eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Druk materiałów poligraficznych tj. ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 r. na terenie Miasta Sosnowca.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-24

Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych tj. ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 r. na terenie Miasta Sosnowca.
Numer ogłoszenia: 419416 - 2014; data zamieszczenia: 24.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384108 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych tj. ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 r. na terenie Miasta Sosnowca..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. ulotek niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2015 roku na terenie miasta Sosnowca. 2. Ulotki: a) Nakład: 19 000 sztuk. b) Format: A5 (210mm x 148mm) - zapis dwustronny. c) Kolor : 4+4. d) Papier - kreda błyszcząca 150g/m2. e)Częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. f) Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: 9.000 sztuk do siedziby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 i 10 000 sztuk do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych, Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, I piętro, pokój 105. 3. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. 4. Opracowanie graficzne ulotek do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca dla dwóch różnych projektów (9.000 sztuk pierwszy projekt, 10 000 sztuk drugi projekt), na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekty zostaną dostarczone do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Materiały do druku Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w postaci tekst edytowalny WORD oraz zdjęcia JPG. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 5. Druki nie mogą posiadać usterek: niedodruki, zaplamienia, błędy montażowe, źle położony kolor, błędy introligatorskie. 6. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych.7. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 8. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku ulotek, wykonanie projektu graficznego, umiejscowienie na projektach graficznych logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianym przedmiocie zamówienia, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Warunki odbioru zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia MIKOPOL Dariusz Mikolasek, ul. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1193,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3230,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.