Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Warszawa: Dostawa obuwia: trzewików letnich, trzewików zimowych, trzewików roboczych, trzewików i półbutów funkcjonariusza.
Numer ogłoszenia: 419326 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Ochrony Rządu , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6065404, faks 22 6065408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obuwia: trzewików letnich, trzewików zimowych, trzewików roboczych, trzewików i półbutów funkcjonariusza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: trzewiki letnie w ilości 600 par, wykonane zgodnie z podstawowymi wymaganiami techniczno-użytkowymi o numerze ewidencyjnym 51/BOR/2010 stanowiącymi załącznik nr 1a do SIWZ; Część II zamówienia: trzewiki zimowe w ilości 350 par, wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 52/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ; Część III zamówienia: trzewiki robocze w ilości 200 par, wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 124/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ; Część IV zamówienia: trzewiki zimowe funkcjonariusza w ilości 55 par., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 23/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ; półbuty funkcjonariusza w ilości 45 par, . wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 22/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1e do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1, 18.83.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wniesie do upływu terminu składania ofert wadium w wysokości: Część I zamówienia - 8.000,00 zł, Część II zamówienia - 3.000,00 zł, Część III zamówienia - 800,00 zł, Część IV zamówienia - 250,00 zł, Całość zamówienia - 12.050,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Robert Padiasek, Waldemar Karpacz, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, tel. (0-22) 606 50 34, fax (0-22) 606 52 64.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 13:30, miejsce: Biuro Ochrony Rządu, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 1, część B, pok. 7 (Kancelaria ogólna)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa trzewików letnich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki letnie w ilości 600 par, wykonane zgodnie z podstawowymi wymaganiami techniczno-użytkowymi o numerze ewidencyjnym 51/BOR/2010 stanowiącymi załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa trzewików zimowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki zimowe w ilości 350 par, wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 52/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa trzewików roboczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki robocze w ilości 200 par, wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 124/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa trzewików i półbutów funkcjonariusza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki zimowe funkcjonariusza w ilości 55 par., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 23/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ; półbuty funkcjonariusza w ilości 45 par, . wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 22/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1e do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.