Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Złotów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu złotowskiego w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 419618 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie , ul. Za Dworcem 3a, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633483 do 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-zlotów.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu złotowskiego w sezonie zimowym 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Jastrowie Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. a)minimalne wymagania sprzętowe: jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośniki do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania CZĘŚĆ II. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Krajenka Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. a) minimalne wymagania sprzętowe: dwa samochody o ładowności min. 8 ton jako nośniki do piaskarek oraz pługów. dwie piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton dwa pługi odśnieżne lemieszowe jednostronne typu średniego b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania; CZĘŚĆ III. Usługi transportowe i sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Okonek a) minimalne wymagania sprzętowe: jedna ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo - solnej na piaskarki jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania; CZĘŚĆ IV. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Zakrzewo, Lipka Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. a) minimalne wymagania sprzętowe: jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośniki do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 45.52.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Ofertę na formularzu ofertowym - załącznik nr 1; 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, art. 24 ust.1, art. 24 ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3; b) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik nr 5, c) dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (prawo jazdy kat C, ubezpieczenie OC pojazdu)- załącznik nr 7; e)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3)Wykaz posiadanego sprzętu - załącznik nr 2, 4)Wykaz wykonywanych usług - załącznik nr 6. 5)Zatwierdzony projekt umowy (podpisany) - załącznik nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdzlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie ul. Za Dworcem 3a 77-400 Złotów I piętro,pok.103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie ul. Za Dworcem 3a 77-400 Złotów I piętro,pok.104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Jastrowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. a) minimalne wymagania sprzętowe: jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośniki do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Krajenka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. a) minimalne wymagania sprzętowe: dwa samochody o ładowności min. 8 ton jako nośniki do piaskarek oraz pługów dwie piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton dwa pługi odśnieżne lemieszowe jednostronne typu średniego b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi transportowe i sprzętowe przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Okonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) minimalne wymagania sprzętowe: jedna ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo - solnej na piaskarki jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Zakrzewo, Lipka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na użyciu własnych materiałów i sprzętów niezbędnych do zimowego utrzymania wraz z kompleksową obsługą. a) minimalne wymagania sprzętowe: jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośnik do piaskarki typu P-1 o łącznym ciężarze z ładunkiem mieszanki piaskowo - solnej 5 ton oraz pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. jeden samochód o ładowności min. 8 ton jako nośniki do pługu odśnieżnego lemieszowego jednostronnego typu średniego. b) gruntowne zimowe utrzymanie dróg powiatowych: odśnieżanie - zgarnianie śniegu z jezdni i pobocza drogi przy pomocy pługów odśnieżnych lemieszowych jednostronnych typu średniego; likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (mieszaniny piasku i soli) przy pomocy piaskarki, dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2024 roku
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i odżywek
- Budowa i wyposażenie Centralnego PSZOK dla Związku Gmin Krajny.
- Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Bługowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica z podziałem na części (3).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.