eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych dla Nadleśnictwa Kluczbork w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Kluczbork: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych dla Nadleśnictwa Kluczbork w 2009r.
Numer ogłoszenia: 41956 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork , ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa siatki do grodzenia upraw leśnych dla Nadleśnictwa Kluczbork w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatki stalowej o splocie węzłowym, trzykrotnie ocynkowanej w ilości 19 000 metrów wraz z akcesoriami do jej montażu ( skoble, gwoździe). Siatka będzie dostarczona jednorazowo kosztem i staraniem wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Miejscem realizacji zamówienia jest plac Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, ul. Odrodzenia 63..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.31.00 - Siatka druciana ogrodzeniowa 44.31.00.00 - Wyroby z drutu 44.19.22.00 - Gwoździe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty: 1) formularz ofertowy ( na lub wg.załączonego druku Zał. Nr. 2 do SIWZ); 2) uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania ( zał. Nr.4 do SIWZ); 3)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego, 4)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej z okoliczności), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych; 10)oświadczenie, czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość; 11)Wykaz dostaw wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru- załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy określone w załączniku nr 1 zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru robót). Wykaz musi zawierać co najmniej dwie dostawy wykonane bądź wykonywane z należytą starannością w zakresie przedmiotowego postępowania. 11.1.Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawcę dostawy zostały wykonane należycie zawierały co najmniej: a) wskazanie podmiotu, na rzecz którego były realizowane; b) wskazanie, że wykonawca realizował dostawy, których dokumenty dotyczą; c) wskazanie miejsca wykonania; d) wskazanie zakresu i wartości wykonanej dostawy; e) wskazanie daty wykonania oaz opinie podmiotu, o którym mowa w pkt a). 12) W celi potwierdzenia, żę oferowana siatka spełnia wymogi techniczne i jakościowe Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 1. Świadectwo jakości siatki o splocie węzłowym zgodnie z wymaganiami Polskich Norm. 13)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) : W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców, 3)oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ, 5)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul.Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, pok.nr.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul.Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.