie terenu równiarkami samojezdnymi, wymiana deskowania ścianek wiat do ćwiczeń strzeleckich 2 szt. demontaż ściany wykonanej z blachy stalowej gr. 2 mm, utylizacja uzyskanych odpadów, przewiezienie elementów stalowych ze strzelnicy do magazynu SOI. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):KOD CPV:45262300-4 - betonowanie KOD CPV:45112000-5-roboty w zakresie usuwania gleby KOD CPV:45111220-6 -roboty w zakresie usuwania gruzu KOD CPV:45442100-8-roboty malarskie KOD CPV:45450000-6-roboty bud. wykończeniowe pozostałe KOD CPV:45233222-1-roboty w zakresie chodników KOD CPV:90500000-2-utylizacja odpadów 2)ZADANIE NR 2: konserwacja pokrycia dachowego wraz z częściową wymianą blacharki-budynek nr 17 w kompleksie przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy: ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE: częściowe rozebranie obróbek blacharskich (pasy nadrynnowe, pasy podrynnowe) częściowe rozebranie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej (pasów nadrynnowych, pasów podrynnowych) zbicie tynków i otynkowanie kominów z cegły pełnej montaż rynien z blachy ocynkowanej montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej krycie starych dachów papą termozgrzewalną wywóz i utylizacja papy odpadowej wywóz i utylizacja gruzu ceglanego. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45261910-6 - Naprawa dachów KOD CPV:45261400-8 - Pokrywanie KOD CPV: 45261320-3 - Kładzenie rynien KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów KOD CPV:45324000-4 - Tynkowanie 3)ZADANIE NR 3: konserwacja malarska pomieszczeń oraz naprawa posadzek w budynku nr 4 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu:ROBOTY BUDOWLANE:konserwacja malarska pomieszczeń; ułożenie płytek na ścianach i podłogach;wymiana wykładziny podłogowej. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372):KOD CPV:45442100-8 -Roboty malarskie KOD CPV: 45431000-7-Kładzenie płytek KOD CPV:45432111-5 -Kładzenie wykładzin elastycznych KOD CPV:90500000-2-Utylizacja odpadów 4)ZADANIE NR 4: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń w budynku nr 194 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie k/Grudziądz: ROBOTY BUDOWLANE: uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na stropach, belkach, podciągach, biegach i spocznikach na podłożu z cegły i pustaków (do 2 m2 w 1 miejscu).uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków (do 2 m2 w 1 miejscu) demontaż boazerii drewnianych z listewek o pow. powyżej 5.0 m2.zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2. Tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3 mm z gipsu szpachlow. wyk. ręcz. na stropach na podłożu z tynku. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2. Tynki (gładzie) jednowarstw.wewn.gr.3 mm z gipsu szpachlow.wyk.ręcz.na ścianach na podłożu z tynku. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej, ścianek i szafek o powierzchni ponad 1.0 m2.jednokrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych. jednokrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm.dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej o powierzchni ponad 1.0 m2.uzupełnienie listew przyściennych z drewna liściastego w odcinkach prostych. Dwukrotne malowanie olejne listew przyściennych. jednokrotne malowanie farbą olejną brudników drzwiowych -pasy o szerokości do 20 cm szklenie ram drewnianych zdejmowanych zespolonych na kit podwójny szkłem płaskim ciągnion. gr. 4 mm o powierzchni szyby ponad 0.5 m2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U.poz. 1372): KOD CPV:45421000-4-Roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV:45442190-5-Usuwanie warstwy malarskiej KOD CPV:45442100-8-Roboty malarskie KOD CPV:45410000-4-Tynkowanie KOD CPV:90500000-2-Utylizacja odpadów. 3.Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy, korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 4.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 5.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 7.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8.Wykonawca zobowiązany jest do:1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający) - o ile dotyczy;2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym;3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku itp.);4)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych-o ile dotyczy;5)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu. 9.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. Zamówienie w zakresie zadanie nr 1 zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż jedyna oferta złożona w tym zadaniu jednocześnie jako oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.11.20.00-5, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.23.32.22-1, 90.50.00.00-2, 45.26.19.10-6, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 45.23.40.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.42.10.00-4, 45.44.21.90-5, 45.41.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: konserwacja pokrycia dachowego wraz z częściową wymianą blacharki - budynek nr 17 w kompleksie przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Malarski Kazimierz Chachulski, ul. Chopina 32, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14054,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14931,60

  • Oferta z najniższą ceną: 14931,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19748,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: konserwacja malarska pomieszczeń oraz naprawa posadzek w budynku nr 4 w kompleksie przy ul. Jagiełły w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane, Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14333,60

  • Oferta z najniższą ceną: 14333,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15372,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: konserwacja malarska i murarska pomieszczeń w budynku nr 194 w kompleksie pryz ul. Dworcowej w Grupie k/Grudziądza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CERES Sp. z o.o., ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3693,84

  • Oferta z najniższą ceną: 3693,84 / Oferta z najwyższą ceną: 5830,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.